Šta je novo?

Cene nekretnina

Auto je sigurnost, dovoljno da se jednom sudariš ozbiljnije pa da ti život zavisi od tog automobila.
Tako bi trebalo gledati i stan, dok ne dodje neki ozbiljniji zemljotres većini je sasvim svejedno što žive u nekom loše dogradjenom stanu, više ih zanima što nije uknjižen. Ok veća je sigurnost da je bolje uradjeno ako je uknjižen.
@Extroniks BMW 1 340k presao 2012g, kupljen sa 100k, porodica mi se vozi u BMW X1 par godina star, nemamo silikone 🤣

da li si mozda...

razmisljao o silikonima?
 
Tako bi trebalo gledati i stan, dok ne dodje neki ozbiljniji zemljotres većini je sasvim svejedno što žive u nekom
Mene više brine što se rade adaptacije bez konsultacija sa statičarima. Guraju se teški materijali, radi se estrih van projektovanente težine, seku se ili ruše noseći zidovi. Sva sreća pa su ondašnji proračuni mahom bili metodom napona pa je sve predimenzionisano dobrano. E sad kad se to zaljulja biće veselo.
 
To su sasvim regularni automobi ništa luksuz samo performanse (i radost za mehaničara) :)
Meni su odlicni, automehanicara imam svog koji ima nadzor od strane mog najboljeg drugara.
Baš sam zadovoljan svih ovih godina, nijedna veća popravka. Ova 2 automobila sam iz Švajcarske uvezao, samo sam uveo na 10-12k mali servis, naravno ne radim kod ovlascenog i nemam Kasko.
da li si mozda...

razmisljao o silikonima?
Ne i ne trebaju nam, ali sam razmišljao na reset na jedno 2 meseca na more u buducnosti, da ne bih morao da placam skupo mesto na groblju. Grčka zakupi se skroman apartman na celu sezonu oko 4-5k. Ali ništa od toga ni sledeće leto kako stoje stvari.
Mene više brine što se rade adaptacije bez konsultacija sa statičarima. Guraju se teški materijali, radi se estrih van projektovanente težine, seku se ili ruše noseći zidovi. Sva sreća pa su ondašnji proračuni mahom bili metodom napona pa je sve predimenzionisano dobrano. E sad kad se to zaljulja biće veselo.
Jeste, slažem se.
 
Offtopic ili fun fact: Trenutni stanar u mom stanu u BG-u vozi auto vrednosti oko 80-100k eur.
 
Transport i saobraćaj – Beograd dobija najviše pažnje u planiranju saobraćajne i komunalne infrastrukture: metro, obilaznice, brze saobraćajnice, ulaganja u BG voz, aerodrom… U isto vreme, veliki delovi unutrašnjosti i dalje imaju loš železnički i autobuski prevoz.
Privlačnost života i rada – iako investicije idu i van Beograda, talenti i dalje hrle ka Beogradu jer on nudi više opcija za partnera, školu, posao, kulturu, zdravstvo, stanove, izlazak, sve u paketu. To nije nužno rezultat politike, ali jeste realnost.
Dakle, da, država gura investicije i u unutrašnjost, ali Beograd je sistemsku prednost dobio ranije, pa sada ubira dividende centralizacije.
Beograd je na tako dobrom saobraćajnom mestu da bi se razvijao i da nije glavni grad i da država drastično skrati svoja ulaganja.

Obilaznicu jednako koriste i oni koji nisu Beograđani.

Železnica, po meni, treba da se privatizuje, a putevi u unutrašnjosti su bolji nego u Beogradu.

Priznajem da su zakinuli niški aerodrom zbog Francuza.
 
Ovo je ekstra dok ne uvedu c02 standarde (eu). To vam je kao carina za nepoštovanje propisa zaštite životne sredine.
Co2 je hrana za biljke, a proglašen je baukom iz političkih razloga uz pomoć pseudonauke.

Evropa se stravično ukopala zbog toga i pitanje je do kada će da gura tu glupost za koju mnogo ne haje Trampova administracija i većina sveta.
 
Co2 je hrana za biljke, a proglašen je baukom iz političkih razloga uz pomoć pseudonauke.
Pa da, najveći krivac su krave koje prde i ispuštaju metan (to što se topi sibirski i kanadski permafrost nema nikakve veze).
Nema tu pseudonauke već ozbiljne nauke, pseudonauka je dokazivanje da nema globalnog zagrevanje usled ljudske aktivnosti.
CO2 je najviše hrana za plankton, kopnene biljke po kvadratnom kilometru mogu da apsorbuju tacni određenu količinu CO2 i ni malo više ma koliko ga ti povećavao.
 
