Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Булевар Европе?
То се зове Стокхолски синдром.
:)
 
Beograd–Šabac?

:?:

Gde ste to videli?

Ovo je pre neki Beograd–Loznica preko Obrenovca ili tako nešto.
 
Неће то да буде ни аутопут, ни брзи пут, чак ни полу-аутопут. Од Новог Сада до Шапца планирају 2+2, а даље до Лознице 1+1, али ће да буде пуно неденивелисаних укрштања.

nslo.png
 
2+2 je сасвим супер. 2+2 треба да се направи на свим главним правцима у Србији. наравно да заобилазе насеља. денивелисане су плус, али ово прво мора да буде приоритет. дајте да направимо мрежу да функционише а не да градимо аутопутеве 100 година
 
Još jedna od niza senzacionalnih vesti koje spadaju u kategoriju kanal dunav-morava-vardar ili južni tok :?:

Tunel kroz Frušku goru

Počele konsultacije o jednoj od najvećih infrastrukturnih investicija u Srbiji. Auto-put Novi Sad - Ruma, dužine 27 kilometara za 30 meseci

Auto-put Novi Sad - Ruma
eko%20frusku-goru-novi_620x0.jpg



PREDSTAVNICI republike i pokrajine započeli su u petak konsultacije u vezi sa jednom od najvećih infrastrukturnih investicija u Srbiji - izgradnji auto-puta Novi Sad - Ruma koji uključuje i tunel kroz Frušku goru.

Prema planu, auto-put bi trebalo da bude završen u narednih 30 meseci. Tako će Novi Sad poprečnom vezom biti spojen sa Koridorom 10 i granicom sa Hrvatskom i BiH.

Dužina auto-puta Novi Sad - Ruma sa tunelom kroz Frušku goru iznosiće 27 kilometara i prolaziće kroz tri opštine - Novi Sad, Irig i Rumu. Na ovom području živi oko 400.000 stanovnika i posluje blizu 30.000 preduzeća, a nedaleko od trase auto-puta nalazi se i 12 industrijskih i jedna slobodna zona.

- Ovaj projekat zahteva punu sinhronizaciju republike, pokrajine i lokalnih samouprava - kazala je Verica Kalanović, ministarka regionalnog razvoja i lokalne samouprave posle sastanka u Novom Sadu sa predsednikom Vlade Vojvodine Bojanom Pajtićem. Krajem prošle godine potpisan je predugovor sa kineskom firmom "Putevi i mostovi", vredan 642 miliona evra, koji obuhvata izgradnju dva regionalna puta, od kojih je jedan od Novog Sada do Rume, a drugi je Moravski koridor u Centralnoj Srbiji.
Pajtić je ocenio da će tunel kroz Frušku goru, od oko tri kilometra, biti najduži u Srbiji i naglasio da će taj auto-put imati ogroman ekonomski značaj, jer će spojiti Bačku i Banat sa Sremom i omogućiti veću prohodnost preduzećima i građanima. Put sa tunelom, dodao je Pajtić, ima i veliki ekološki značaj, jer je Nacionalni park "Fruška gora" veoma opterećen teretnim saobraćajem i svakodnevno se devastira.

DO RUMUNIJE

PREMA najavi vojvođanskog premijera, u planu je povezivanje budućeg auto-puta sa rumunskom granicom, što bi počelo da se ostvaruje posle 2015. godine. Time se želi stvoriti dobar ambijent za privlačenje stranih investitora.

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.239.html:423316-Tunel-kroz-Frusku-goru
 
Већ постоји слична тема на "Регионални развој" подтема "Аутопут Нови Сад - Зворник". Можда их треба спојити у једну подтему.
 
pošto sam iz rume pratiću kad (ako) krenu ikakvi radovi, u tom slučaju nadajmo se i slikama
 
cekaj zar to nije jedan te isti auto put koji ide od vrsca preko novog sada rume do zvornika il je to nesto novo ?
 
sto ga onda zovete ns ruma :) sto se lepo ne kaze vrsac zvornik
 
Зато што ће прво почети да се гради та деоница, јер је најтежа, због самог тунела кроз Фрушку гору.
 
