Šta je novo?

Cene nekretnina

Pa da, ako daš kaparu onda je gotovo i igraš po njegovim pravilima 😉
Srećno sa sledećim stanom 😉
Drugarici(poznanici) kada je radila prodaju za BNV su davali kaparu, pod izgovorom da joj daju kaparu na večeri, otišli na večeru dali kaparu(muvali je) i nikada se nisu više javili(ali dobro to je neki drugi svet) 😂🥲🥲
haha ako dobro razumem, dobro je prosla :D hvala, hvala...
 
Postavio sam oglas za prodaju stana i dobijem ovu poruku. Naravno deluje mi lazna. Sta mislite? Za ovaj pozivni 0789 sam nasao da je UK i da su uglavnom lazni brojevi.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240717_080727.jpg
    Screenshot_20240717_080727.jpg
    101,5 KB · Pregleda: 192

Kako se navodi, poboljšanje situacije na tržištu nekretnina i rast poverenja potrošača je nasuprot tome stimulisalo potražnju domaćinstava za pozajmicama. Podaci o kreditima su ključni za kreatore monetarne politike Evropske centralne banke koji treba da u četvrtak donesu odluku o eventualnom smanjenju referentnih kamatnih stopa u evrozoni.
 
Koliko sam razumeo, inicijalni ugovor bi se prebacio sa njega na mene. S obzirom da zgrada nije izgradjena i da ce trebati jos oko godinu dana da se zavrsi znaci da ni stan nije uknjizen na njega. To bi onda znacilo da bih ja defakto prvi uknjizio stan na sebe nakon izgradnje i isplate ostatka ugovora. Moracu da proverim malo bolje, ali rekoh da proverim ovde jer ima dosta iskusnijih clanova.
Ne bih ništa na svoju ruku radio bez advokata, i to nekog ko je u toj materiji.
 
Lepa je, ali najveći problem je dvorište. Nagib placa, veličina a posebno širina. Valjda uzimaš remote kuću radi neke privatnosti. Ovde kad ti komšije pored izgrade nešto dobijaš osećaj Bataje...
Veliko dvorište je problematično za održavanje. Samo da se pokosi je ozbiljan rad i sa samohodnom kosilicom.

Ovo ima desetak ari, što je neki optimum za kosilicu. Tri puta veće dvorište je kandidat za traktorče.

Veći deo dvorišta nije nagnut.

Mislim da je deset ari dvorišta mnogo veće od proseka Batajnice.
 
U medjuvremenu sam se raspitao i ima nekoliko osoba sa negativnim iskustvom sa tim mail adresama. Gasili su im poslovne instagram naloge preko maila i onda traze novac da odblokiraju. Jako interesantno cime se ljudi bave danas.

Inace sam cuo (znaci ne kazem da je 100% tako vec informacija od jedne osobe) da prodaja novogradnje ide rekao bih dosta slabije. Za Bg na betonu ne znam nista. Tu je verujem prodaja dobra.
 
A de ima novogradnja koja nije na betonu, da ima neko konkretno zelenilo koje nije bonsai ili trava u zardinjeri?
 
Razmišljam opet o ovim vrućinama, ljudi su očigledno namučeni, jedva čekaju da ljusne kiša. Svako leto sve toplije i duže, svaka zima sve kraća i blaža, sve manje drveća a više betona. Vidim najavljuju da će potražnja za klimama u budućnosti eksplodirati, da ćemo biti "Novi Kairo" ili šta god. I pitam se: kakav komofor ti zapravo donosi život u centru grada? Tri meseca minimum živiš kao pacov pod klimom od kuće do posla, ako imaš prostora na terasi za neko bazenče iz maksija onda si kralj komšiluka. Komšije dovode decu kod tebe, zahvaljuju ti se kao da si im život spasio. Evo, drugar moj odrastao u Beogradu, kao da je odjednom otkrio postojanje Avale. Čovek se svaki drugi dan vozi kolima na Avalu "da se rashladi", a skoro kupio stan na Nbg. Jao, što je blizu, stigneš očas, Avala najjača. Mislim da je @chiki pisao kako mu se smučio Nbg, i da predviđa da infrastruktura neće ispratiti rast stanovništva na istom. Ta teorija mi je sve bliža. Samo što mislim da će vrućina prva biti ta koja će nas terati negde dalje od betona nazad u zelenilo.
 