Maldivi pun pansion, izleti uključeni u cenu, kao i prevoz. Znači sve. 1250eur. To je 1/2m2 ili 1/3m2.
Maldivi su dzabe u odnosu na pare koje su potrebne za ceo stan, pa i za ucesce za stan.
 
Evo zanimljivog istraživanja o ceni rente na evropskom i svetskom nivou i komparicija sa Covid periodom do danas. Beograd nije obuhvaćen istraživanjem, ali procenite sami kako se kotiramo i da li smo dobacili do EU metropola.

 
Beograd je na tako dobrom saobraćajnom mestu da bi se razvijao i da nije glavni grad i da država drastično skrati svoja ulaganja.

Obilaznicu jednako koriste i oni koji nisu Beograđani.

Železnica, po meni, treba da se privatizuje, a putevi u unutrašnjosti su bolji nego u Beogradu.

Priznajem da su zakinuli niški aerodrom zbog Francuza.
Slažem se da Beograd ima prirodno dobru poziciju, tu se ukrštaju putevi, železnice i reke, i to jeste prednost nezavisno od statusa glavnog grada.
Ali ta prednost se dodatno multiplicira kada sav javni i privatni kapital ide na istu tačku, dok se drugi regioni, čak i oni sa potencijalom (poput Niša ili Subotice), sputavaju odlukama odozgo.
Primer sa niškim aerodromom je odličan pokazatelj, kada se razvoj podredi interesima koncesionara u Beogradu, jasno je da se decentralizacija ne događa spontano, nego mora biti svesno vođena politika.
Što se tiče puteva, slažem se, unutrašnjost često ima bolje lokalne puteve od beogradskih ulica, ali je pitanje koliko to pomaže ako nema ko da ih koristi jer svi sele u centar.
 
Evo zanimljivog istraživanja o ceni rente na evropskom i svetskom nivou i komparicija sa Covid periodom do danas. Beograd nije obuhvaćen istraživanjem, ali procenite sami kako se kotiramo i da li smo dobacili do EU metropola.

Hoces da kazes da su rente u Beogradu male? I da treba da budemo srecni sto rente nisu jos vece?
 
Hoces da kazes da su rente u Beogradu male? I da treba da budemo srecni sto rente nisu jos vece?
LOL, koji komentar :D Nisam rekao da su cene bilo čega u Beogradu male. Ali na ovom forumu vlada uvraženo mišljenje da su troškovi života u BG jednaki ili viši nego u Zapadnim zemljama EU. Razlika u odnosu na period pre 10-15 godina je da nečije mesto boravka ne utiče nužno na prihode i to mislim na relativno "obična", nespecijalizovana zanimanja. Kada si ranije mogao da radiš online u e-komercu, dizajnu, ili čak kao korisnička podrška i da ti plata ne zavisi od lokacije sa koje radiš?
 
Neko Arteona (koji nije jeftin), neko japanske noževe (koji takodje nisu jeftini) :)
 
Znam jednog CTO ozbiljne firme, gomila nekretnina, plata 10K+ i bonusi na to. Vozi VW Arteon-a ... Nije sve do para ima i do čoveka :)
Ne znam, meni je Arteon bas lep auto, cak sam i razmisljao bio o kupovini istog u buducnosti ali koliko se secam povukli su ga iz proizvodnje i nije se bas proslavio sa odnosom cena/kvalitet :)
 
Ma, njima se ekonomija svakako raspada, sve će to ubrzo biti kineski, daleko jeftiniji proizvodi. A ako budu kineski, biće i naši! 👌
 
LOL, koji komentar :D Nisam rekao da su cene bilo čega u Beogradu male. Ali na ovom forumu vlada uvraženo mišljenje da su troškovi života u BG jednaki ili viši nego u Zapadnim zemljama EU. Razlika u odnosu na period pre 10-15 godina je da nečije mesto boravka ne utiče nužno na prihode i to mislim na relativno "obična", nespecijalizovana zanimanja. Kada si ranije mogao da radiš online u e-komercu, dizajnu, ili čak kao korisnička podrška i da ti plata ne zavisi od lokacije sa koje radiš?
Pa i jeste tacno da su cene skoro svega u Beogradu jednake cenama u inostranstvu, ili cak i skuplje: hrana, tehnika, energenti. Retko sta je jeftinije, i to sto je ponesto jeftinije ne znaci da je povoljno i da vredi. A sto se tice poslova, i taj komentar ti nema smisla, jer ne rade svi online, a zbog inflacije se ti poslovi sve manje isplate, jer postajes skup i dobijas brdo nelojalne konkurencije.
 
Vrh