Å ta je novo?

Cene nekretnina

Auto je sigurnost, dovoljno da se jednom sudariŔ ozbiljnije pa da ti život zavisi od tog automobila.
Tako bi trebalo gledati i stan, dok ne dodje neki ozbiljniji zemljotres većini je sasvim svejedno Å”to žive u nekom loÅ”e dogradjenom stanu, viÅ”e ih zanima Å”to nije uknjižen. Ok veća je sigurnost da je bolje uradjeno ako je uknjižen.
@Extroniks BMW 1 340k presao 2012g, kupljen sa 100k, porodica mi se vozi u BMW X1 par godina star, nemamo silikone 🤣

da li si mozda...

razmisljao o silikonima?
 
Tako bi trebalo gledati i stan, dok ne dodje neki ozbiljniji zemljotres većini je sasvim svejedno Å”to žive u nekom
Mene viÅ”e brine Å”to se rade adaptacije bez konsultacija sa statičarima. Guraju se teÅ”ki materijali, radi se estrih van projektovanente težine, seku se ili ruÅ”e noseći zidovi. Sva sreća pa su ondaÅ”nji proračuni mahom bili metodom napona pa je sve predimenzionisano dobrano. E sad kad se to zaljulja biće veselo.
 
To su sasvim regularni automobi niŔta luksuz samo performanse (i radost za mehaničara) :)
Meni su odlicni, automehanicara imam svog koji ima nadzor od strane mog najboljeg drugara.
BaÅ” sam zadovoljan svih ovih godina, nijedna veća popravka. Ova 2 automobila sam iz Å vajcarske uvezao, samo sam uveo na 10-12k mali servis, naravno ne radim kod ovlascenog i nemam Kasko.
da li si mozda...

razmisljao o silikonima?
Ne i ne trebaju nam, ali sam razmiÅ”ljao na reset na jedno 2 meseca na more u buducnosti, da ne bih morao da placam skupo mesto na groblju. Grčka zakupi se skroman apartman na celu sezonu oko 4-5k. Ali niÅ”ta od toga ni sledeće leto kako stoje stvari.
Mene viÅ”e brine Å”to se rade adaptacije bez konsultacija sa statičarima. Guraju se teÅ”ki materijali, radi se estrih van projektovanente težine, seku se ili ruÅ”e noseći zidovi. Sva sreća pa su ondaÅ”nji proračuni mahom bili metodom napona pa je sve predimenzionisano dobrano. E sad kad se to zaljulja biće veselo.
Jeste, slažem se.
 
Transport i saobraćaj – Beograd dobija najviÅ”e pažnje u planiranju saobraćajne i komunalne infrastrukture: metro, obilaznice, brze saobraćajnice, ulaganja u BG voz, aerodrom… U isto vreme, veliki delovi unutraÅ”njosti i dalje imaju loÅ” železnički i autobuski prevoz.
Privlačnost života i rada – iako investicije idu i van Beograda, talenti i dalje hrle ka Beogradu jer on nudi viÅ”e opcija za partnera, Å”kolu, posao, kulturu, zdravstvo, stanove, izlazak, sve u paketu. To nije nužno rezultat politike, ali jeste realnost.
Dakle, da, država gura investicije i u unutraŔnjost, ali Beograd je sistemsku prednost dobio ranije, pa sada ubira dividende centralizacije.
Beograd je na tako dobrom saobraćajnom mestu da bi se razvijao i da nije glavni grad i da država drastično skrati svoja ulaganja.

Obilaznicu jednako koriste i oni koji nisu Beograđani.

Železnica, po meni, treba da se privatizuje, a putevi u unutraŔnjosti su bolji nego u Beogradu.

Priznajem da su zakinuli niŔki aerodrom zbog Francuza.
 
Ovo je ekstra dok ne uvedu c02 standarde (eu). To vam je kao carina za nepoŔtovanje propisa zaŔtite životne sredine.
Co2 je hrana za biljke, a proglaÅ”en je baukom iz političkih razloga uz pomoć pseudonauke.

Evropa se stravično ukopala zbog toga i pitanje je do kada će da gura tu glupost za koju mnogo ne haje Trampova administracija i većina sveta.
 
Co2 je hrana za biljke, a proglaÅ”en je baukom iz političkih razloga uz pomoć pseudonauke.
Pa da, najveći krivac su krave koje prde i ispuÅ”taju metan (to Å”to se topi sibirski i kanadski permafrost nema nikakve veze).
Nema tu pseudonauke već ozbiljne nauke, pseudonauka je dokazivanje da nema globalnog zagrevanje usled ljudske aktivnosti.
CO2 je najviÅ”e hrana za plankton, kopnene biljke po kvadratnom kilometru mogu da apsorbuju tacni određenu količinu CO2 i ni malo viÅ”e ma koliko ga ti povećavao.
 
