Jedino kako je to moguce da se primenjuje je da stoji kontrola na ulazu i izlazu iz tunela i da pusta samo one koji se legitimisu sa licnom kartom da su gradjani tih opstina. Mislim da je nezakonito pored toga sto nije ni primenjivo u praksi.Čuo sam sada neznam koliko ima istine u tome i kako misle to da urade da će pustiti tunel oko nove godine samo sa stanovnike okolnih mesta oko puta Berane - Kolasin /Berane,Rozaje,Andrijevica i Kolasin/
kao u probni rad.
Do 2030 Crna Gora treba da uradi autoput do Andrijevice i magistralu od Berana do Boljara, a Srbija da završi autoput do Požege, zatim do Duge Poljane i, na kraju i do samih Boljara. To bi bio kvantni skok u odnosu na sadašnje stanje, a opet za naših života.... A posle neka Crna Gora lagano radi deonice Andrijevica Berane-sever, Berane-sever - Boljare (a, možda i pre toga, Smokovac - Farmaci (Cetinjski put))...Do skora je djelovalo da ce Srbija mnogo brze zavrsiti svoj dio posla sa autoputem do granice. Ipak, ako ovo krene 2024 moguce da se to nece desiti ili da ce se gledati zajednicki da se rade ili eventualno tempiraju posljednje dionice.
Da bi da dodje do Andrijevice,kao da mi je pred kuću u Rožajama. A tek kad bi bio do Berana... Pa za dalje kad god hoce.U prirodi čoveka, naročito mladog, je optimizam, čak i kada nema bilo kakvo realno pokriće.
Kao što je u ovom slučaju.
Crna Gora kratkom deonicom do Andrijevice povezuje u potpunosti severoistok zemlje i to je sve čemu se možemo nadati do 2030. god.
U pravu si! Samo kada budu pustili ovu deonicu od Kolasina do Berana biće i to ogromno skraćenje. Jel osim kroz Kolasin tim ovim putem nećeš ulaziti u Berane nego tu je odmah obilaznica.Da bi da dodje do Andrijevice,kao da mi je pred kuću u Rožajama. A tek kad bi bio do Berana... Pa za dalje kad god hoce.