Није испрљана - а и да јесте, морала би на новој згради да се одмах примети и прекречи, што је мали, лак и кратак посао - већ је физичко оштећење, бразготина дубока и широка око 1 цм. Није јасно како је настаla, можда се неки део скеле олабавио и ударио о зид, или је радник на ужету закачио нечим по фасади.
Но, мање је битно како је настала, а невероватно је да је нико још није поправио. Немогуће је не приметити је, као да на новим колима има дубока огреботина, или на новом комаду намештаја, или унутрашњем тек окреченом зиду ... Посреди је или крајњи немар, или намера ... У сваком случају одсуство надзора и контроле. Чак ни они који су правили службене снимке, а приметили су је, нису то пренели даље, ни они који показују станове купцима нису пријавили никоме ... Нико! Невероватно! Никога није брига.
А с друге стране се већ годинама померају камионети за брзу храну који служе само за украс, стално, и зими, мења свеже цвеће, помно трага за трунчицом коју треба очистити ... Оно што је реклама ради се на високом нивоу и јако скупо, с више штандова по тржним центрима, галеријама (нпр. "Прогрес" у КМ), на Шеталишту, у згради Завода, сада у Резиденсу, на огромним рекламним паноима, заставе, платна свуда око градилишта. Трошкови су сигурно огромни ... а оно што је квалитет за купца је далеко од тога.
Но, то може да буде чудно само ономе ко верује у зараду од
70 посто од укупне зараде која иде некоме ко је само почетно име у целом послу, и по свему судећи ни на који други начин не учествује у целом пројекту.