Nije tacno.
To je deo planiranog autoputa Kikinda, Zrnjanin, Novi Sad, Ruma, loznica, Zvornik
 
Šta je da je, Vršca nema, a i Zvornik je u inostranstvu, mi možemo da pravimo do Malog Zvornika.

Pored toga, nema šanse da autoput ide na trasi Novi Sad - Zrenjanin - Kikinda, pogledaj mapu, previše je to kruženja..
 
Divna vest konacno je na red dosao i taj projekat. Svi gradjani ce imati samo korist nikako stete.
 
kako misliš došao na red? da nisu građevinske mašine izašle na teren a da ja to ne znam?
 
samo da se na kraju ne završi sve kao autoput ruma-irig (10km po ravnici)
 
Kad smo već kod toga i taj deo su mogli napraviti pre mnogo, mnogo godina + barem obilaznicu oko Iriga po bregu da ljudi konačno odahnu dušom - ovako malo, malo, pa nekog u Irigu probudi šleper u sobi!
 
moglo se mnogo više i mnogo ranije, da je bilo iole neke kontrole rasipanja, manje politike a više rada
 
А не иде према Шапцу да би могла да задржи име.
Нешто ми се чини да је овде име важније од пута.
 
najsmešnije od svega je što su krajem prošle godine pričali da će prvo da rade od rume ka šapcu, poslednje što su pričali je da će početi ''krajem ove godine'' ali sa novim merama štednje koji je izglasan sa rebalansom budžeta ovo je prvo stavljeno na led
 
Нешто је почело да се дешава, а градиће се брзи пут (мото пут) 2+2, а не аутопут:

Bugarski: Za dva meseca moguć ugovor o izgradnji puta Novi Sad-Ruma
Tanjug | 27. 08. 2013. - 17:15h | Foto: V. Lalić | Komentara: 0

Pregovori sa kineskim izvođačima o izgradnji puta od Novog Sada do Rume, sa tunelom kroz Frušku goru i obilaznicom oko Iriga, mogli bi da budu završeni do sredine oktobra i da u naredna dva meseca bude potpisan ugovor, izjavio je danas pokrajinski sekretar za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu Branislav Bugarski.

Чланак се наставља даље, али у овом пасусу је једна контрадикторност, јер се спомиње полуаутопут !!!!!

Za izgradnju te putne infrastrukturne deonice planiran je iznos od oko 150 miliona evra. Vasin je rekao da bi troškovi izgradnje tog poluautoputa bili izmireni iz sredstava koja budžetu Vojvodine pripadaju prema Ustavu Srbije.

А ево и трасе новог мотопута:
Novi put bi počeo na Mišeluku kod Novog Sada, išao bi istom trasom kojom ide i danas, ušao na prvoj lakat krivini na usponu ka Iriškom vencu u tunel koji bi bio dug 3.300 metara, sa dve tube, izašao bi sa desne strane kod Iriga i spojio se iza tog mesta sa putem prema Rumi.

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/401629 ... vi-SadRuma

Ипак оно што пише на сајту Коридори Србије је најтачније, а такође и о дужини тунела. у Блицу пише 3,3 км, а на сајту Коридора 2,7 км:

Мото пут Нови Сад - Рума
Изградња Државног пута М – 21 Нови Сад – Рума изводи се у складу са Стратегијом развоја железничког, друмског, водног, ваздушног и интермодалног транспорта у Републици Србији од 2008. године до 2015.године.
Државни пут I реда Нови Сад – Рума градиће се са четири траке и биће дугачак 27 километара, укључујући тунел испод Фрушке Горе, који ће бити дугачак 2,7 километара.

Дана 28.12.2012. године потписан је Предуговор о реализацији пројекта брзе саобраћајнице - државног пута I реда Нови Сад – Рума између Коридора Србије, као корисника са својством инвеститора и кинеске компаније CRBC (China Road and Bridge Corporation) као извођача. Наручилац пројекта је Министарство за регионални развој и локалну самоуправу Владе Републике Србије.

http://www.koridor10.rs/moto-put-novi-sad-ruma
 
Vrh