Šta je novo?

Crna Gora

A dalje se krecemo kroz tunel Kosman dug 2585m i on je drugi najduzi na citavoj deonici!Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5I dalje nemogu da se otmem utisku da je ovde ugradjivana mnogo deblja armatura i da je sekundarna neuporedivo deblja nego bilo koji tunel kroz Alpe kroz koje sam prolazio, a veruj te mi zaista sam jos od `82 po auto banovima i auto stradama, armatura 36 i 40 se nije bas toliko upotrebljavala gotov nigde!Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1jos smo u juznijoj cevi Kosman tunela krecemo se od Juga ka Severu!
 
ista meta, isto odstojanjePogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Mislim da je na svakih 500m po jedna ovako prosirena komora, a da je samo ova sad u kojoj smo bez sekundarne oblogePogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13ni na spojnom tunelu nije uradjena sekundarna na tom prosirenjuPogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6i konacno svetlost na kraju tunela!Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4evo ga sami kraj i ustvari sam stigao na onu poziciju koja je najvisocija izmedju Kosmana i Male Trave gde se gradi vijadukt Podovi!Pogledajte prilog 3 i kad smo izasli da zabelezimo i Severni portal KosmanaPogledajte prilog 2 a ovo je pogled na Sever, tacnije ka Moraci i Jadranskom slivu. Sve do ovog mesta trasa se kretala kroz padine reke Tare i Crnomorskog sliva. A sd i kad nastavi dalje Kosmanom izlazi u sliv Male reke /one preko koje je napravljen cuveni zeleznicki most/ koja se opet sa druge strane nize uleva u Moracu.Pogledajte prilog 1Vrh ove kosine je ustvari ta najvisocija tacka celokupne trase Jos cemo se cerati! :gobb:
 
Jos uvek smo izmedju Male trave i Kosmana, ovde sa pogledom na izgradnju vijadukta PodoviPogledajte prilog 15odma do njega se radi ovaj propustPogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13A Kinezi izlaze iz desne cevi Kosmana, tako da ce mo se me upravo kroz nju vratiti do kampa u Lijevoj Rijeci najveceg kamenoloma na trasi.Pogledajte prilog 7Dakle sad desna cev u povratkuPogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9i evo jednog pogleda na Juzni portal tunela Kosmana a u prvom planu je vijadukt Zagradje od 123mPogledajte prilog 8i sam portal leve Kosman JugPogledajte prilog 6A onda iz izlaza Kosman pogled na desni ulazni portal Sever tunela Djurilovac dug 445mPogledajte prilog 5i sad nekoliko vijadukta izmedju njihPogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3U medju vremenu mi objasnjava inzinjer da je ovaj profil stubova od vijadukata sa ovom formom izduzenog slova O ubedljivo se pokazao kao najkvalitetniji po svim parametrimaPogledajte prilog 1idemo dalje, pa dok vam se ne dosadi :kk:
 
i sad nastavljamo tunel Djurilovac, pa poslednji tunel na trecoj deonici Mrki krs dug 655m iza koga je druga petlja na trawsi "Verusa"! A izmedju tunela je vijadukt Mistica dug 198m. Prvo tunel DjurilovacPogledajte prilog 10Pogledajte prilog 11pa onda izlaz sadruge stranePogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8i sad prostor izmedju ta dva tunela, na kraju u drugom planu je ulazni portal od Mrkog krsaPogledajte prilog 7Pogledajte prilog 1po prilicno veliko udubljenje koje se nasipa i podize do trase Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5jos jedna prilika da se vidi debljina potpornih zidovaPogledajte prilog 4izlaz iz Mrkog krsa Juzna stranasedimenti od kojih je materijal u tom predeluPogledajte prilog 2iznad trase :arrow:
 
