Most je trebao da bude isti kao na petlji Hrtkovci. Doslo je do izmene projekta pa je ukinut most broj 2 koji spaja njive i radice se lokalni put koji spaja jednu i drugu stranu za mehanizaciju. Prolazice ispod tog drugog dela koji pominjesZbog cega se pravi tako sirok nadvoznjak kada ispod ide samo 1+1 put?
I nije mi jasno zasto se novi put podize preko starog, zar nije jeftinije podici stari put koji je mnogo manji?
Upravo tako. Cela petlja Ruma se radi iznova. Sve sto sad vidite se rusi pa tako i stari nadvoznjak. Sadasnja naplatnja rampa kao i kruzni tokStari nadvožnjak se ruši.
Да ли се разматрало удаљавање наплатне станице у Руми мало даље од саме петље? По оним нацртима које смо могли видети раније делује да чим се изађе са детелине, одмах се "удара" у наплатну. Односно делује као да неће бити пуно простора за потенцијалне дуже колоне које би се потенцијално онда могле прелити и на сам аутопут. Можда је то само илузија кад се гледа овако на слици, па молим за појашњење, хвала.Upravo tako. Cela petlja Ruma se radi iznova. Sve sto sad vidite se rusi pa tako i stari nadvoznjak. Sadasnja naplatnja rampa kao i kruzni tok
Jedino sta ostaje po starom je nadvoznjak koji se nalazi malo nize prema Beogradu. Na njega ce ici po novom projektu IB-21 odnosno postojeca magistrala.
Veliki problem na petlji Ruma je sto projekat nije lepo definisan i konstantno dolazi do izmena.
Nisam dugo bio na forumu ako neko ima neka pitanja rad sam da odgovorim. Uskoro ce biti i nekih slika. Pozdrav
reče Antić pre neki dan - 135m ukupnoДа ли је почело копање са обе стране и колико је до сада ископано,да ли неко зна?
Iskreno, iako radim na projektu nisam se uopste interesovao oko te naplatne. Od skoro sam malo vise usao u detalje i mislim da ima smisla tvoje pitanje. Nisam cuo da su razmatrali pomeranje jer je ekspoprijacija na celoj trasi resena i ostaje takva kakva jeste. Projekat je definisan i nema izmena sem na IB-21. Mozda ce u buducnosti kad se poveca saobracaj biti problema. Kad sve zavrsimo samo ce nam se kastiДа ли се разматрало удаљавање наплатне станице у Руми мало даље од саме петље? По оним нацртима које смо могли видети раније делује да чим се изађе са детелине, одмах се "удара" у наплатну. Односно делује као да неће бити пуно простора за потенцијалне дуже колоне које би се потенцијално онда могле прелити и на сам аутопут. Можда је то само илузија кад се гледа овако на слици, па молим за појашњење, хвала.
Čekaj, to za deo Ru-most Ša je već ovde x puta rečeno i to što kažeš nije sporno. Ali moje pitanje gore je bilo sto se onda sada radi parče kod Loznice? Ne da radovi na opštini Šabac 'nisu zadovoljavajući' nego ih posle mosta ja ne vidim da ih uopšte ima.Битно је да се прво пусти деоница Рума-Шабац, мост ће имати везу са постојећим путем за Лозницу преко северозападне радне зоне што ће значајно убрзати путовања ка Лозници заобилажењем проласка кроз сам Шабац и обилазницу око њега са семафорима где се ствара велика гужва кад два шлепера стану на црвено. Свакако радови на територији општине Шабац нису задовољавајући.
A to ih sprečava da urade deonicu od Prnjavora do Zminjaka npr?Било је промене планова, бунили се мештани села Штитар. Могуће да је то узрок застоја тј. да су чекали да се ту дефинишу ствари пре експропријације.