Jer gledaš subjektivno. I jer si u potrazi već neko vreme, pa znaš i većinu stvari prilikom gledanja slika i otkrivanja lokacije(zgrade).
U opisu teksta je hteo da zainteresuje veoma širok spektar kupaca.
Dosta ljudi koji kupuju stanove u Begradu nisu iz Beograda niti ga poznaju. Pa da kažem da neki Beogradjani nisu ni bili u svim opštinama/kvartovima u Beogradu.
Važno je napraviti dobar marketing ili zainteresovati nekog da dodje da vidi taj stan, što ja mislim da i odradjeno sa ovim tekstom.
Evo čak je i završio na Beobuildu
Ma ok je sve to, samo malo više pismenosti. Ne bih da smaram ljude, ali kad smo već počeli:
1. Video nadzor i intefon je standard. Wtf!?
2. Ono sto posebno izdvaja ovaj deo grada je blizina Dunava, velikog setalista, mnoštvom ugostiteljskih objekata, gde se pruza veliki komfor zivljenja na reci i zivopisnog nocnog provoda na velikom broju splavova, sa različitim sarzajima za svaciji ukus.
(Ne znam šta bih pre ispravio.)
3. Mikro lokacija iz tog razloga daje sirok spektar namene predmetnog stana.
(Širok spektar namene predmetnog stana?)
4.Savrsen je za izdavalje kako stan na dan strancima zeljnim nocnog provoda, izdavanjem na mesecnom nivou, a posebno za zivot porodice sa decom.
(Nije teško biti pismen kada se malo pomučiš: savršen je kako za izdavanje strancima kao "stan na dan" tako i za mesečno izdavanje. Ipak, najveće prednosti pruža porodici sa decom.)
Svaki deo teksta odaje utisak aljkavosti, brzog i nepromišljenog pisanja iz potrebe da se zadovolji dosadna forma. Bolje da je, kao što kaže
@sutraw, naveo samo osnovne informacije i kraj.
Ali dobro, kod nas generalno ne postoje nikakvi standardi oglašavanja koji moraju da se ispune, zbog čega je i ovaj oglas "sasvim ok".