Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

"Планина" је вековима била сремска, а ево, постаде војвођанска...
 
Као што сам рекао на претходној страни неће се градити аутопут (3+3) него брза саобраћајница или ти мотопут (2+2).

Брза саобраћајница (мотопут) негде у Италији:
 
to je ono što tadić zove motor vej.


elem ima i kod nas primera motor veja.

najpoznatiji je kragujevac-batočina, koji nažalost još uvek nije izgražen iako je to bila obaveza srbije pre više godina po ugovoru sa fijatom.
 
AUTOPUT NOVI SAD - RUMA: Kopaće se tunel ispod Fruške Gore!
Srbija 18:20, 17.04.2014.
http://www.kurir-info.rs/autoput-novi-s ... ak-1328629

Plan je da se od Žeželjevog mosta u Novom Sadu do naplatne rampe kod Rume napravi više od 30 kilometara autoputa, sa tunelom dugim više od tri kilometra ispod Fruške gore
Autoput Novi Sad - Ruma

autoput-novi-sad-ruma-13.jpg

Idejni projekat arhitekte Zorana Raševića

BEOGRAD - Konkurs za izradu projekta autoputa od Novog Sada do Rume biće raspisan za desetak dana i očekuje se da će do početka juna biti sklopljen ugovor sa projektantima, najavio je danas ministar regionalnog razvoja Srbije Igor Mirović.

On je novinarima nakon sastanka zajedničke radne grupe vlada Srbije i Vojvodine rekao da veruje da će najkasnije do polovine 2015. biti potpuno urađena projektna dokumentacija za izgradnju tog autoputa što će omogućiti da se sa investirorima otvore razgovori o gradnji puta.

"Plan je da se od Žeželjevog mosta u Novom Sadu do naplatne rampe kod Rume napravi više od 30 kilometara autoputa, sa tunelom dugim više od tri kilometra ispod Fruške gore. Grube procene su da će gradnja koštati oko 150 miliona evra", rekao je Mirović.

Očekuje se da će gradnja početi krajem 2015. godine, dodao je on. Ministar je rekao da je sve izvesnija varijanta da bi autoput mogao da se gradi po modelu koncesije ili javno-privatnog partnerstva zbog visokog nivoa zaduženosti Srbije.

"Idejni projekat će pokazati prave reprere za određivanje finansijske vrednosti tog projekta. Rano je reći koji će model biti primenjen kada je reč o izboru izvođača", rekao je Mirović. Pokrajinski sekretar za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu Branislav Bugarski rekao je da će izradu projektne dokumentacije finansirati Vlada Srbije i Vlada Vojovodine sa po 200 miliona dinara.

Bugarski je rekao da će projektna dokumentacija omogućiti veći uvid u to koliko će projekat koštati nakon čega će se razgovarati o modelima finansiranja i dodao da će model finansiranja odrediti način izbora izvođača radova. "Nismo odustali od aranžmana sa kineskim partnerima, ali očekujemo ponude sa svih strana. Interesovanje za učešće u projektu su pokazali i iz zemalja EU", rekao je Bugarski.
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=trG63UTWfvk[/youtube]
 
milos.tro":sh0bc27m je napisao(la):
Plan je da se od Žeželjevog mosta u Novom Sadu do naplatne rampe kod Rume napravi više od 30 kilometara autoputa, sa tunelom dugim više od tri kilometra ispod Fruške gore

Zašto?
 
Они упорно аутопут па аутопут !!! А аутопут (3+3 траке) се неће градити него брза саобраћајница (2+2 траке).
 
"Brza saobraćajnica" tj. put rezervisan za motofna vozila (ograničenje 100km/h), može biti i 3+3 i 2+2, kao i 1+1. U praksi u srbiji imamo sve tri varijante.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Милисаве , пракса као и свуда у свету, 1+1 = 60-80 км/час, 2+2 = 80-100 км/час, 3+3 = 120 (130/140) км/час.
 
Novi put bg pančevo se vodi kao put rezervisan za motorna vozila, ima plavi znak koji obeležava to, pri tome je 3+3, a ograničenje je 60kmh i u jednom kraćem delu 80 kmh.