Porodične obaveze, deca, škole, vrtići, treninzi, društvo, infrastruktura... Pričalo se više puta o tome da ni tako izolovan život na obodu Beograda nije za svakog. Ako mi budemo bili novi Kairo, šta će mučenici južnije od nas? Nova Sahara, Gobi?

Inače bio sam pre neki dan na Avali. Temperatura 4 stepena manja (po kolima) a subjektivni osećaj snižava još par stepeni. Nema gužve, bio radni dan. Prelepo za kratak izlet.
 
I primarni razlog, blizina poslu za one koji su vezani poslom za NBG i centar, ogromna je razlika u količini vremena koju provedeš u transportu. Da ne govorim o problemu parkinga ako nemaš obezbeđeno, cena garaže po centru je sad 120-150 evra mesečno.
 
Ali svejedno ti je, pricali smo o ovome sto puta.

Meni sa nbgd ako idem u centar na posao treba isto kao nekome iz batajnice / altine do nbgda jer cu ja upasti u ogromnu guzvu.

Svi idu na posao u isto vreme i pravi se spic, jedino ako zivis i radis u istoj opstini ali onda je upitno da li ti kola i trebaju.

Parking je generalno problem u svim centralnim opstinama.

Da ne bi upao u guzvu morao bi ranije da krenes na posao... a onda se gubi smisao centralne lokacije.

Vreme provedeno u kolima apsolutno nije argument u spicu ces provesti 20 minuta u koloni svakako.

Za druge argumente razumem, ali putovanje kolima na posao je pakao ako ti je posao preko mosta kako god okrenes.
 
Razmišljam opet o ovim vrućinama, ljudi su očigledno namučeni, jedva čekaju da ljusne kiša. Svako leto sve toplije i duže, svaka zima sve kraća i blaža, sve manje drveća a više betona. Vidim najavljuju da će potražnja za klimama u budućnosti eksplodirati, da ćemo biti "Novi Kairo" ili šta god. I pitam se: kakav komofor ti zapravo donosi život u centru grada? Tri meseca minimum živiš kao pacov pod klimom od kuće do posla, ako imaš prostora na terasi za neko bazenče iz maksija onda si kralj komšiluka. Komšije dovode decu kod tebe, zahvaljuju ti se kao da si im život spasio. Evo, drugar moj odrastao u Beogradu, kao da je odjednom otkrio postojanje Avale. Čovek se svaki drugi dan vozi kolima na Avalu "da se rashladi", a skoro kupio stan na Nbg. Jao, što je blizu, stigneš očas, Avala najjača. Mislim da je @chiki pisao kako mu se smučio Nbg, i da predviđa da infrastruktura neće ispratiti rast stanovništva na istom. Ta teorija mi je sve bliža. Samo što mislim da će vrućina prva biti ta koja će nas terati negde dalje od betona nazad u zelenilo.
To o čemu ti pišeš retko(manji procenat) može i da se ostvari u Srbiji, to jest celom svetu. Ako radiš online ili nisi toliko fizički vezan sa poslom i svakodnevnim odlaskom u grad na 8h radno vreme(+ 2h u transportu), možda i možeš.
Najbolje bi bilo, ako bi se moglo da žena ne radi i da može da ostane kod kuće i odgaja decu i sve što ide uz to, kao što je to u prošlosti bilo normalno(barem dok su mala deca).
Uglavnom su oboje zaposleni i to u gradu i zbog toga su ti potrebne blizine vrtića i ostalih sadržaja, kao i restorani ili dostava hrane, jer zbog nedostatka vremena i usled obostranog posla se ljudi sve više prebacuju na takav način života - nažalost(ovde na forumu se se čak i komentarisali neke lokacije gde im je minus, što ne radi dostava u tom delu :) ). Zato se uglavnom i migrira ka gradu, to jest glavnim gradovima.
Izgubila se i sposobnost održavanja kuće, kao i što se gleda na to kao gubljenje vremena. Za samostalnu izgradnju kuće da i ne govorim(jednostavno to planiranje, vreme, novac i sposobnost da se to izvede do kraja i bojažljivost da ne znaš to da odradiš).
Ljudima je najjednostavnije da odu do agencije za nekretninu, da im pokažu stan i odu kod Notara gde odrade kupovinu.
Manji procenat ljudi toliko analizira kupovinu stana, kao ovde na forumu(ako su u mogućnosti da je kupe).
 
