Brate zar je bitno koji je po redu.... Krenuli su da ga rade, trenutno se grade 2 mosta preko Dunava u ns, a uskoro ce jos jedan. Jel sad treba da budemo slepi na tu cinjenicu i da se rugamo zbog toga sto se ne zna koji je 5., a koji 4. most?Evo ga 4. most! Koji "by the way" počinje da se gradi posle 5. Opet možda i grešim. Pretpostavljam da su to redni brojevi pa mi čudno, kako se gradi 5. most kad ne postoji 4. kad ono, možda su u pitanju imena mostova. Nešto kao "25. oktobar" ili "7. juli" pa tako imamo 4. (četvrti) i 5. (peti), 72. (sedamdeset drugi). Da sam neka vlast u NS stavio bih sledeći most da se zove 69. (šezdeset deveti) čisto da malo asocira na pozu 69. Da se ne zna ko koga tu u zdrav mozak .
Zapravo, ovi mostovi što se sada prave, su prvi novi mostovi koje Novi Sad "dobija". Prethodna 3 koja su napravljena su samo vraćanje na stanje iz 1999. Trebalo je 20ak godina da prođe da se NS vrati na stanje iz 1999. U međuvremenu se grad znatno uvećao. Tek kada sa napravi jedan od ovih mostova (4. ili 5.), građanima će se povećati kvalitet života (što se mostovske infrastrukture tiče). Najviše će pomoći ovaj u produžetku Bulevara Evrope (4. most, kako se sad naziva u medijima). U međuvremenu BG je dobio Pupinov most i Most na adi. Bačka Palanka je dobila 0 mostova, itd. Da li je to dovoljno za BG? Po meni nije ali beograđani imaju druge prioritete na koje treba da budu ponosni.A u Bgu se gradi nula s obzirom da je 5 puta veći grad i ima 2 puta manje mostova preko Dunava pa je logično da smo na čekanju Blago NSu u Srbiji, cveta, ovolko mostova nema ni Beč. A kad čitaš Seobe Crnjanskog kako se nekad tu bedno jadno živelo, ovo je sad ko raj. Nažalost ima delova Vojvodstva koje je dosta stagniralo na uštrb toga, recimo moje Pančevo i Banat koji imaju jedno 0km autoputeva.
Okej, ako ces tom logikom. Trenutno se rade dva mosta, neka je onaj u Petrovaradinu 4. (jer je poceo malo ranije da se radi), koji je onda po redu ovaj u Kamenici? Po tvojoj logici isto 4., jer ovaj u Petrovaradinu nije zavrsen i samim tim ne mozemo reci da je ovaj 5. Znaci po tvojoj logici imamo dva cetvrta mosta u ns. Meni cak ni to ne smeta, neka ga zovu i prvi most u ns, samo nek se radi.Meni je jako bitno da postoji red. Ne može se zarad političkih poena spinovati i obmanjivati javnost govoreći da se gradi 5. most u Novom Sadu a da pri tom ne psotoji 4. To implicira da je 4. već napravljen (ili da je već odmakao u izgradnji) i da stvari idu jako dobro a on zapravo ne postoji. Otuda postoji i sva ova konfuzija. A sad kad je politički profit potrošen sad kao nije bitno. Bitno je da se grade mostovi.
Ne treba biti slep na činjenicu da se grade 2 mosta kao što ne treba biti slep ni na to da ne psotoji tender niti neka rasprava o ceni. Da li to zaista toliko košta ili ne? Pa sama pomisao da "đuture" pogađaš cenu bez projekta je katastrofa sama po sebi. Naravno da nije isto ako je most iste dužine na 20m ili 60m visine. Jer to može drastično da menja cenu. To se ne može znati dok nemaš projekat pa tek onda možeš reći šta bi koliko koštalo. Zidam kuću a ne znam ni kako izgleda ni koliko ima spratova ali znam da košta 500 miliona.
Pa ako ne mogu da utičem na ovu visoku korupciju u društvu onda bar mogu da naglasim ono što bi i dete videlo: Car je go! Ne može se praviti 5. most ako nije napravljen 4.