Navip
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 30.10.2018.
- Poruke
- 1.995
- Pohvaljen
- 5.598
A gde smo mi tvrdili da je apsolutno sve skuplje? Nesto je skuplje, nesto ima istu cenu, nesto je jeftinije, ali ako se uporedi sa iznosom plate onda bas i nije.Ti si pobrkao lončiće. Niko normalan ne može da tvrdi da za prosečnu srpsku platu može da se kupi više nečeg nego za prosečnu nemačku, švajcarsku, holandsku, norvešku (unesi naziv razvijene zemlje) platu. Notorna je činjenica da je Srbija jedna od ekonomski najnerazvijenijih zemalja Evrope, nađi mi jedan post gde sam ja tvrdio bilo šta suprotno tome. Sa druge strane, kako to utiče na moju tvrdnju da su cene u Srbiji za većinu stvari niže nego u gore navedenim zemljama? Cena dizela nije merdavna jer može da se kupi više dizela u Bosni za prosečnu bosanku platu ili u Makedoniji za prosečnu makednosnku platu, ali to ne menja činjenicu da su to toliko sirote zemlje da im je opšti standard življenja još niži nego u Srbiji (a ni Grčka nije daleko).
Uh, hoćeš zaista da ti nađem postove gde ste ti, @Salev85, @enfario tvrdili kako su cene stanova, hrane, životnih troškova u Beogradu više nego na Zapadu?A gde smo mi tvrdili da je apsolutno sve skuplje? Nesto je skuplje, nesto ima istu cenu, nesto je jeftinije, ali ako se uporedi sa iznosom plate onda bas i nije.
Jesu izazivači karcinoma ali ti ne možeš da ih eliminišeš u automobilskom sistemu, postoji tu još sklopa mimo dpf i egr-a. DPF nema veze sa nox, a egr nema veze sa pm2.5, u oba slučaja se ne otklanjaju već samo donekle smanjuju samo je pitanje gde je granica tj morao bi se definisati posebno za svaki tip automobila. Za mapu sam napisao, slažem se mada ECU možeš da 'akneš (čuveno čipovanje) i sa dpf i egr samo što nije to to. Što se tiče gde rade, rade u Continentalu pa možeš da im pišešIma veze posredno jer mapa ubrizgavanja onda nije ista te bi morala i ona da se menja a to je već malo ozbiljnije hakovanje ecu ali ne i neizvodljivo.
NOx i PM2.5 su najveći izazivaci karcinoma pluća i to je dokazano u naučnom studijama. Cela halabuka je oko ovoga, tj eliminacije istih.
Njima oduzeti inžinjerske diplome odmah a firme u kojima rade drakonski kazniti. Dokazuje se lako i jednostavno, instrumenti su jeftini pitanje je samo koliko hoćemo da budemo rigorozni.
Pa i jesu vise u odnosu na neke zemlje, i to u apsolutnom iznosu. NIsmo skuplji u odnosu na sve zemlje, ali ima slucajeva da neke zemlje sa 3 puta vecim prosecnim platama od nas imaju jeftinije neke stvari od nas, a da ne pricam o onima koje su nam pribliznije po standardu.
Aha, ok....pošto Beograd v. Berlin ili Beograd v. Amsterdam, ili Beograd v. Stockholm ili Beograd v. Milano na Numbeo upućuje da su gotovo sve kategorije troškova u navedenim gradovima daleko veće nego u Beogradu. Da ne bude, zabune, ovde ne govorim o Sofiji i Bukureštu, pošto to nije ni bila tema upoređivanja.Pa i jesu vise u odnosu na neke zemlje, i to u apsolutnom iznosu. NIsmo skuplji u odnosu na sve zemlje, ali ima slucajeva da neke zemlje sa 3 puta vecim prosecnim platama od nas imaju jeftinije neke stvari od nas, a da ne pricam o onima koje su nam pribliznije po standardu.
to mora da je neko zaje*******ancije radi izjavio ili je istrgnuto iz konteksta. Ne mogu da prihvatim da dipl. Ing odval takvu glupost. Za Continental plate ne znam kolike su, čuo sam da su veće ali koliko tačno i na kojim pozicijama ne znam.Što se tiče gde rade, rade u Continentalu pa možeš da im pišešionako imaju prevelike plate.
