Bendere, da, baš to što si nacrtao. Time se onda sa autoputa može direktno i na Banjicu i na Dedinje, umesto samo pravac centra, i eliminiše se onaj nesrećni čvor koji sad postoji. I kao što rekoh, eventualno bih mrdnuo uključenje sa komande na autoput sa te strane više ka nadvožnjaku, čisto da postoji još veći luft između trenutka kada se oni uključe i kada se iksljuče ovi što idu u Tabanovačku, ali to možda i ne mora.
Jovanovm, Ljudi koji se uključuju iz Tabanovačke na nadvožnjak se svakako posle prestrojavaju u zavisnosti od toga da li idu u centar, na Dušanovac ili autoput, tako da tu ne bi bilo ništa novo, samo bi se izuzela struja koja pokušava da ide levo na mestu na kom bi oni desno. Znam za fenomen da proširiavanje traka samo poveća saobraćaj, ali ovo ne bi bilo to - odnosilo se samo na Tabanovačku, kojoj bih dodao jednu traku da ne bi dolazilo do zagušenja kada se uključe ti sa autoputa, a i da može da se obiđe 18ica kad se pokvari lol. I da, bap ovo što je Srbo napisao - nema širejna toka novim trakama, samo da se uveća prečnik prstena da bi bilo dovoljno prostora da se ulazi i izlazi iz njega, ovako svi jašu jedni po drugima.
Jovanovm, Ljudi koji se uključuju iz Tabanovačke na nadvožnjak se svakako posle prestrojavaju u zavisnosti od toga da li idu u centar, na Dušanovac ili autoput, tako da tu ne bi bilo ništa novo, samo bi se izuzela struja koja pokušava da ide levo na mestu na kom bi oni desno. Znam za fenomen da proširiavanje traka samo poveća saobraćaj, ali ovo ne bi bilo to - odnosilo se samo na Tabanovačku, kojoj bih dodao jednu traku da ne bi dolazilo do zagušenja kada se uključe ti sa autoputa, a i da može da se obiđe 18ica kad se pokvari lol. I da, bap ovo što je Srbo napisao - nema širejna toka novim trakama, samo da se uveća prečnik prstena da bi bilo dovoljno prostora da se ulazi i izlazi iz njega, ovako svi jašu jedni po drugima.