Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=335165#p335165:2mw7su2n je napisao(la):
Gargoyle » 08 Jun 2015 10:03 am[/url]":2mw7su2n]
Gargoyle":2mw7su2n je napisao(la):
pošto sam iz rume pratiću kad (ako) krenu ikakvi radovi, u tom slučaju nadajmo se i slikama

citiram ovo od 14. marta 2013. samo da ukažem na vremensku dimenziju cele priče

još malo pa opet godišnjica, a ni ašov nije zaboden
 
viewtopic.php?f=17&t=3015&start=150
Auto-put Novi Sad-Ruma-Šabac sredinom 2017?
Beograd -- Ministarka građevinarstva u tehničkom mandatu Zorana Mihajlović izjavila je da se završava potrebna dokumentacija za izgradnju autoputa Novi Sad - Ruma - Šabac
IZVOR: TANJUG NEDELJA, 17.07.2016. | 15:43
Prema njenim rečima, u najboljim okolnostima početak gradnje može se očekivati sredinom 2017. godine."Naše je da pripremimo dokumentaciju i da onda vidimo kako ćemo da finansiramo izgradnju. U najboljim okolnostima, mogli bismo očekivati sredinom sledeće godine početak gradnje. To znači da je sve kako treba- da završimo dokumentaciju i da sve ovo vreme radimo na traženju partnera za investiranje", rekla je Mihajlović novinarima u Beogradu. Ona je navela da se nada se da će jedan deo dokumantacije biti završen do kraja leta, a drugi deo do marta iduće godine. Mihajlović je dodala da kad god se ukaže prilika da se razgovara sa investitorima, većim ili manjim, razgovara se i o tom koridoru. "Pokušavamo da nađemo najbolji mogući način za finaniranje.Taj projekat smo svrstali u 10 prioritetnih projekata, pored koridora 10 i 11 i dela železnice. Radili smo sa pokrajinskom vladom u prethodnom periodu, bilo je tu malo i zastoja, verujem da toga više biti neće", rekla je Mihajlović. Tehnička dokumentacija se završava u roku, rekla je ministarka i dodala da se iz budžeta izdvaja novac dodatno i radi na studiji uticaja na životnu sredinu. Mihajlović je prethodno uručila računare predstavnicima lokalnih samouprava i drugih nadležnih organa koji učestvuju u izdavanju građevinske dozvole, kao i specijalna priznanja gradovima i opštinama koji su postigli najbolje rezultate u tome.
 
По ко зна који пут, неће се градити аутопут, него брза саобраћајница (мотопут) 2+2. Али "новинарима" је то све исто.
 
новинари су глупи (част изузетцима). чим има 2+2, то им је ауто-пут
 
Zanimljiv video sa dosta informacija. Deonica od kaćke petlje, sa mostom preko Dunava, tunelom ispod Fruške gore (dužine 3,5km) do autoputa BG-Zg je podeljena u 3 faze čija je ukupna vrednost 390 miliona evra (verovatno je most najskuplji). Najbliža realizaciji je faza 2: tunel - autoput Bg-Zg.
https://www.youtube.com/watch?v=OujBP7YEmeI
 
Potreban pravac, pogresno trasiran.
Rasipanje novca (koji nemamo), zarad smirivanja separatistickih strasti.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398513#p398513:38bl6r06 je napisao(la):
Earthmoving » 22 Јул 2016 09:13 am[/url]":38bl6r06]Zanimljiv video sa dosta informacija. Deonica od kaćke petlje, sa mostom preko Dunava, tunelom ispod Fruške gore (dužine 3,5km) do autoputa BG-Zg je podeljena u 3 faze čija je ukupna vrednost 390 miliona evra (verovatno je most najskuplji). Najbliža realizaciji je faza 2: tunel - autoput Bg-Zg.
https://www.youtube.com/watch?v=OujBP7YEmeI
Не постоји аутопут БГ-Зг, постоји само аутопут БГ-ШИ
 
Autoput IA reda A3 batrovci- beograd.