Niksicanin Koprivica sa zaljenjem konstatuje da ni kilogram zeljeza nije doslo iz zeljezare Niksic, vec da je gotova sva isecena i prodata u sekundarne sirovine, a da je tolika armatura za ovaj AP morala biti uvezenaPogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Par pogleda unazad na trasu ka tuneluPogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 2jos jedan pogled uz veliki potporni zid iznad petljePogledajte prilog 1 Tu u samoj blizini kampa je i najveci kamenolom koji sada Vodi Marinkood kako je zavrsio sve poslove na probijanju trase na sekcijama 3 i 4. On je inace radio za kinseku kompaniju kao inzinjer zaduzen za sve minerske radove na tim deonicam, ukljucujuci i sve tunele.Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 13A sad se vracamo na one masine sa kojima je vrseno probijanje svih tunela gde je ovaj rastresitiji meksi materijalPogledajte prilog 11ovo je noseca glavaPogledajte prilog 10a ovo sam vrh svrdla koje se ubusava u stensku masuPogledajte prilog 9rekao mi je da se ubusava i do 28 busotina po kvadratnom metru u zavisnosti cvrstoce materijala i da se ide od 2 do 4,5m u dubinu, Da su Svedske masine Atlas Copco i da je izasla i najnovijapotpuno kompjuterizovana i automatski vodjena. Kada se isprogramira i pocne raditi ukljuce se laseri oko nje i zastite citav prostor, pri presecanju laserskog snopa, masina automatski prekida sve operacije.Snabdevena je i sa vodom a busenja se vrse elektromotorima.Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6po ovoj galeriji klize svrdla. Sad u povratku jos jednom kroz tunelPogledajte prilog 4usput jedan veliki propust u izgradnjiPogledajte prilog 3Pogledajte prilog 1I malo prasinjavo cudoviste na parkingu zza kraj sa trece sekcije A onda pauza da se zalije staro prijateljstvo!!! :vops: :gobb: :sesir:
 
]Na slikama petlje Verusa u produzetku se vidi par kranova koji su ustvari locirani na izgradnji vijadukta Krkor. Na svim onim video snimcima dronom oje realizuje Bemex, snimci se zavrsavaju upravo tu posle vijadukta Krkor, neposredno pred petlju Verusa. Posto bi mi bilo dangubno da se sa druge strane ponovo probijam do tog dela, jer sam sa mojim drugom poprilicno zaglavio u kafani, odlucio sam da sa deonice II uslikam samo predele kuda me vodi put! Iako sam ovo putesestvje uradio u danima sa najduzom obdanicom u godini, bilo bi mi i tri dana malo za sve sto bih hteo,a ispostavice se za reportazu bi bilo bolje da nemam prijatelja na trasi, jer vremena za druzenje se nema nikad kolko bi zeleli! Niz padine ka Pelovom brijegu se ukazuje panorama na najduzi deo otvorene trase na celokupnoj deonici pa sledeca reportaza sa tog dela!
ali povrh svog kasnjenja desi vam se nenadano da i najbanalnija stvar moze vam oduzeti sat dragocenog vremenaPogledajte prilog 14ukrstanje ova dva kamiona je postala gotovo nemoguca misija!Pogledajte prilog 13kad smo se iscupali malo kasnije pukao je pogled ka otvorenoj trasi u regionu sela Pelev brijegPogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10severni portal tunela Klopot duzine 900mPogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6a ovo je Juzni portal tunela Vilac duzine 882m i iza njega je petlja Pelev brijeg, pa verovatno onaj najtezi deo trase sa vijaduktima do tunela Vjeternik, najduzeg na trasi cija je leva cev 3039mPogledajte prilog 5mi nastavljamo nanize pored otvorene trase ka mostu MoracicaPogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1jos blize tunel Klopot
 
idemo dalje vrhom kanjona Male rijeke sa predivnim pogledom na cuveni zeleznicki most i pratimo otvorenu trasuPogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13bezuspesno pokusavamo i na drugu stranuPogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9mesto gde se ukrsta pruga BB i APPogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4i onda na zalost ista pricaPogledajte prilog 3 a na drugu stranu predivan pogled Pogledajte prilog 2kristalno cista voda u onom kamenjaru kao lek za ociPogledajte prilog 1jos ce mo se cetrati :vops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635772#p635772:1dnxmr0a je napisao(la):
caribrod » Wed Jul 03, 2019 7:20 am[/url]":1dnxmr0a]

P.S.
Ovo nisam napisao radi vojvodo-serdaru, nego na kompu jedva otvara, a na telefonu preko taptatalka je situacija skoro :fijasko: pa da premota na sledeću.

P.P.S.
Jedva čekam(o) nastavak!!!

:gobb:

Čekaj bre, da li je ovo realno???

file.php


Osećam se ko u zoni sumraka, krsta mi (omaž Nikšićaninu) :evil: :twisted:
 
Svaka čast Krcane, trudim se da na ovolikim postovima ne propustim koji plus za ogroman trud :)
Ovo, od Beograda do Bara ce biti jedan od najlepsih autoputeva. Bar dok se kroz moju Staru Hercegovinu ne napravi koji do Dubrovnika ili Herceg Novog :)
 
Lepi su i ti predeli Earth ali Cg je ipak najlepša iako najmanja... :)
 
KrCane svaka čast na trudu. Jesi li možda razgovarao sa inženjerima vezano za rokove, može li se završiti sve na sekcijama III i IV do 30 septembra naredne godine pri čemu treba uzeti u obzir da preko zime ne mogu raditi nekoliko mjeseci zbog snijega. Vidim u tunelu Kosman nije još završena sekundarna obloga. Još koliko im treba odprilike da završe tunele do EM opremanja?
 
