Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

pre se pričalo da će to biti potpuno novi put na novoj trasi, što bi značilo i nove mostove preko dunava kod nsa i preko save kod šapca, a sad ispada da će se raditi po postojećem...
 
izgleda da su u međuvremenu prešli sa ideje novog AP na ideju konverzije postojeće magistraje u 2+2 uz novi tunel. Što je takođe po meni sasvim ok rešenje i opet brza veza NS sa AP za Zagreb.
 
slažem se samo ako sve raskrsnice budu denivelisane.
 
Ovde se priča samo o trasi Novi Sad - Ruma.

Za trasu od Rume ka Loznici, ipak je predviđena nova trasa, uključujući i novi most preko Save kod Šapca, jer postojeća praktično sve vreme ide kroz naselja.
 
Као што сам и рекао у коментару у Новостима неће се градити аутопут, него брза саобраћајница 2+2.
 
Koliko godina političari trabunjaju o ovome, a još ni projekat ne postoji.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Гага":kzk1iweo je napisao(la):
Као што сам и рекао у коментару у Новостима неће се градити аутопут, него брза саобраћајница 2+2.

ако буду физички раздвојене, дође му скоро на исто :) у сваком случају, као што рече МилисаВ, има ли ту уопште готовог пројекта?
 
nema. ovo je tender za izbor projektanta.

naravno kvazi novinar iz novosti u prvom pasusu pominje tender za izgradnju auto puta, a u drugom pasusu se ispravlja i piše da je to tender za projekat "auto-puta", iako, kako je to gaga naglasio, to nije auto put već put rezervisan za saobraćaj motornih vozila, i najviše će ličiti na but batočina-kragujevac.
 
pre godinu dana je bio potpisan neki predugovor, sada potpisuju protokol, do kraja sledeće godine bi trebalo da imaju projekat, u najboljem scenariju u 2015 bi krenuli radovi, inače u ovogodišnjem budžetu Vojvodine su već bili odvojeni novci za izgradnju dela ovog puta, sad je to sve stopirano i prebačeno za (eventualno) 2015.
 
Jesu, jesu bili su spremni novci....
Kako da ne.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
spremni novci ali projekat nije spreman. eksproprijacija da nepričamo.
 
Свако прича како ми највише одговара. Ето сад Пајтић изјавио да се гради аутопут Нови Сад - Рума, а остали из "струке" никако да га демантују, да се не гради аутоппут (3+3), него брза саобраћајница (2+2). У јануару месецу ће бити расписан тендер за израду пројектне докуметације, која ће бити завршена до краја 2014. године.

Priprema projekta izgradnje saobraćajnice između Novog Sada i Rume
Protokol o pripremi projekta izgradnje saobraćajnice od Rume do Novog Sada, potpisan je danas u Vladi Srbije. Reč je o dokumentu u kome su precizno, detaljno i jasno definisane zajedničke aktivnosti i poslovi od značaja za blagovremenu i temeljnu pripremu projekta izgradnje saobraćajnice od Novog Sada do Rume.

Protokol su potpisali ministar regionalnog razvoja i lokalne samouprave Igor Mirović, predsednik Vlade AP Vojvodine dr Bojan Pajtić, gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević, predsednik opštine Irig Vladimir Petrović, predsednik opštine Ruma Dragan Panić, direktor "Koridora Srbije" Dmitar Đurović i direktor "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak.

Na konferenciji za medije ministar regionalnog razvoja i lokalne samouprave Igor Mirović istakao je da je važno što će u pripremi buduće izgradnje autoputa između Novog Sada i Rume učestvovati predstavnici republičke, pokrajinske i lokalne administracije, kao i "Koridora Srbije" i "Puteva Srbije", što pokazuje ozbiljnost i zajedničku nameru da se ovom poslu pristupi profesionalno.

Prema rečima ministra Mirovića planirano je da Ministarstvo regionalnog razvoja i Vlada AP Vojvodine zajednički finansiraju izradu projektne dokumentacije sa po 200 miliona dinara. Očekuje se da će tender za izradu projektne dokumentacije biti raspisan već januaru, a izrada bi trebalo do bude okončana do kraja 2014. godine. ..................

http://www.poslovnojutro.com/details&id=58223
 
Ево и скице будуће брзе саобраћајнице Нови Сад - Зворник, коју сам још давно поставио на подтеми "Аутопут Нови Сад - Зворник" (тако гласи тема :D ). Није лоше да ова скица стоји и овде.


imag
 
Zar nije zvanični naziv "brze saobraćajnice" put rezervisan za saobraćaj motornih vozila. Bar je tako bilo kad sam ja učio saobraćajne propise.



A kako je rešen ulazak u ns novim autoputem? Pre svega me zanima kako će preći dunav? Kao i kako su dalje predvideli spajanje sa AP bg-su?

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Zar to neće za početak biti u produžetku iza tunela kod Mosta Slobode? Tamo ima nekoliko traka pravljenih kao da je neko imao ovako nešto na umu..

mada za ovakav profil puta sigurno moraju da smisle i nešto više, nešto što obilazi grad..
 
