Šta je novo?

"BW Residences" - Beograd na vodi [ Stambeni kompleks | 68 000 m²]

RioBL":1ebzy4xv je napisao(la):
Bulbulderac17":1ebzy4xv je napisao(la):
Druze koji metro...?
pa naravno da nam treba nisi otkrio toplu vodu

I sta onda?

Iako svi znamo da nam treba metro ulagacemo u automobilsku infrastrukturu. Samo ne znamo da li da gradimo garaze sa 1, 2 ili 3 podzemne etaze. Mozda 4, bolje bi bilo. Sta mislis?

I sta onda???
Uslovices nekog kome planiras da prodas najskuplje kvadrate u "ekskluzivnoj" zoni, da nema automobil?
Ne, ne, ne RioBL, opet greska u koracima...
Sve i da postoji metro, garaza je neophodna.
Mani se utopistickih razmisljanja....
Individualnost i sloboda koju daje "licno prevozno sredstvo" je nesto cega se covek nece nikada odreci.
Posebno ne covek kome novac nije limitirajuci faktor...


Dakle,
metro - DA
garaza - DA
 
Laki, nema potrebe da idemo u krajnosti.

"metro - DA"
"garaza - DA"

slazem se! To i ja kazem. Ali ovde je pitanje mjere.

Dakle, diskutuje se o tome koliki je garazni prostor potreban, odnosno kolika i kakva automobilska infrastruktura, jer i garaze su dio automobilske infrastrukture.

Kolika i kakva je potrebna automobilska infrastruktura u sredini gdje postoji metro i gdje ne postoji metro? Da li treba da bude ista? Ne treba!

Ako sredina ima metro sistem, onda moze sebi da priusti ulice manjeg profila i povrsine sa manje garaza. To onda znaci, da moze da se gradi vise "korisnih kvadrata", stambenih, poslovnih, vise parkova, zelenila, biciklistickih i pjesackih staza. To je pitanje mjere.

Mi to sve izgleda zaobilazimo i kazemo. "Deklarativno smo za metro al' ajd do tada da napravimo jaku automobilsku infrastrukturu". Ne ide to tako. Ponavlja se bukvalno ista stvar sa NBG!
"Ajd da napravimo bulevare sa 6 traka i da ostavimo rezervisanu trasu za metro jednog dana".

To je isto uradjeno i na bulevaru Zorana Djindjica, ostavljena je rezervacija koja nikad nije iskorstena. Cak naprotiv, sad je napravljen parking na toj rezervaciji.

Pa jesmo li tolike neznalice u planiranju da cemo dva puta napraviti istu gresku?
 
To ti je isto kao da odeš na periferiju i počneš da pričaš ljudima nemojte da pravite septičke jame za svoje kuće, već izgradite kanalizacionu mrežu i priključite se na nju. Šta misliš kako bi ljudi reagovali da im to kažeš?
 
Ovaj kompleks je u centru Beograda a ne na periferiji. Nek grade 4 podzemne etaze ispod nove zgrade u Borci.
 
@RioBL

Meni se cini da ti ides u krajnost.
Prvo, da pretpostavimo fa Beograd vec ima fantasticnu mrezu metro linija sa jedno 6-7 linija.
Mislis li da ce se ljudi odreci automobila?
Nece, jer ponekad treba otici u vecu kupovinu, nekada treba otici na pijac, neki vole da sa porodicom vikendom skoknu na planinu na skijanje...
Sve da i preko radnih dana u sedmici ne sedaju za volan, ta vozila postoje.
Negde moraju biti parkirana. Nas je izbor dal ce biti parkirana po trotoarima i zelenoj povrsini ili na parkiralistima ili garazama.
Daj mi tvoju procenu koliko kupaca stanova u ove dve kule nece imati makar jedan automobil?

A mnogi ce imati dva...

Dalje, spominjes novi beograd i njegove bulevare sa "6 traka" (?) i po tvom tumacenju oni su razlog sto nema metroa?
Mislim, tako ispada. :D
A i sam si svestan da te dve stvari nemaju bukvalno veze sa vezom.
I sama situacija na novom Beogradu gde su vecina bulevara izgradjeni pre vise od 25-30 godina, a bum broja automobila se desio tokom prosle decenije te demantuje.

Demantuje te i situacija u gradovima u kojima postoji jaka mreza metro linija.
Ja bejah u 3 i svuda videh veliki broj javnih garaza, podzemnih ili nadzemnih.

