Nemojte se previše pecati na Miću i "Gospodina Dobrog 2016", sve je to deo dobro pripremljene i osmišljene kampanje kako samo mogu uraditi oni upleteni u beogradske investitorsko-agencijske mutljavine, podsektor za prodavanje magle i gubljenje vremena
Naročito kad se neko zaleti na jeftin standard stan/apartman i posle mu krivo što ne može tako brzo da ga isplati
I naravno nemojte dozvoliti da nas prave magarcima sa otvoreno izvitoperenim i iskrivljenim činjenicama i informacijama. Naravno da se i na bukingu može videti cena izdavanja sobe/studija od 25m2 u hotelu Zlatibor, koji inače spada u Premijum klasu objekata, o tome i pričamo zar ne, a zna se i da 50 do 60% od cene po Ugovoru ostaje vlasniku apartmana. Tako da, sve više liče na gradske (city) expert članove koji jedini nisu otvorili pa bar i show room kontejner na zlatnoj planini i sad im krivo što dijaspora potroši umesto u bg kondominijumima koji prodaju, na premijum objekte na planini. 100 hiljada evra je 100 hiljada evra i tih 3-4 hiljade evra provizije se ne uklapa u filosofiju PRODAJ, PRODAJ, PRODAJ i direktno izbije iz džepa sirotih bg agenata...ali, pohlepa čini svoje, i kao i uvek može se pokazati i na 100 evra a kamoli na ciframa većim od te. Svakako to pokazuje svu bedu iste...
Zvanični podaci o velikom rastu dolazaka i noćenja, naročito stranih turista su jedina prava mera, a ne šta se nekom bg agentiću pričinilo i učinilo kao moguće ili nemoguće...po onoj: što je babi milo to joj se i snilo
Beograd se nesumnjivo razvija, ima delova koji se uništavaju onim zgradama "krmačama" i kanjonima koje prave, a ima i "mirnijih" delova lepih za život...ne treba biti isključiv ni po jednom pitanju niti razvoju koji ga čini
Evo kako taj planirani razvoj utiče na rast cena, vlasnici to odmah ukalkulišu samo na osnovu toga, da je dobro nije, ali se za sada tako formiraju cene
Stanovi u Beogradu postaju sve traženiji u naseljima kao što su Beograd na vodi, Zemun, Mirijevo, Surčin, i Voždovac. Razvoj velikih infrastrukturnih projekata čini ova naselja atraktivnim, uprkos rastućim cenama nekretnina.
www.alo.rs
Iako se uvek trudim da KVALITET, FUNKCIONALNOST, ESTETIKA budu vodiči za svakog kupca, ovakvi agenti sa filosofijom PRODAJ, PRODAJ, PRODAJ i pratećim "stručnim" objašnjenjem LOKACIJA, LOKACIJA, LOKACIJA, uvek nekako pokažu svoje iskežene osmehe iz svojim "mišijih" show room-ova
. Ali ipak, sudeći po podacima dijasporu i investicione ulagače nije više lako prevariti tim jeftinim floskulama i trikovima, i sve više ljudi počinju da koriste i upoređuju ono što su negde po svetu naučili i videli