Kad postoji adekvatan sled stvari, uknjižba ne bi trebala biti problem. Investitor knjiži zgradu na osnovu građevinske i naravno upotrebne dozvole, a kupci svako za sebe knjiže stanove. Da bi se knjižio treba ti naravno dokaz o vlasništvu nad nepokretnosti, kupoprodajni ugovor, ugovor o otkupu, poklonu itd. U većini slučajeva stanovi iz oglasa imaju potrebnu dokumentaciju, ali se vlasnici nisu knjižili, a kao što rekoh to u ovom trenutku traje oko tri meseca kad ide regularnim tokovima. Sad je to, kao što i sam kažeš, prebačeno u nadležnost opština. Ne znam šta je konkretno sporno u tvom slučaju ako investitor ima sve potrebne dozvole, i šta sad oni to moraju da razvrstaju u opštini. Mada kad su nadogradnje u pitanju, pretpostavljam da je potreban i neki papir više i da je to nešto komplikovanija situacija. Inače, pre nekog vremena je baš bila i vest u novinama da neuknjiženi stanovi neće moći da se prodaju. Elem, ako postoji dokaz o vlasništvu nad nepokretnosti, notari bi trebalo da overe kupopradajni ugovor, što je otprilike bila kao dopuna na već pomenutu vest. Prosto sama uknjižba je tehnička stvar, ako ništa nije sporno od papirologije. Problem je što se čeka i što je to prepreka za sve one koji bi da kupe nepokretnost iz kredita banke.