Imamo jedan sjajan primer i iz naseg grada.
Nekada su se vozila parkirala na platou ispred skupstine grada. Danas tu imamo podzemnu garazu. Plato je slobodan.
Naravno, neko ce reci da je preko puta pored skupstine haos od vozila i u pravu je. Al to je posledica opsteg nedostatka parking prostora u gradu.
Jer u krugu 2 imamo 3 vece i nekoliko manjih javnih parkiralista. Nedovoljno za ovoliki grad. Pa sve i da je nauredjeniji i najredovniji javni prevoz.

Mi u ovoj zoni u kojoj se grade ova dva objekta, (o kojima je tema) imamo most koji bi trebao da se prosiri, imamo najavu izgradnje tunela ka dorcolu, ali nemamo pricu o trasi metroa.
I bojim se da je necemo ni imati. Beograd se 'preigrao' a prijatelja arapina to ne zanima, jer je skupo i neprofitabilno.
I sta sad po tebi treba iovako sakatu drumsku infrastrukturu dodatno smanjiti da bi se toboze destimulisao drumski saobracaj?
Pa sta ljudima koji ovde budu kupovali stanove preostaje?
Da idu peske?
Biciklom?
Ili da se guraju u prepunim autobusima leti se kuvajuci, a zimi smrzavajuci?
Da im to nametnemo???
Pa cuj, negde u Kalidjerici, Resniku, Batajnici (...) to bi mozda i proslo, jer oni tamo obicno nemaju puno izbora, ali onaj ko bude kupovao stan na skupoj lokaciji nece pristati da mu se namecu resenja koja mu ne odgovaraju.

Rasplinuh se malo, ali poenta je nadam se jasna.
Podzemne i eventualno nadzemne (gde nema uslova)garaze su odlicno resenje. Ostavljaju veci prostor pesacima, vozacima na saobracajnicama, ubrzavaju saobracaj, vece su javne i zelene povrsine sa sansom da ih neko 'spontano' pretvori u parkiraliste svedenom na minimum. Ne izgradnja istih...
Pa nema potrebe da pisem. Imamo sirom grada haos gde su takve novogradnje, od Vracara, preko Zvezdare pa na dalje...
 
Рио, бркаш лончиће, а лепо ти је Лаки рекао: нећеш наћи довољно купаца луксузних станова без обезбеђеног паркинг места. Једноставно - нећеш. И ту се прича завршава. Лакше би се продали ти станови у Борчи које помињеш, него у СА без паркинга.

Метро има везе са смањењем броја људи који аутомобил користе свакодневно (за одлазак на посао). Ја бих био врло заинтересован да прелазим 5.000 км мање на годишњем нивоу, али да немам аутомобил - не бих био заинтересован уопште.

И сад долазимо до онога да се за стамбену петоспратницу може обезбедити (сакрити) паркинг простор под земљом, а да за двадесетоспратницу не може,. јер треба да се копа до средишта земље.
Ал` јбг, дечаци се ложе на облакодере...
 
Niko ne govori da se treba odreci automobila. Uporno mi se prisiva ta konstatacija a ja je nisam napisao. Napisao sam da treba naci mjeru.

Siroke ceste i veliki broj parking mjesta znak su postojanja samo jedne koncepcije saobracaja. Automobilske. Gradi se veliki broj kvadrata i pokusava se ta kvadratura podmiriti iskljucivo automobilskom infrastrukturom. Jel neko misli da nisam u pravu?

Gdje je tu mjera?
Na koliko kilometara asfalta dolazi metara sina u BNV?

нећеш наћи довољно купаца луксузних станова без обезбеђеног паркинг места

Koliko je to dovoljno?
Ja da se bavim biznisom izgradnje i prodaje luksuznih stanova meni NIKAD ne bi bilo dovoljno. Ja bih uvijek htio jos.
I koliko po "luksuznom stanu" treba parking mjesta?
I sta je to "luksuzan stan"?
I sta je to "luksuzan zivot"?

Prica tipa "ajmo izgraditi kvadrate a onda cemo jednog dana dodati metro" nas je sve prevarila 50-tih kad je gradjen NBG. Ne mogu da vjerujem da cemo ponovo progutati istu pricu.
 