Crna Gora je cetinjski kraj sa okolinom, a zapadna trecina Crne Gore danas je u stvari Stara Hercegovina (Herceg Novi I trecina Boke, najveci deo niksicke opstine, Šavnik, Žabljak, Pljevlja). Tako da Crna Gora nije mala no veca nego sto jeste na račun Hercegovine. To sto Milo I slicni ponavljaju kao papagaji malena, malena, nece nas Stare Hercrgovce prevariti, da je u stvari velika. Pa Vasilije Ostroski nije Crnogorac, no Hercrgovac koji iz Hercrgovine Popovog Polje dođaše u Hercegovinu Ostroga. Zapravo Crnogorci, tj prve porodice cetinsjog kraja doseliše tamo iz Hercegovine, ZelenGore (Martinovici, Avramovici, Belici, Orlici...) mozebiti krajem 15. veka. Recimo konkretno moje bratstvo Maleševci iz Stare Hercegovci je starije od Crne Gore, ali igrom sudbine dobar deo đedovine nam danas granica Crne Gore nepravedno razdvaja, a da nas niko I ne pitase sta mi zelimo s nasom đedovinom. Inace I prvu istoriju Crne Gore je napisao naš čovek, koga uzeše Njegoš tada sredinom 19. veka. Vazda smo imali jaku tradiciju istorije, pa su tako od poznatih povesničara to danas Deretić I Petar Aškraba.
Tako da je mozda Iz tih paleogenetskih razloga meni Hercegovina najlepsa (Zelengora, Zabljak, Maglic, Volujak, Cemerno... ). Ja kada prođem tim krajem ka Boki, preko Zelengore,ja sam pod utiskom nedeljama posle toga, tako je to jako... E sad ne zamerite sto ovo ovde pisem ali deo Stare Hercegovine je danas tema Crne Gore.
 
Malo Hercegovine malo južne Dalmacije itd...mada i istok Cg ima super predela koja polako istražujem a ovaj AP će upravo tome pripomoći... :)

Pratite Bemaxov kanal...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kNQwt1D-NTU[/youtube]
 
Plus Nidzo. Samo malo se u uvodu zajbo, Krcan je pre njega uradio mnogo eksluzivnije snimke ;)
 
Danas je završeno spajanje jednog segmenta rasponske konstrukcije mosta Moračica na autoputu Bar - Boljare, dok se celokupno spajanje mosta očekuje do septembra ove godine, saopšteno je iz Ministarstva pomorstva i saobraćaja. Očekuju da će novi rok za završetak radova, septembar 2020. godine, biti ispoštovan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638201#p638201:1lgz1gsc je napisao(la):
sudija » Čet Jul 11, 2019 2:00 pm[/url]":1lgz1gsc]Danas je završeno spajanje jednog segmenta rasponske konstrukcije mosta Moračica na autoputu Bar - Boljare, dok se celokupno spajanje mosta očekuje do septembra ove godine, saopšteno je iz Ministarstva pomorstva i saobraćaja. Očekuju da će novi rok za završetak radova, septembar 2020. godine, biti ispoštovan.
Bravo! :kk:
 
Novi klipovi sa auto-puta...
@earthmoving čekamo da izbaciš video od surčina do obrenovca što prije...
ovdje sve ide kako treba, jedino što koči je petlja u Podgorici, ali pošto je rade CRBC i Bemax ubijeđen sam da će biti gotova i prije septembra.
i dalje ostajem pri tvrdnji i da auto-put košta 2 milijarde da bi i dalje vrijedio svaki cent jer ljudski život nema cijenu.
Čekamo još 5-6 dana kad Bemax izbaci novi video sa auto-puta... a ako bude neka objava na yt do tada odmah postavljam
ali očigledno sam mnogo glup jer ne umijem ubaciti video lijepo da vidite...
https://youtu.be/unI3VHPaerI
https://youtu.be/IvaA913P3dg
https://youtu.be/amuuun-X9k0
 
Šta napraviše od starog puteljka...svaka čast...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vNt_azqJ1G4[/youtube]
 
Prolazio sam tuda skoro do Njegusa i spustio se posle u Kotor. Extra su uradili

Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
 
Rece mi rodjak da ce uskoro poceti da probijaju novi put od Njegusa sve dole do Trojica kod Kotora. Zna li neko nesto vise o tome?
 
Vrh