Evo zanimljivog istraživanja o ceni rente na evropskom i svetskom nivou i komparicija sa Covid periodom do danas. Beograd nije obuhvaćen istraživanjem, ali procenite sami kako se kotiramo i da li smo dobacili do EU metropola.

 
Beograd je na tako dobrom saobraćajnom mestu da bi se razvijao i da nije glavni grad i da država drastično skrati svoja ulaganja.

Obilaznicu jednako koriste i oni koji nisu Beograđani.

Železnica, po meni, treba da se privatizuje, a putevi u unutraŔnjosti su bolji nego u Beogradu.

Priznajem da su zakinuli niŔki aerodrom zbog Francuza.
Slažem se da Beograd ima prirodno dobru poziciju, tu se ukrŔtaju putevi, železnice i reke, i to jeste prednost nezavisno od statusa glavnog grada.
Ali ta prednost se dodatno multiplicira kada sav javni i privatni kapital ide na istu tačku, dok se drugi regioni, čak i oni sa potencijalom (poput NiŔa ili Subotice), sputavaju odlukama odozgo.
Primer sa niÅ”kim aerodromom je odličan pokazatelj, kada se razvoj podredi interesima koncesionara u Beogradu, jasno je da se decentralizacija ne događa spontano, nego mora biti svesno vođena politika.
Što se tiče puteva, slažem se, unutraŔnjost često ima bolje lokalne puteve od beogradskih ulica, ali je pitanje koliko to pomaže ako nema ko da ih koristi jer svi sele u centar.
 
Evo zanimljivog istraživanja o ceni rente na evropskom i svetskom nivou i komparicija sa Covid periodom do danas. Beograd nije obuhvaćen istraživanjem, ali procenite sami kako se kotiramo i da li smo dobacili do EU metropola.

Hoces da kazes da su rente u Beogradu male? I da treba da budemo srecni sto rente nisu jos vece?
 
Hoces da kazes da su rente u Beogradu male? I da treba da budemo srecni sto rente nisu jos vece?
LOL, koji komentar :D Nisam rekao da su cene bilo čega u Beogradu male. Ali na ovom forumu vlada uvraženo miŔljenje da su troŔkovi života u BG jednaki ili viŔi nego u Zapadnim zemljama EU. Razlika u odnosu na period pre 10-15 godina je da nečije mesto boravka ne utiče nužno na prihode i to mislim na relativno "obična", nespecijalizovana zanimanja. Kada si ranije mogao da radiŔ online u e-komercu, dizajnu, ili čak kao korisnička podrŔka i da ti plata ne zavisi od lokacije sa koje radiŔ?
 
Neko Arteona (koji nije jeftin), neko japanske noževe (koji takodje nisu jeftini) :)
 
Znam jednog CTO ozbiljne firme, gomila nekretnina, plata 10K+ i bonusi na to. Vozi VW Arteon-a ... Nije sve do para ima i do čoveka :)
Ne znam, meni je Arteon bas lep auto, cak sam i razmisljao bio o kupovini istog u buducnosti ali koliko se secam povukli su ga iz proizvodnje i nije se bas proslavio sa odnosom cena/kvalitet :)
 
Ma, njima se ekonomija svakako raspada, sve će to ubrzo biti kineski, daleko jeftiniji proizvodi. A ako budu kineski, biće i naÅ”i! šŸ‘Œ
 
LOL, koji komentar :D Nisam rekao da su cene bilo čega u Beogradu male. Ali na ovom forumu vlada uvraženo miŔljenje da su troŔkovi života u BG jednaki ili viŔi nego u Zapadnim zemljama EU. Razlika u odnosu na period pre 10-15 godina je da nečije mesto boravka ne utiče nužno na prihode i to mislim na relativno "obična", nespecijalizovana zanimanja. Kada si ranije mogao da radiŔ online u e-komercu, dizajnu, ili čak kao korisnička podrŔka i da ti plata ne zavisi od lokacije sa koje radiŔ?
Pa i jeste tacno da su cene skoro svega u Beogradu jednake cenama u inostranstvu, ili cak i skuplje: hrana, tehnika, energenti. Retko sta je jeftinije, i to sto je ponesto jeftinije ne znaci da je povoljno i da vredi. A sto se tice poslova, i taj komentar ti nema smisla, jer ne rade svi online, a zbog inflacije se ti poslovi sve manje isplate, jer postajes skup i dobijas brdo nelojalne konkurencije.
 
Vrh