Eto kako u samo dva koraka diskusija ode u besmisao. Ovo se verovatno printskrinuje i na bot grupama se deli kao nacin kako obesmisljavati diskusiju i degradirati uticaj grupe na kojoj se cesto prica protiv vlasti.
 
ispade sad da ja botujem protiv BNV a ranije sam botovao u korist BNV
joj, joj, nikad od tebe Rio pravi forumas :D
 
Ja se izvinjavam ja sam nahranio trola iako sam obecao sebi da vise necu. Igore brisi ovo sve zagusuje temu
 
Stigli racuni za prvu ratu :)
http://www.basepic.com/2015/Nov/28/42640931.jpg
Ispalo je da sam ja medju poslednjima potpisao Ugovor za Tower A jer sam malo bio u guzvi a i peripetije oko ovlascenja.
U principu sve je islo glatko sto se tice njihove strane i veoma profesionalno obavljeno.
Ko hoce da plati unapred ima 2% popusta :) mmm

Tower B ide na prodaju izmedju dec 2015 i feb 2016 ali ce cene biti vise jer je interesovanje mnogo veliko. Tako da ocekuje se da bude prosek oko 4000e po kvm za stanove koji gledaju na reku a to su u principu stanovi koji su 3/3,5 (3br /3,5 ba). Sto ce reci da ce svi da budu 550-600k eura.
 
@Vradovic -u
Kaze se "dramaticno" a ne mnogo! ;) :D

Inace, ovo sto si ti 'podelio' meni nista apsolutno ne znaci.
Tako nesto mogu i ja da odradim za manje od 5 min.

Jos jedna stvar.
Instrukcija "uplatu izvrsiti u EURIMA na nas devizni racun" ...

1. Rekao bih da je kod nas u Srbiji usvojeno da je EVRO, a ne EURO.

2. Takodje, rekao bih da je zvanicno sredstvo placanja u Republici Srbiji DINAR, te bi uplata morala biti u nasoj valuti, a eventualno bi moglo da pise "Toliko evra uplatiti u dinarskoj protivrednosti po (srednjem) kursu NBS (ili B. Intesa) na dan uplate"...

Mnogo ti 'bre' suplje ovo...
 
Nekretnine se placaju u evrima.

Gde gleda stan? Jel princip sto veci sprat veca cena?
 
Nekretnine se placaju u Eurima.
@ftj Na reku. Jeste princip je sto visi sprat i bolji pogled veca cena.
Zato ce stanovi u velikoj kuli da budu po 5000-7000e po kvm.

Jedva cekam da izgrade barem do 10tog sprata ove BW zgrade da vidimo kako ce to otprilike da izgleda.

Ma kakav Pariz taj grad u opste nije vise popularan od poslednjih desavanja.
Osim toga mozes ti da kupis stan na zapadu naravno ali ce ti zarada na investiciju biti manja nego sto ces ovde zaraditi. Mislim da je ova prilika za zaradu u Bg fantasticna. Cak je moguce i da se duplira vrednost za 3-4 god.
 
Ma kakav Pariz taj grad u opste nije vise popularan od poslednjih desavanja.
Osim toga mozes ti da kupis stan na zapadu naravno ali ce ti zarada na investiciju biti manja nego sto ces ovde zaraditi. Mislim da je ova prilika za zaradu u Bg fantasticna. Cak je moguce i da se duplira vrednost za 3-4 god.


:lool: :pob:
 
Malo sam obnevideo kada sam video ovaj "nalog" za uplatu prve rate. :D Iskreno, u životu nisam imao prilike da vidim račun ovog tipa.
Čestitam na kupovini. Verovatno već piše negde u temi, ali mislim da je bolje da ovde pitam direktno... Koji je sprat, i kolika je kvadratura stana? Pogled na reku ili grad? (sprat može i okvirno neki od viših ili nižih, da ne bude narušavanja privatnosti) :)
 
Gledam nešto onaj predračun gore i par stvari mi nije jasno.

- ne vidi se da potiče kao obaveza iz prethodno potpisanog ugovora, tj ne vidi se (pobeljeni) broj ugovora na koji se poziva
- ne vidi se da je u pitanju predračun broj 1 za prvu ratu od predviđenih 7 rata
- ne vidi se sprat stana
- ne vidi se kvadratura stana

Da meni podnesu ovakav papir na plaćanje ... bilo bi mi .... pa prilično neugodno.
 
Vrh