Deo iza tunela kod mosta Slobode je planiran kao autoput za Beograd pre 50g. Srecom nije ispao.
Projekat ovog puta ce se za sada raditi od novog Zezeljevog mosta.
 
@smirgla
Mislim da ova informacija nije tacna jer je most Slobada uradjen kasnije nego sto je Autoput BG -NS napravljen.
Takodje, po investitoru:
- Most Beska - SIZ za puteve Vojvodine (pokrajina)
- Most Soboda - SIZ za gradjevinsko zemljiste Novog Sada (grad)
Most Sloboda je zavrsen 1981 u vreme kada je `autoput` do NS (*poluautoput) bio naveliko u funkciji i pod naplatom. Sto sve ukazuje da most nema nikakve veze sa autoputem, vec je to gradski most, ili most ka Kamenici, poznat i kao Kamenicki most.
 
Pozdrav. Po mojim saznanjima Bulevar Oslobodjenja je treba da bude vezan preko Mosta Slobode na krak autoputa koji bi isao tunelom iza Petrovaradina,pored Sr. Karlovaca i dalje. Mogao bi se i tuda prokopati tunel! Umesto sa desne,gledano iz NS,strane Iriga,prolazio bi levom i dalje sadasnjim putem do Rume. Imao bi mnogo vise smisla nego put preko Paragova koji se planira.
Dokumenta o tome doduse nikada nisam video,a autoput NS - Ruma takodje nije bio ni pod "razno" do pre 5g.
 
O autoputu ns-ša pa samim tim i ns-ru se priča mnogo duže od 5 godina. Ja bih rekao makar 15.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Ови су се баш размахали са мостовима, намењених пре свега аутомобилима, а у центру Новог Сада већ сада нема места да се паркирају аутомобили са тежњом да се са растом града и порастом броја аутомобила створе озбиљна загушења аутомобилског саобраћаја.

ЈА САМ БИО ПРЕДЛАГАО НОВОСАЂАНИМА ТРАМВАЈ СА МОГУЋНОСТИМА НАДОГРАДЊЕ ЗА ТРАМВАЈ-ВОЗ

ay1pud.jpg
 
Razmatra se model finansiranja za put Novi Sad-Ruma
Četvrtak, 30. 01. 2014.|17:05 | Izvor: Beta
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... i-Sad-Ruma

Projekat izgradnje tunela kroz Frušku goru i puta Novi Sad - Ruma je u fazi razmatranja modela za finansiranje, izjavio je pokrajinski sekretar za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu Branislav Bugarski.

On je u razgovoru sa glavnim savetnikom Evropskog centra za javno i privatno partnerstvo Klementom Forčijem (Clement Fourchy) u Vladi Vojvodine kazao da se razmatraju mogućnosti javno-privatnog partnerstva ili koncesije.

Bugarski je rekao da se troškovi izgradnje tunela procenjuju na iznose između 70 i 100 mil EUR, dok će vrednost izgradnje celokupnog puta Novi Sad-Ruma biti 180 mil EUR.

Tema današnjeg razgovora bio je pravni i institucionalni okvir za realizaciju projekata javno-privatnog partnerstva u Srbiji i Vojvodini, a razmatrana je i mogućnost finansiranja studije izvodljivosti za projekat tunela i puta.

Klement Forči je kazao da Evropska banka za obnovu i razvoj pruža tehničku pomoć za izradu studije izvodljivosti, asistenciju kod izbora privatnog partnera, kao i definisanja tenderske procedure i sporazuma između uključenih strana.

Forči je dodao da Evropska investiciona banka, putem mehanizma JASPER, stavlja na raspolaganje eksperte i tehničku pomoć u pripremi realizacije projekata, a da je ekspertsku pomoć moguće dobiti i preko Investicionog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
 
neke od vesti:
06.05.2011: Novi Sad -- Predsednik Vlade Vojvodine Bojan Pajtić kaže da bi izgradnja tunela kroz Frušku goru, deo projekta vrednog 880 miliona evra, trebalo da počne iduće godine.
On navodi da je to jedna od kapitalnih investicija važnih ne samo za pokrajinu, već i Srbiju
„Očekujem da u narednih godinu dana bude završen projekat i počne izgradnja tunela kroz Frušku goru, a prve procene govore da će koštati oko 38 miliona evra”, izjavio je Pajtić uoči završne javne rasprave o „Master planu održivog razvoja Fruške gore od 2012. do 2022”.

24.10. 2013: Autoput od Novog Sada do Rume s tunelom kroz Frušku goru, prema dogovoru republičkih i pokrajinskih vlasti, treba da bude izgrađen za 30 meseci. Gradnja tunela i autoputa koštaće 57 miliona evra, a u finansiranju projekta učestvovaće sa po 50 odsto vlade Vojvodine i Srbije.

25. 12.2013: U januaru će biti raspisan tender za izgradnju auto-puta Novi Sad - Ruma i tunela kroz vojvođansku planinu. Izradu dokumentacije sa po 200 miliona dinara finansiraju republika i pokrajina
 
Vrh