A prolazi pored šida.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
1) Нови Сад - Рума - Шабац - Лозница су, у ствари два пута 1Б реда, 21 и 26. Поменути део пута за који се помиње аутопут је 21, а од Шапца продужава ка Ваљеву и Пожеги.
2) Оптерећење пута јужно од Руме је око 8000-9000 возила дневно. Ипак, велики део тог саобраћаја је локални саобраћај, а много је возача који потпуно избегавају све аутопутеве да не би платили путарину. Кроз сремска села се путује Београд - Шабац пола сата дуже, али уз уштеду на неплаћању путарине, уштеди се и још пар литара горива.
3) Највећи део друмског робног транспорта представља транспорт руде, минерала и камених агрегата. У многим земљама је такав транспорт забрањен на правцима где постоји пруга.
4) На многим граничним прелазима не постоји камионска вага, за контролу претовара. Иначе улазак претовареног камиона се (заслужено) плаћа 1 евро по килограму. Још у Југославији, постојали су камионски превозници, који када возе робу из Југе за Минхен (на пример) једним камионом дођу до границе са Аустријом, претоваре пред границом на два камиона, и тако улазе у такозвану "Развијену Европу".
5) Поред камиона, на овом правцу су и аутобуси често претоварени. Сасвим је уобичајено да у аутобусима, којих овде пролази много, много путника стоји. Као наслеђе постојања пруге више од једног века, уз правац магистралног пута је изузетно велика густина насељености. Од Шапца до Лознице насеље малтене у континуитету.
6) Од друмског лобија, најмоћнији је Интеркоп, који вози камен за Путеве Србије. Када су саобраћајни полицајци заустављали њихове камионе, убрзо су добили наређење да када прође камион интеркопа поздраве у пролазу. Уколико неки полицајац не поздрави, камионџија јавља одмах, и добија 10% дестимулацију. Сам Интеркоп је спреман да купи локомотиве и вагоне, чим држава спречи компликације, које сада постоје за приступ приватних оператера. Други приватни оператер, који би у робном транспорту прорадио на лицу места је Еликсир (наследник Зорке) из Шапца.
7) Следећи важан друмски лобиста је Дуга Петловача. Имају и аутобусе и шлепере. За њих још немамо проверене информације да ли је њихова пословна политика ултраконзервативна, или су и они спремни да купују шинска возна средства и закупљују трасе чим се за то створе услови. Мачва Експрес и Ракета такође нису безначајни. Питање је да ли Дрина транс и Боксит имају утицаја у Србији, али Ласта се распада, бар нека добра вест.
8) Све локалне туристичке организације су железницу препознале као кључну за ову регију.
9) У историји регије постоје случајеви блокаде путева (која није била довољно упорна), због укидања локалних путничких возова. Према тврдњама мештана, на тај начин је сеоском становништву украден хлеб из уста.
10) Према постојећим правилницима о укрштању друма и железнице, прелаз у Платичеву је морао бити денивелисан највише 3 године након што се утврдило да има преко 7000 возила дневно. Уместо тога, постоје вишедеценијска обећања имагинарног аутопута. У овом специфичном случају, надвожњак би требао бити пар стотина метара јужније, а овај постојећи да и даље функционише у склопу сеоске улице.

Уоквиру иницијативе за унапређење саобраћаја у овој регији, и даље ћемо сакупљати релевантне информације. Али све у свему, не постоји јасна економска основа по којој "аутопут нема алтернативу", нити иза ње постоји озбиљан привредни план. Примера ради, представници Рјазањске губерније у Русији, који су врло заинтересовани за привредну сарадњу, интересовали су се за железницу, реку, луку, када су у питању транспортне везе.
 
Дуга Петловача, Мачва експрес и Мики турс су приватници који су разграбили како међуградски тако и локални аутобуски превоз у Мачви након пропасти 7. јула.
 
да ли је ова рекла да је пут ИБ-21??? то је пут првог Б реда. мајко моја...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406905#p406905:3dx2t50o je napisao(la):
JohnnyLee » 21 Sep 2016 12:43 pm[/url]":3dx2t50o]да ли је ова рекла да је пут ИБ-21??? то је пут првог Б реда. мајко моја...
Ipak je bolji bio kolega stručnjak ministar saobraćaja BIH, koji je koridor Vc, nazvao Ve Ce.

Rambo bi rekao: Izgradite most bez kraja...... moj do moga...... zavičaja.
 
B92, 18.11.2016.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1200898

Spremni papiri za Fruškogorski koridor

Pokrajinski sekretar za urbanizam i zaštitu životne sredine Vladimir Galić izjavio je na Drugom forumu privrednika Srbije i Republike Srpske u Novom Sadu, da će faza izgradnje Fruškogorskog koridora sa tunelom kroz tu planinu početi u drugoj polovini 2017. godine, čemu će prethoditi eksproprijacija zemljišta i završetak dokumentacije.

Projekat obuhvata koridor državnog puta prvog reda broj 21, a to je put Ruma–Novi Sad, kao i drugi deo odnosno, koridor državnog puta broj 19 prvog reda, od Šapca do Loznice i graničnog prelaza Šepak sa Republikom Srpskom, rekao je Galić.

On je rekao da je pokrajinska administracija po Ustavu Srbije nadležna za uređivanje puteva, drumskog, železničkog, rečnog saobraćaja, kao i za prostorno planiranje i razvoj, te da se ta dva putna pravca "tretiraju kao jedna celina".

Galić je kazao da je projekat Fruškogorskog koridora od Kaća do autoputa E 70 kod Rume podeljen na tri etape i da je trenutno završena druga koja se tiče dokumentacije.

"U drugoj etapi je potpuno završena planska dokumentacija, izdati su lokacijski uslovi, postoji idejni projekat, donet je Plan detaljne regulacije, tako da je planski sve završeno i sada se ide u postupak eksproprijacije za deo kod tunela i obezbeđuju se sredstva Vlade Srbije za sledeću godinu", rekao je Galić.


Prema njegovim rečima, postupak eksproprijacije se očekuje u prvom delu 2017. godine, a u drugom delu početak izgradnje puta. Istovremeno sa postupkom eksproprijacije radiće se i postupak objedinjene procedure dobijanja građevinskih dozvola.