Ali svejedno ti je, pricali smo o ovome sto puta.

Meni sa nbgd ako idem u centar na posao treba isto kao nekome iz batajnice / altine do nbgda jer cu ja upasti u ogromnu guzvu.

Svi idu na posao u isto vreme i pravi se spic, jedino ako zivis i radis u istoj opstini ali onda je upitno da li ti kola i trebaju.

Parking je generalno problem u svim centralnim opstinama.

Da ne bi upao u guzvu morao bi ranije da krenes na posao... a onda se gubi smisao centralne lokacije.

Vreme provedeno u kolima apsolutno nije argument u spicu ces provesti 20 minuta u koloni svakako.

Za druge argumente razumem, ali putovanje kolima na posao je pakao ako ti je posao preko mosta kako god okrenes.

Evo ti moj primer kad sam živeo na periferiji: u delu BG-a gde ima samo jedan autobus ka gradu (neću sad da kažem gde jer imam stalno osećaj da ću se doxxovati što više pričam o sebi), autobus bude dupke pun na prvoj stanici, postane jako neprijatna vožnja koja traje nekad do 45 min u jednom pravcu. Ljudi se maltene pobiju u busu zbog toga što su napakovani kao sardine. Leti kocku bacaš da li je klimatizovan i da li klima radi kako treba. Zimi malo padne kiša ili sneg, pola tih vozila se pokvari, kasne sa polascima, nekad ih nema po 30 minuta da dođu do okretnice uopšte. Ne možeš kolima u centar zbog parkinga. Ne možeš biciklom zbog nebezbednih uskih saobraćajnica gde svi voze 100 na sat. Ne možeš peške jer je velika daljina.

Imam iskustvo života i na periferiji i u centru i u širem centru, mnogo sam se selio tokom života što prinudno što svojevoljno. A sve vezan za centar, srednja škola u centru, studirao u centru, sad radim u centru. Mogu lagano da kažem da što si bliži, život ti je lakši u svakom smislu. Skoro sam se opet preselio malo dalje od centra, i iz kraja gde sam imao 5 buseva sam prešao opet u kraj gde imam jedan (i to redak), i sad mi je dupe zalepljeno za automobilsko sedište za sve što mi treba. A to je dodatni nivo troška i stresa koji ovde ne moram da objašnjavam.
 
To o čemu ti pišeš retko(manji procenat) može i da se ostvari u Srbiji, to jest celom svetu
Ne slažem se da ne može baš da se ostvari, mora samo da se žrtvuje nešto komfora. Ali to nije bila poenta (jer ta tema je već prežvakana mnogo puta), već da će nas prilike milom ili silom primorati da idemo van grada. Skoncentrisanost ljudi i vozila, zagađenje, nepodnošljiva vrućina. Sve više cenim biciklu kao prevozno sredstvo. Posebno ove sad električne, oni su kao stvoreni da furaš svuda po gradu.
 
Evo ti moj primer kad sam živeo na periferiji: u delu BG-a gde ima samo jedan autobus ka gradu (neću sad da kažem gde jer imam stalno osećaj da ću se doxxovati što više pričam o sebi), autobus bude dupke pun na prvoj stanici, postane jako neprijatna vožnja koja traje nekad do 45 min u jednom pravcu. Ljudi se maltene pobiju u busu zbog toga što su napakovani kao sardine. Leti kocku bacaš da li je klimatizovan i da li klima radi kako treba. Zimi malo padne kiša ili sneg, pola tih vozila se pokvari, kasne sa polascima, nekad ih nema po 30 minuta da dođu do okretnice uopšte. Ne možeš kolima u centar zbog parkinga. Ne možeš biciklom zbog nebezbednih uskih saobraćajnica gde svi voze 100 na sat. Ne možeš peške jer je velika daljina.

Imam iskustvo života i na periferiji i u centru i u širem centru, mnogo sam se selio tokom života što prinudno što svojevoljno. A sve vezan za centar, srednja škola u centru, studirao u centru, sad radim u centru. Mogu lagano da kažem da što si bliži, život ti je lakši u svakom smislu. Skoro sam se opet preselio malo dalje od centra, i iz kraja gde sam imao 5 buseva sam prešao opet u kraj gde imam jedan (i to redak), i sad mi je dupe zalepljeno za automobilsko sedište za sve što mi treba. A to je dodatni nivo troška i stresa koji ovde ne moram da objašnjavam.
Pricas iz iskustva da ides autobusom na posao.
Ko ima za kupovinu stana ima i za kola.
 
