Ako misliš ns tunel Klisura izmedju Kolasina i Berana čuo sam da su pokrali neku opremu u tunelu i da sada nedozvoljavaju nikome ko nije direktno vezan za radove u tunelu.Prolazi li se kroz tunel? Ima li neko snimak?
Ako stvarno planiraju da terete ovu dvojicu koja su, to je svima jasno tesko zloupotrebili svoj polozaj, onda i da razumem sto se dodatno kasni. Ali ako se radi o klasicnoj tresla se gora-rodio se mis prici, onda je to jako jako lose. Bolje onda da zaborave na bilo kakvo krivicno gonjenje i da se fokusiraju na zavrsetak radova.OVDE JE SVE LEPO OBJASNJENO ZASTO JOS NIJE GOTOV PUT BERANE -KOLASIN
Rekonstrukcija puta Lubnice-Jezerine i izgradnja tunela Klisura - Prijava još kod tužioca, državi prijeti milionska šteta
Rekonstrukcija puta Lubnice-Jezerine i izgradnja tunela Klisura - Prijava još kod tužioca, državi prijeti milionska štetame.ekapija.com
OVDE JE SVE LEPO OBJASNJENO ZASTO JOS NIJE GOTOV PUT BERANE -KOLASIN
Rekonstrukcija puta Lubnice-Jezerine i izgradnja tunela Klisura - Prijava još kod tužioca, državi prijeti milionska šteta
Rekonstrukcija puta Lubnice-Jezerine i izgradnja tunela Klisura - Prijava još kod tužioca, državi prijeti milionska štetame.ekapija.com
Prvo da ga zavrse i otvore jer u suprotnom vrpca se nece sjeci ni u 2024 godini. Meni djeluje da je ovo svjesno pustanje preko medija upozorenja da se ovo privodi kraju. Ako se ne varam i poslije prvog pisanja bilo je naglog ubrzanja dinamike izvodjenja radova.OVDE JE SVE LEPO OBJASNJENO ZASTO JOS NIJE GOTOV PUT BERANE -KOLASIN
Rekonstrukcija puta Lubnice-Jezerine i izgradnja tunela Klisura - Prijava još kod tužioca, državi prijeti milionska šteta
Rekonstrukcija puta Lubnice-Jezerine i izgradnja tunela Klisura - Prijava još kod tužioca, državi prijeti milionska štetame.ekapija.com
Otvaranje zimske turisticke sezone u Kolasinu najavljeno je za period oko 20 decembra. Ovo je jedna vrsta pritiska da se tada tunel otvori.
Samo u teoriji. Nema glavnog projekta na osnovu kojih bi trebalo da se konkurise za bespovratna sredstva EU. Nakon toga tender da se raspise i realizuje. Izabere izvodjac i organizuje radove. Ali da budemo optimisti.Spajić: Početak radova na drugoj dionici auto-puta naredne godine
Dinamičan infrastrukturni razvoj jedan od glavnih ciljeva Vlade i važan preduslov za intenziviranje ekonomskih aktivnosti, poručeno je na sastanku premijera i predstavnika ...www.vijesti.me
Nije mi jasno sto nisu odmah u startu radili do Andrijevice . To je od Mateseva još nekih 22 km i to bi do sada i zavrsili i manje para dali nego što sada rade tih 22 kmSamo u teoriji. Nema glavnog projekta na osnovu kojih bi trebalo da se konkurise za bespovratna sredstva EU. Nakon toga tender da se raspise i realizuje. Izabere izvodjac i organizuje radove. Ali da budemo optimisti.
Sa ove tacke gledista si u pravu. Ali 2015 godine je kineski kredit bio preko 25% GDP, pitanje je jesu li imali hrabrosti vise da se zaduze. Uvijek je tu pitanje i da li su Kinezi htjeli da daju vise novca kao i geopolitike kod velikih infrastrukturnih projekata.Nije mi jasno sto nisu odmah u startu radili do Andrijevice . To je od Mateseva još nekih 22 km i to bi do sada i zavrsili i manje para dali nego što sada rade tih 22 km
U teoriji si u pravu. Ali zbog efekta globalnog zagrijavanja zimska sezona trajace sve krace(prosle godine max 8 nedelja) a ljetnja ima spic 45 dana tako da se ipak radi o manjem dijelu godine(tunel Lubnice). Glavni problem je sto tu nije ni donesen DUP Kolasin na osnovu kojeg bi se mogla pokrenuti realizacija tog projekta. Takodje, vec tradicionalno postoji naknadna pamet, nesto sto je jasno i djaku prvaku kao sto je put Kolasin-Matesevo zakasnio sa rekonstrukcijom.Moje mišljenje,ne znam jesam li u pravu,da do rekonstrukcije puta,skijaliste 1450-Kolašin neće moći da saobraćaju autobusi i kamioni,a sve šoferi na protestiću.
Zamišljam da se mimoilaze dva šlepera ili dva autobusa na putu Mazeševo Kolašin,skoro nemoguće. Mada kolašinci bolje znaju taj putU teoriji si u pravu. Ali zbog efekta globalnog zagrijavanja zimska sezona trajace sve krace(prosle godine max 8 nedelja) a ljetnja ima spic 45 dana tako da se ipak radi o manjem dijelu godine(tunel Lubnice). Glavni problem je sto tu nije ni donesen DUP Kolasin na osnovu kojeg bi se mogla pokrenuti realizacija tog projekta. Takodje, vec tradicionalno postoji naknadna pamet, nesto sto je jasno i djaku prvaku kao sto je put Kolasin-Matesevo zakasnio sa rekonstrukcijom.
Ubedjen sam da nisu rekonstruisali puteve oko Kolasina kada se gradio autoput samo da bi se u svoje dzepove stavili pare. Nelogicno mi je da put koji ima mali saobracaj od Kolasin do Mateseva nerekonstruisu dok se gradi autoput/ pet godina/ dok mozda tim putem prodje malo vozila nego cekaju da ga rekonstruisu po pustanju autoputa.U teoriji si u pravu. Ali zbog efekta globalnog zagrijavanja zimska sezona trajace sve krace(prosle godine max 8 nedelja) a ljetnja ima spic 45 dana tako da se ipak radi o manjem dijelu godine(tunel Lubnice). Glavni problem je sto tu nije ni donesen DUP Kolasin na osnovu kojeg bi se mogla pokrenuti realizacija tog projekta. Takodje, vec tradicionalno postoji naknadna pamet, nesto sto je jasno i djaku prvaku kao sto je put Kolasin-Matesevo zakasnio sa rekonstrukcijom.