Dodao je da su se za izgradnju fruškogorskog koridora za sada interesovale kineske kompanije, kao i turska kompanija za izgradnju infrastrukture.


"Bitno je reći da 12.000 vozila prelazi preko Fruške gore i Iriga, koji trpi veliki pritisak, tako da ima elemenata da se radi i javno-privatno partnerstvo sa elementima koncesije", dodao je on.

Ta faza uključuje i izgradnju tunela od Paragova do autoputa E-70, a vrednost koridora po idejnom projektu je 390 miliona evra.

Predstavnici Pokrajinske vlade na jednoj od sesija Foruma predstavili su taj projekat, koji će, kako je rečeno, "u drugoj fazi postati jedan od koridora za povezivanje Vojvodine i Republike Srpske, u cilju boljе saradnji i privrednog povezivanja". Drugi privredni forum Srbije i RS organizuju Razvojna agencija Srbije i Republička agencija za razvoj malih i srednjih preduzeća RS. Na Novosadskom sajmu okupilo se više od 200 učesnika, a biće održano oko 400 sastanaka i međunarodnih poslovnih susreta za preduzeća i klastere.
 
Pokrajinaska vlast bi trebala da gleda interese cele Vojvodine ali ona pod tim plastom samo radi za interese NS-a. Banat je totalno odsecen od K10 i umesto da pokrajinu ravnomerno razvijaju i guraju da Banat koji nema ni jedan autoput konacno dobije bar jedan i time malo zivne, oni ce pre gurati da NS dobije treci NS-RU (pored postojecih Ns-Su i Ns-Bg). Kad se izgradi Ns-Ru onda ce opet prednost dati nastavku do kacke petlje i dalje Ns-Zr umesto nastavku Ru-Sa koji je takodje u Vojvodini. Cak su protiv autoputa Pa-Vs iako je u Vojvodini iz razloga da bi gurali svoj nastavak iz Ns-a ka Zr-Rumunija. Ne interesuje ih ni deo Bg obilaznice koji je oko Pa i nalazi se na teritoriji Vojvodine, ukljucujuci most Vinca-Starcevo jer opet nema veze sa Ns-om. Iako kritikuju Bg za centralizaciju, republicka vlast je za pokrajinsku pojam ravnomernog razvoja. Ne samo da je proslih godina ulozena milijarda evra i vise u juzni i istocni krak K10 koji nemaju veze sa Bg-om (a sama Bg obilaznica ostavljena kao jedini nezavrsen deo K10), isto tako republicka vlast nije dovela ni jednu stranu fabriku zadnjih 10 god u Bg (sto opet nije u redu), a dovela je desetine po Srbiji, evo recimo juce Delphi otvorili fabriku za 1500 ljudi u Ns-u. Nadam se da ce me demonatovati i konacno izgraditi i prve kilometre autoputa i u Banatu.
 
nece jer su sebicni do besmisla.
da nisu ovaj pravac ne bi isao tunelom kroz Frusku goru, vec bi se kod Beske spajao sa K10, a zatim bi na sledecoj petlji isao ka Zrenjaninu.
Ustedelo bi se na dugom tunelu kao i na jos jednom mostu
 
I planirati nastavak preko Valjeva pa dalje sa Korodorom 11. Tako ce svi veći gradovi na toj strani biti autoputno povezani.
 
Šabac valjevo već postoji dobar put koji nije opterećen.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Ja bas nemam takvu informaciju, ali bez obzira i da je istina, to nije razlog da se autoputno ne povezu Šabac, Loznica i Valjevo i Koridor 11. A ne da bude ,,slepi autoput,, .
 
A kakvu ti informaciju imaš? Očigledno pogrešnu pošto nikad nisi ni prošao tim putem.

Druga stvar, to što je neki put slabo opterećen je upravo razlog da se na toj deonici ne gradi auto put.

Treće, taj autor nije planiran da se završi u šapcu, već da se produži ka loznici, i dalje koja bosni.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Nisam nikad imao potrebe da prolazim tim putem. Ali ja i ne pricam za direktan put Šabac - Valjevo, ako si slucajno procitao, nego Šabac - Loznica - Valjevo. Kazu da Loznicki put iz pravca Šabca nije bas neprometan, a prolazi se kroz mnogo sela. Kao i Loznica Valjevo. Negde bi autoput trebalo graditi ne samo zbog velike kolicine saobracaja, nego zbog bezbednosti, koja je na prvom mestu, a i povezivanja tih gradova autoputno sa ostalim gradovima i oblastima u Srbiji. Recimo da imas tu deoniocu o kojoj sada pisem, spojenu na Koridor 11. I da imaš Pojate - Preljina...A trebao bi da ideš u Niš iz Loznice...Stigao bi mnogo brze i lakse nego sada. A koliko bezbednije, to da ne pricam. Mi bi trebali prvo sami sa sobom da se povezemo, a posle da se povezujemo sa drugima.
 
Vrh