Deonica puta batočina-kg, koji se takođe vodi kao put rezervisan za saobraćaj motornih vozila, bliźe batočini je 1+1 i ograničenje na toj deonici je 100 km/h.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
MilisaV":11u3vfom je napisao(la):
Novi put bg pančevo se vodi kao put rezervisan za motorna vozila, ima plavi znak koji obeležava to, pri tome je 3+3, a ograničenje je 60kmh i u jednom kraćem delu 80 kmh.

Deonica puta batočina-kg, koji se takođe vodi kao put rezervisan za saobraćaj motornih vozila, bliźe batočini je 1+1 i ograničenje na toj deonici je 100 km/h.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока

Da ali sve to ima veze sa reketiranjem policije...
 
Да Милисаве, панчевачки пут има 3+3 траке, али је пут у истој равни и са семафорима са свим попречним путевима и зато је ограничење углавном 60 км на час. Да буквализујем, може неки пут да има и 4+4 или 5+5 трака, али ако су укрштања у истој равни, не рачуна се као аутопут. То барем сви знамо.
 
Pančevački put nije auto put, ali je put retervisan za saobraćaj motornih vozila, što je stepen ispod auto puta.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Pa sad...
Kategorija puta i ogranicenje na njemu 'ne moraju' biti u korelaciji. Zbog specificnih uslova ogranicenje moze biti na drasticno manju brzinu od "maksimalne za tu kategoriju puta"
Plavi znak, put rezervisan za saobracaj motornih vozila prvenstveno govori da se na njemu ne bi smela naci poljoprivredna, zaprezna, traktori, bicikli...
Takav put ne mora imati denivelisane raskrsnice i ne mora nuzno dopustati vece brzine.


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Što se tiče PA puta, treba razlikovati deo od mosta do nadvožnjaka odnosno odvajanja starog puta za Pančevo, i drugi deo tj. novi put koji je faktički obilaznica oko Pančeva.

Prvi deo je semaforizovan sa ukrštanjima u nivou i ograničenjem 60 km/h (i zelenim talasom od blizu 70 km/h :))
Drugi deo je potpuno denivelisan, ograđen, sa ograničenjem 80 km/h (a može bez problema da bude 100, koliko većin i vozi, uz rizik od policije).
 
A da onda pokrenete inicijativu da se to promeni? tražite stotku...
 
Pa recimo da se sve raskrsnice ukinu, a da se svaki drugi semafor prokopa i naprave denivelisane petlje i naravno tehnička saobraćajnica pored pančevačkog puta i ograničenje da se onda podigne na 100 km/h od pančevačkog mosta do pančeva. Da je pameti to bi tako davno bulo.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Ako se dobro sećam, ideja je bila da pored tog novog delog puta budu servisne saobraćajnice.
Ali, taj put je izgrađen u sklopu Mrkine obnove&izgradnje, između bombardovanja i izbora 2000. godine, pa je ostao kus.
 
mekbejn":f7ibik9z je napisao(la):
(i zelenim talasom od blizu 70 km/h :))
Drugi deo je potpuno denivelisan, ograđen, sa ograničenjem 80 km/h (a može bez problema da bude 100, koliko većin i vozi, uz rizik od policije).
Zelenim talasom na 75km/h, testirano vise puta ;-)
 
i evo, posle više od 13 meseci ovo više NE POSTOJI nigde
 
I?
Sta je cudno?
Ako je u prosloj godini stavljeno na led, zbog nezavidne ekonomske situacije u zemlji, na osnovu kojih pokazatelja procenjujes da je ta (ekonomska) situacija sada bolja pa imas ocekivanja da se pocne sa realiza ijom ovog projekta?
Realno, u skorije vreme u Srbiji ne treba ocekivati nikakve vece investicije u putnu inftastrukturu, osim na dovrsetku koridora 10, kao i tamo gde se nadje neko dovoljno lud (ili dovoljno vidovit i pametan), da uzme neki pravac u koncesiju.
 
U toku je izrada projekta. Tender za izvodjenje je najavljen za 2015
 
Vrh