Ne slažem se da ne može baš da se ostvari, mora samo da se žrtvuje nešto komfora. Ali to nije bila poenta (jer ta tema je već prežvakana mnogo puta), već da će nas prilike milom ili silom primorati da idemo van grada. Skoncentrisanost ljudi i vozila, zagađenje, nepodnošljiva vrućina. Sve više cenim biciklu kao prevozno sredstvo. Posebno ove sad električne, oni su kao stvoreni da furaš svuda po gradu.
Nisam rekao da ne može da se ostvari, nego da se mnogo manje o tome razmišlja, to jest o nekom životu u sopstvenoj kući.
Imam osećaj da će se radije ljudi odlučiti i odlučuju se za stanove na nekoj periferiji ili predgradju, nego životu u kući. Pa čak i da su kuća i mini zgrada pored nje na istoj lokaciji, pitanje je koliko bi kupaca odabralo život u kući.
Zato i izmedju ostalog imamo toliku novogradnju pri obodu grada. Centar grada je skup, dok se retko ko odlučuje zbog stila života(ili kao što kažeš nekog komfora, mada i to zavisi od pojedinca) da živi u kući.
Na kuću i sam život u njoj podrazumevam da imaš svoje dvorište.
Za Indjiju znam da je prepuna novogradnje i zgradica, a i za Pazovu mi se čini da je krenula izgradnja zgrada.
 
Pricas iz iskustva da ides autobusom na posao.
Ko ima za kupovinu stana ima i za kola.

Ja npr. imam za kupovinu stana i vozim kola, ali ne volim da moram da vozim za svaku sitnicu koja mi je potrebna, a još manje volim da plaćam parking u centru 150 evra mesečno zato što nemam drugog načina da se dovezem na posao :)
 
Ja npr. imam za kupovinu stana i vozim kola, ali ne volim da moram da vozim za svaku sitnicu koja mi je potrebna, a još manje volim da plaćam parking u centru 150 evra mesečno zato što nemam drugog načina da se dovezem na posao :)

To je OK, ali ne mozes da poredis iskustvo zivljenja na periferiji i odlazenjem autobusom na posao sa periferijom i odlazak na posao kolima.

Ja samo kazem da to nije bas validan argument jer su razlike minuti kada o kolima pricamo, a u dosta delova periferije ima dovoljno za OK zivot.

Argument da ne volis da vozis i zelis da smanjis to na minimum je OK, ali vecini ljudi 30-40 minuta voznje na posao nije ni problem ni stres.
 
Pa ako je većini ok da žive u kolima, što se onda koj moj nabijaju u centralne opštine svi... :) Možda nisu čuli koliko je Avala super...
 
Hteli mi to ili ne da kazemo, dosta smo mi iskompleksiran narod, i dosta se lozimo da zivimo sto blize centra.

Ako bih morao da biram izmedju 30 min voznje od batajnice do nbgd ili 15 minuta voznje u centru uvek bih birao ovo prvo.
Ides prakticno samo pravo i pustis muziku i uzivas, u centru i nbgd sam imao najvise situacija gde zbog debila zamalo nisam imao udes.

Ja sam uzeo stan na NBGD jer imam para i investiciono ima potencijal ako odlucim da odem van zemlje u buducnosti.
Da ne bude argument sto ti ne kupis u periferiji kad toliko pricam o istoj.
 
Ma ne treba da te je sramota da kažeš da te loži da živiš na NBG, to je opšte mesto za dobar deo ovog naroda koji kupuje raspadnute stanove za 2500 kvadrat samo jer su u blokovima.

Svakako je zagovaranje periferije bespredmetno od strane tih istih ljudi i stojim iza toga, da treba sopstvenim primerom pokazati da stojiš iza svojih reči.

Ti si kupio na NBG jer imaš para, što je samo zaobilazan način da kažeš da ti je NBG bolji za život od periferije, jer da je na periferiji bolje, ti bi te pare usmerio na nju.

Ovde jedino na temi @mariks mislim da živi malo dalje i ima argument, svi ostali morališu iz centra.
 
Vrh