Mene interesuje samo jedna stvar. Sto bi rekao vladanet, ni ja jos uvek ne vidim pad cena, ali sve cesce vidjamo popuste. Ne samo sto prodavci starogradnje znaju da spuste cene, nego vrlo cesto i investitori organizuju prodajne dane. Pritom, kad je rec o tim prodajnim danima i slicnim promocijama, uglavnom su ti popusti jako mali, reda velicine 2-3% max (ima i do 10%, ali retko). Ali me interesuje, da li ima nekog ko kaze "E, 3.000 evra mi je mnogo, ali sad su spustili na 2.950 ili 2.900, sad sebi mogu da priustim stan"? Ili npr. jedan investitor iz Nisa prodaje stanove i onaj ko kupi stan dobija poklon vaucer za Vrnjacku banju. Jel stvarno ima onih koje ovi sitni popusti i pokloni motivisu da se odluce za kupovinu, ili je ovo cist marketing, koliko da investitori imaju sta da stave u reklamu, a da se malo razlikuju od konkurencije?
Da li neko misli da u slucaju kad je traznja 50% manja nego ranije spustanje cene od 2-3% moze da popravi situaciju?