Bio sam u "Galeriji" pre nekoliko dana. Popunjenost prostora je sada sasvim pristojna, možda još ukupno 15-20 lokala na prvom i drugom spratu čeka da budu izdati, neki su u fazi "coming soon".
Elem, što se tiče posećenosti, ona je sada na prizemlju i delovima prvog sprata kao na "Ušću". Delovi koji nisu izdati su, naravno, i dalje uglavnom prazni.
Pojedini restorani, pre svega azijski, takođe nisu naročito atraktivni.
Obično izbegavam ovu temu (a izbegavam i posetu ovom tržnom centru)... ali na osnovu ovoga što čitam, evo komentar na "popunjenost"
Vidim da se lokali popunjavaju mestima kojima inače
nije mesto u jednom tržnom centru.
Minus za investitora (jer nije procenio kako može da popuni tržni centar), ali plus za inovativnost, kako da
zakamuflira relativno lošu popunjenost. Saloni automobila se inače grade na jeftinijim, van centra lociranim lokacijama, a ovde ih imamo na pretek (veliki znak za uzbunu), zatim imamo
galerije (za pohvalu, ali isto tako, nije im mesto u tržnim centrima, jer ne mogu da plate te troškove), itd. itd. Poslovnice
aviokompanija (koja to aviokompanija u Evropi ima?!) Većina tih objekata popunjava "rupe", i tako pokušava da oda utisak da je tržni centar pun, ali očigledno ni to nije dovoljno u određenim delovima. Imamo i
pop-up stores (npr. prodavnica sa božićnim, tj prazničnim ukrasima), ali i to je nešto privremeno.
Kako se još može zamaskirati loša popunjenost, evo jednog
linka. Neke od preporuka za tržni centar Galerija: l
ekarske ordinacije, npr. estetska hirurgija (ima parking, pa je lakše za doći),
co-working prostori (oni puno prostora zauzimaju, a još će ti ljudi koristite ove jeftinije restorane). Mislim da je direktor prepučio
bazen (to baš puno prostora zauzima).