Uuuuu … sad si ovde dirnuo u osinje gnezdo. Sve se slažem sa napisanim, automobili kod nas treba da budu na poslednjem mestu (osim teških krsina) sto se tiče sistemskog uredjenja ove oblasti. Mnogo je velika i kompleksna tema da ne širimo sada, ali si dobro pohvatao ključne igrače. I ovo za DPF i EGR u novijim automobilima je istina ali zamisli da sve krenemo da rešavamo … revolucija bi izbila, jer srbinu ne diraj samo jeftinu cugu, cigare i dizloKod nas je to npr glupost jer kao imaš taj "obavezan" dpf i egr, ali zato ostale fabrike, industrija, kućna ložišta, razne krntije od automobila... samo purnjaju(zamisli dodješ na ispitivanje izduvnih gasova, a pored neka firma purnja, šta tu da izmeriš) Najjače oni što se žale na zagadjenje, a puše dve pakle dnevno. Takodje šta sa ovim 2.5d, 3.0d, 4.0d... 200ks, 250ks, 300ks... oni svakako troše više goriva i više zagadjuju od npr 1.6d 100ks. Veći je problem neki krš gde je već propao motor pa purnja dim koji vidiš (tu već udišeš čadj) nego neki noviji auto koji je izvadio dpf i egr. Zato je kod nas besmisleno sve dok se ti krševi ne sklone sa ulica.
Zagađenje od neispravnih SUS motora i pušenja cigara nije nikako komparabilno. U drugom slučaju štetiš eventualno svojim ukućanima, a u prvom celokupnoj životnoj sredini.to mora da je neko zaje*******ancije radi izjavio ili je istrgnuto iz konteksta. Ne mogu da prihvatim da dipl. Ing odval takvu glupost. Za Continental plate ne znam kolike su, čuo sam da su veće ali koliko tačno i na kojim pozicijama ne znam.
Uuuuu … sad si ovde dirnuo u osinje gnezdo. Sve se slažem sa napisanim, automobili kod nas treba da budu na poslednjem mestu (osim teških krsina) sto se tiče sistemskog uredjenja ove oblasti. Mnogo je velika i kompleksna tema da ne širimo sada, ali si dobro pohvatao ključne igrače. I ovo za DPF i EGR u novijim automobilima je istina ali zamisli da sve krenemo da rešavamo … revolucija bi izbila, jer srbinu ne diraj samo jeftinu cugu, cigare i dizlo![]()
Čekaj, ako se cene kvadrata povećaju 30% ove godine usled 1% kredita (što mislim da nije realno, pre bih rekao manje od 10% na godišnjem nivou), koji procenat ljudi koji kupuju stanove nije deo organizovane krimanlane grupe? Prometuje se 1000-1200 jedinica svakog meseca, ko plaća te cene kada platu veću od 1300 eur ima 5% građana (ukljulujući i Ruse). Čini mi se da je broj stambenih jedinica koje se prodaju u Beogradu ipak preveliki da bi tržište bilo kontrolisano isključivo od perača para, trgovaca kokainom i slično.Sve je to normalno i kao 2007-2009. Rekao sam već, 1% krediti = 30% veća cena stanova. Prekomerno lično zaduživanje je nastupilo. Sad samo čekamo da nešto prsne. Da li će to biti 2026, ili 2028 ne znamo ali jedna od te dve godine je kod nas boom kaboom. To mogu da potpišem
Da imam mogućnosti vozio bih samo bajs i ne bih posedovao automobil uopšte. Kada zatreba onda taxi ili renta automobila.Znam jednog CTO ozbiljne firme, gomila nekretnina, plata 10K+ i bonusi na to. Vozi VW Arteon-a ... Nije sve do para ima i do čoveka![]()
Tebi fali još jedna soba? Kada bi bio skuplji 50k sa još jednom sobom da li bi uzeo?@Suzuman https://www.halooglasi.com/nekretni...m2-kod-hotela-jugoslavija/5425645828440?kid=4
ovaj je prihvatljivi od onog u paviljonima
Ne bih se složio. Sediš u kafiću/kafani/klubu... neko purnja do tebe. Hodaš ulicom neko purnja ispred tebe... sav taj dim ide negde. Kao kad bih rekao zagadjenje od SUS motora šteti samo onima koji se nadju tu na ulici.Zagađenje od neispravnih SUS motora i pušenja cigara nije nikako komparabilno. U drugom slučaju štetiš eventualno svojim ukućanima, a u prvom celokupnoj životnoj sredini.
