Šta je novo?

Crna Gora

Iskreno baš sam se razočarao jer zadnjih 30 dana bukvalno ništa novo nisu vidljivo uradili izuzev mosta Krkor.. Vjerovatno im je cilj ljeti da rade sjeverniji dio a zimi onaj bliže podgorici zbog niskih temperatura...
 
čini mi se da je sad prvi put dron krenuo od petlje Smokovac, a pre je uvek kretao od onog prvog tunela, a jel se zna kako će izgledati onaj zadnji most pre petlje, jel ima neka skica..?
 
Mislim da hoće. Prolazio sam u petak ovuda i vidio kako su Moraču na ovom mjestu usmjerili i ostavili na kraju korita možda 5 metara kuda sva voda sada teče.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AhpJbbWiUzc[/youtube]
 
:sesir: А не, најтеже градилиште у Европи је Грделичка клисура, колико је тешко, кад су је завршили, ево опет је раде! Па косина Ц6 код Банцарева, овај мали мостић је шаша. Кинези то раде лаганица! :sesir: :bash:

Шалу на страну, ово је озбиљан мост! Завршити ће и некако, али остатак ка Србији, тешко. Исто је и са Србске стране...до Ариља и некако после...тешко. Деценије....
 
Most Moračica je trebao da bude poslednji gotov što se tiče auto puta, ali ipak je prvi.. Zato što su za njega dobili odmah građevinsku dozvolu. Da država nije kasnila, za 2-3 mjeseca bi se već vozili auto putem. Inače u septembru najavljuju asfaltiranje prvih 12.5km od Podgorice... Ipak, kao Crnogorcu, drago mi je što prvi auto-put ide prema Srbiji i nadam se da ću do tazbine voziti za manje od 4h PG-BG...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643499#p643499:1g6yr8xs je napisao(la):
nikola92pg » Pon Jul 29, 2019 5:03 pm[/url]":1g6yr8xs]Most Moračica je trebao da bude poslednji gotov što se tiče auto puta, ali ipak je prvi.. Zato što su za njega dobili odmah građevinsku dozvolu. Da država nije kasnila, za 2-3 mjeseca bi se već vozili auto putem. Inače u septembru najavljuju asfaltiranje prvih 12.5km od Podgorice... Ipak, kao Crnogorcu, drago mi je što prvi auto-put ide prema Srbiji i nadam se da ću do tazbine voziti za manje od 4h PG-BG...
Лепо би било, али бојим се да ће до тог дана протећи 10-15 година. :violina:
 
Ne vjerujem... najkasnije ljeto 2020... sve je skoro gotovo, ali mene samo zeza petlja... ali pošto zajedno rade CRBC i Bemax vjerujem da problema neće biti... Inače na auto putu je radila jedna firma iz HR međutim za 7 mjeseci ništa nije uradila... čak i ostala dužna 7 plata radnicima.. Ali, država reagovala... Evo video prije 10 minuta na Al Jazeeri...
https://www.youtube.com/watch?v=Q_Ts2Z7Jhhk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643593#p643593:xg7pfl1n je napisao(la):
nikola92pg » Pon Jul 29, 2019 9:45 pm[/url]":xg7pfl1n]Ne vjerujem... najkasnije ljeto 2020... sve je skoro gotovo, ali mene samo zeza petlja... ali pošto zajedno rade CRBC i Bemax vjerujem da problema neće biti... Inače na auto putu je radila jedna firma iz HR međutim za 7 mjeseci ništa nije uradila... čak i ostala dužna 7 plata radnicima.. Ali, država reagovala... Evo video prije 10 minuta na Al Jazeeri...
https://www.youtube.com/watch?v=Q_Ts2Z7Jhhk
Вероватно се нисмо разумели...приоритетна деоница ће вероватно бити готова до краја 2020-е. Остатак до границе са Србијом тешко за деценију или две
 
Dionice sjeverno od Mateševa nemaju preveliki značaj, osim za unutrašnji saobraćaj, prije završetka kompletne dionice autoputa kroz Srbiju.
 
Može li mi neko odgovoriti kakav interes ima Srbija da spuca silne pare u deonicu Požega - Boljare,koja će prolaziti kroz skoro nenaseljenu teritoriju i jedan od najsurovijih klimatskih predela Balkana Pešter gde se zimi temperatura spušta do -40 i gde jaki vetrovi stvaraju nanose i smetove snega visine nekoliko metara,ko će to da održava i uz koju cenu,koji će tu uopšte biti promet vozila van turističke sezone u periodu od septembra do juna ka zemlji od jedva 600k stanovnika i uz informaciju da ogromna većina kontejnerskog prekomorskog i prekookeanskog saobraćaja vezana za firme i industriju u Srbiji se obavlja preko terminala u Rijeci i preko Dunava ka Crnom moru, takodje naplata tranzitnog saobraćaja ka CG će biti zanemarljiva,ima li neko jasan ekonomski ili bilo kakav odgovor?
 
Mislim da se to ne moze posmatrati samo tako. Za Srbiju itekako ima znacaj jer ce se brze stizati do mnogih mesta na jugozapadu. Samim tim sto ce se zaobici Ibarska magistrala dobija se mnogo. A otvorice mnogo mogucnosti za sve. Naravno, EU tu gleda svoj interese.
Za CG to znaci lakse povezivanje sa Srbijom i povezivanje dva bratska naroda. A i dalji razvoj severa CG.
Mi smo male zemlje, i ako se gleda protok saobracaja jedino K10 ima smisla.
Jedino ce vreme pokazati pravu sliku.
 
Uz izvinjenje svima sto nema vise toliko veze sa temom, moram da kazem @blagic da mi nismo nikakva "dva bratska naroda", nego jedan isti narod.
 
Ни ја никада нисам укапирао зашто иде преко Пештера! Можда неко зна? Па ако може да подели са нама!
 
Bolje da se ne zanisimo njihovim bratstvom. Treba ih tretirati bas kao i sve ostale oko nas. Pa kroz neki period ako se neka drzava pokaze bolji komsija sa njom i razvijati bolje odnose.
 
Vrh