Šta je novo?

Crna Gora

Monteput će graditi drugu dionicu i jadransko-jonsku cestu​



Bojan Paunović iz Ministarstva finansija kaže da je budžet odraz realnog stanja, a da će sve reforme koje idu u pravcu obećanja premijera Milojka Spajića, početi da se sprovode u aprilu, kada se usvoji fiskalna strategija.

"Radovi na dionici auto-puta Mateševo-Andrijevica počeće nakon što se u 2024. završe sve pripremne radnje, izvođač će biti kompanija Monteput, kojoj će pripasti i posao u vezi s jadransko-jonskom auto-cestom", kazao je Paunović.
 
Ovaj snimak je od Berana ka Bijelom Polju. Snimak je do Ribarevina
 
jes, konačno završišeKolašin Mateševo, nagutali smo se prašine, načekali u kolonama, navozali preko udarnih rupčaga, ali evo završi se, dva puta su prekidali radove, po skoro pa mesec dana, pretpostavljam zbog uplate, po završenim pozicijama, ali dobro
 
Važna deonica, morala je biti gotova sinhronizovano sa AP, neka to bude nauk za sledeću deonicu. Prvenstveno za cg javnost, da takve stvari zamera i traži...
 
Važna deonica, morala je biti gotova sinhronizovano sa AP, neka to bude nauk za sledeću deonicu. Prvenstveno za cg javnost, da takve stvari zamera i traži...
U pravu si. Ali će i sada kada budu pustili Berane - Kolasin imati istu takvu ,,igranku,, jel put od skijalista ka Kolasinu i kroz sam grad se plašim da će teško primiti sav saobracaj koji će iz Srbije kao i svih koji idu na Rozaje preko Berana ići ka Podgorici ili moru. Nesto se pričalo o zaobilaznici oko Kolasina ali ja nemam informacija.
 
U pravu si. Ali će i sada kada budu pustili Berane - Kolasin imati istu takvu ,,igranku,, jel put od skijalista ka Kolasinu i kroz sam grad se plašim da će teško primiti sav saobracaj koji će iz Srbije kao i svih koji idu na Rozaje preko Berana ići ka Podgorici ili moru. Nesto se pričalo o zaobilaznici oko Kolasina ali ja nemam informacija.
Te dionice nema u kapitalnom budzetu za 2024 godinu. Znaci tek 2025 krece ili nikad...
 
Ma ta obilaznica neće još dobar broj godina. Put od donjeg skijališta pa do grada i po obodu do magistrale za Mateševo svakako će biti ozbiljnio usko grlo, a zimi često i čep.
 
Ma ta obilaznica neće još dobar broj godina. Put od donjeg skijališta pa do grada i po obodu do magistrale za Mateševo svakako će biti ozbiljnio usko grlo, a zimi često
Obilaznica oko KL će biti nova deonica AP realno...
Pa ne bi trebalo da je toliko komplikovana jer vjerovatno nece imati tunela. Problem je sto jos nema donesenog DUP-a pa nadalje.. Svakako, za Kolasin kao trenutno saobracajno cvoriste Crne Gore taj put bi trebao da bude primaran.
 
Не постоји немогуће! Друга је ствар ко ће то спровести у дело....
 
Koliko je dobro Spajketu...Da kažemo pored završetka već započetih projekata da se uradi sledeća deonica AP, obilaznica oko BD i TV pod hitno i recimo
da se samo započne JJ to bi bio uspeh...
A to su samo putevi, gde je ostala infrastruktura, na primorju devastiramo prirodu uspešno decenijama pa se čudimo što nas zaobilaze platežni turisti a
evo ovih godina u istom ritmu bacamo milione kao pijani na severu i oremo Bjelasicu bez potrebe...
 
Dali se ima bilo kakva informacija dali ce se do kraja godine pustiti povremeno saobracaj kroz tunel Klisura?
 
Koliko je dobro Spajketu...Da kažemo pored završetka već započetih projekata da se uradi sledeća deonica AP, obilaznica oko BD i TV pod hitno i recimo
da se samo započne JJ to bi bio uspeh...
A to su samo putevi, gde je ostala infrastruktura, na primorju devastiramo prirodu uspešno decenijama pa se čudimo što nas zaobilaze platežni turisti a
evo ovih godina u istom ritmu bacamo milione kao pijani na severu i oremo Bjelasicu bez potrebe...

Bez ljutnje, ali evo jedan pogled sa strane, nekoga ko jako voli CG, njenu prirodu i ljude...

Ogromna predrasuda u cg je da postoji šansa za neke platežne turiste na primorju. A od kada znam za sebe u cg se o tome sanja.

Cg obala je užasno devastirana divljom i legalnom neplanskom gradnjom, saobraćaj je nerešiv još 20 godina, infrastruktura bar 10, a najgore je što obala, čak i da je očistite, nema ništa posebno u odnosu na druge i manje opterećene lokacije. Osim Boke, koja je užasno devastiran fjord zlata vredan, sve ostalo je sasvim obično. Minus ostrva, koja ne postoje.

Ako je išta posebno u cg, a samim tim jeste komparativna prednost u odnosu na druge, to je blizina tih visokih planina, koje su sa ap na 1.5h od obale. Planine još uvek nisu sasvim devastirane, nije kasno. U tom smislu aktivan turizam, miks obale i aktivnog boravka na visini, canyoning, splavarenje itd jeste neka nisa. Jahanje Lolom, hajking Lisom ili Komovima, bajking Sinjajevinom, u istom danu sa kupanjem na Zanjicu... To već može svakog da kupi!

Ne čekajte te platežne, oni nikada u većem broju neće doći, da se okreću na cg suncu. Za to se ipak ide na neka druga mesta.
 
Vrh