Pa makar u BG imas tonu opcija gde se ne pusi unutra. Taj trend je drasticno povecan dolaskom Rusa jer su svi njihovi lokali non-smoking. Ako neko pusi na otvorenom prostoru, ne vidim kako to ugrozava druge ljude na ulici ili u okrouzenju.Ne bih se složio. Sediš u kafiću/kafani/klubu... neko purnja do tebe. Hodaš ulicom neko purnja ispred tebe... sav taj dim ide negde. Kao kad bih rekao zagadjenje od SUS motora šteti samo onima koji se nadju tu na ulici.
A gde idu te cestice i dim od cigareta? Padaju na ulicu pa se očiste kasnije i nema ih? Da ne pričam o opušcima kojih ima svuda po ulici.Pa makar u BG imas tonu opcija gde se ne pusi unutra. Taj trend je drasticno povecan dolaskom Rusa jer su svi njihovi lokali non-smoking. Ako neko pusi na otvorenom prostoru, ne vidim kako to ugrozava druge ljude na ulici ili u okrouzenju.
Aha, ok....pošto Beograd v. Berlin ili Beograd v. Amsterdam, ili Beograd v. Stockholm ili Beograd v. Milano na Numbeo upućuje da su gotovo sve kategorije troškova u navedenim gradovima daleko veće nego u Beogradu. Da ne bude, zabune, ovde ne govorim o Sofiji i Bukureštu, pošto to nije ni bila tema upoređivanja.
Rekao sam 30% za 18-24 meseca od usvajanja. Od marta su već od 10 do 15% poskupeli stanovi. Ti tržište nekretnina imaš i van Beograda. Beograd uvek ide malo unapred.Čekaj, ako se cene kvadrata povećaju 30% ove godine usled 1% kredita (što mislim da nije realno, pre bih rekao manje od 10% na godišnjem nivou), koji procenat ljudi koji kupuju stanove nije deo organizovane krimanlane grupe? Prometuje se 1000-1200 jedinica svakog meseca, ko plaća te cene kada platu veću od 1300 eur ima 5% građana (ukljulujući i Ruse). Čini mi se da je broj stambenih jedinica koje se prodaju u Beogradu ipak preveliki da bi tržište bilo kontrolisano isključivo od perača para, trgovaca kokainom i slično.
Tebi fali još jedna soba? Kada bi bio skuplji 50k sa još jednom sobom da li bi uzeo?
Ja nisam arbitrarno navodio ove gradove, to su gradovi za koje su učesnici ovog foruma navodili da su cene stanova jednake ili jeftinije nego u Beogradu.Ne možeš da upoređuješ Beograd sa tim gradovima. Jednostavno nisu ista kategorija.
Ako ne želiš da porediš sa Sofijom, Bukureštom, Solunom (mada ne znam zašto bi njih isključivao jer su oni bliži Beogradu nego što je Beograd ovim gradovima sa tvoje liste) poredi sa nekim manjim gradovima u tim zemljama što si naveo.
Budimpešta, Lajpcig, Drezden, Valensija, Malme, Udine, Trst i gomila drugih gradova po Evropi.
I to su uporedivi u apsolutnim brojevima, platu na stranu.
Realno stan je teška seljana, bolje da ga je ostavio u izvornom stanju nego ovako "luksuzno" renoviran.ma de, nema sanse ovo
Koliko se sećam nisu, najviše je uporedjivan Stockholm i Beč tj za Beč nije pričano da je jeftiniji (osim možda kirija) već da ga stižemo polako sa cenama stanova.Ja nisam arbitrarno navodio ove gradove, to su gradovi za koje su učesnici ovog foruma navodili da su cene stanova jednake ili jeftinije nego u Beogradu.
Pa da, upravo to, kao stižemo Beč i Stocholm sa cenama stanova, @enfario je pomenuo da ni Milano nije daleko. Koliko istine ima u tome, procenite sami,Koliko se sećam nisu, najviše je uporedjivan Stockholm i Beč tj za Beč nije pričano da je jeftiniji (osim možda kirija) već da ga stižemo polako sa cenama stanova.
Zbog stila stana? Vidim da je dosta uloženo u to, ali realno malom broju ljudi bi odgovarao ovaj stil.ma de, nema sanse ovo