Ideja da se put spaja na Bešku je unapred osuđena na propast, jer bi svi bar iz južnih delova grada Novog Sada i dalje birali odlazak preko Fruške Gore. Već sam jednom pisao, auto-put oko Novog Sada je dosta nesretno postavljen, tačnije on je dobro postavljen, ali prilazi podrazumevaju probijanje za većinu ljudi kroz pola ili skoro ceo grad. Čak i sa probijanjem novog bulevara i kad bude gotova još jedna petlja, vreme koje je potrebno da se dokopate auto puta recimo sa Limana, biće slično vremenu koje bi bilo potrebno da se dokopate vrha Fruške Gore. Kad izbijete na auto put kod Novog Sada do izlaza Beška u proseku treba 20-tak min, a slično bi bilo i do Rume. Sve u svemu, ispalo bi da je vreme putovanja duže, ili u najgorem slučaju (ako naletite na kamione na spustu u Irig) isto kao sad preko Iriškog Venca. To bi bilo kao kad bi nekom ko stanuje u Nemanjinoj rekli da ode do Dobanovaca i onda okolo na Bubanj Potok (kad bi obilaznica stvarno bila autoput)!
Osim toga ideja o tunelu dosta dugo figuriše, upravo sa ciljem da se Nacionalni park Fruška Gora "oslobodi" teškog saobraćaja. Ne zaboravite da tim putem prolazi skoro svaki kamion koji iz Bačke ide ka Rumi, Loznici, Užicu, Šapcu, Bosni, i velikim delom ka Hrvatskoj. Iz istog razloga je svojevremeno dodata još jedna traka na "novosadskoj" strani uspona na prevoj, baš kako bi se saobraćaj ubrzao i smanjilo vreme koje je potrebno da se obavi uspon na prevoj Iriški Venac - tada je bilo gunđanja zašto druga traka u nacionalnom parku, ali kada su izračunali za koliko će to smanjiti prosečno vreme putovanja vozila + uštedu na gorivu, ispostavilo se da druga traka smanjuje ekološki "pritisak" koji vozila prave na planinu. Tunel bi tu drastično poboljšao stanje, a da ne govorimo koliko bi "otvorio" Novi Sad ka jugu. Još da je i jednu železničku vezu napraviti direktno na Rumu.