Šta je novo?

Bulevar Zorana Đinđića - produžetak ulice

Vrv za semafore.
Počeli su i sa postavljanjem ivičnjaka.

IMG_3404.jpeg
IMG_3405.jpeg
 
ne znam kada ce da zavrse ove prelaze na semaforima izmedju 29. i 30. izlomih kolica

ovo izmedju 1. I 33. ne deluje kao za novu traku prosirenje
 
Najbesmislenije sirenje je u ovom delu, ovde nema mesta ni za celu jednu dodatnu traku
 

„Naročito na Novom Beogradu, sa Bulevarom Zporana Đinđića, sad smo na parčetu ka Studentkom gradu, ideja nam je da izbijemo na Tošin bunar, sa dve trake sa svake strane“, dodao je
 
Najbesmislenije sirenje je u ovom delu, ovde nema mesta ni za celu jednu dodatnu traku

Tu već postoje tri trake, nego su iscrtali parking na ulici, a proširili preostale dve. Pošto parking mesto zauzima manje od jedne trake, a oni još vole da crtaju mikro trake, ovde će taman biti mesta da se iscrtaju tri takve. A mogli su samo da sklone parking...
 

„Naročito na Novom Beogradu, sa Bulevarom Zporana Đinđića, sad smo na parčetu ka Studentkom gradu, ideja nam je da izbijemo na Tošin bunar, sa dve trake sa svake strane“, dodao je
Sad će drvored platiti cenu ove gluposti:

Screenshot_20240831-000440_Maps~2.png


Zašto te zgrade nisu uvučene kada je bilo sasvim dovoljno mesta?
 
Znate već da non stop bombardujem razne nadležne (od grada do Ministarstava) za proveru da li su ovi radovi legalni.

Za sada je ovo jedini odgovor

Одговор Сек. за инспекцију, надзор и комуникацију:

Поштовани, Поводом Ваше пријаве од 29.08.2024. године а у вези Ваших сумњи да су радови на проширењу Булевара Зорана Ђинђића између блокова 1 и 33 нелегални, обавештавамо Вас следеће:

У току је поступак инспекцијског надзора у овом Секретаријату. У сваком тренутку можете извршити увид у списе предмета уз одговарајући правни основ код поступајућег грађевинског инспектора у просторијама грађевинске инспекције у Ул. 27. марта 43-45, уторком и четвртком од 8-10 часова. Срдачан поздрав,

Секретаријат за инспекцију, надзор и комуникацију
 
Ivičnjaci su oboreni "na nulu". Tako je rađeno i na početku ulice, ali...

Pripremite se.

Oni su samo obične ivičnjake okrenuli naopako.

ravan ibicnjak 03.jpg
ravan ibicnjak 01.jpg
ravan ibicnjak 02.jpg


Iskreno, učinilo mi se da je površina malo hrapavija na raskrsnicama gde su već to uradili (od Arene do Milentija Popovića).

Kakva god da je realizacija, ovo znači da su preko one stvari ipak priznali da je dosadašnje "obaranje" ivičnjaka bilo pogrešno i prihvatiću da sam ja delom zaslužan za to jer sam ih stalno smarao dopisima da je dosadašnja praksa bila pogrešna. Vrv su i Ulice za bicikliste zaslužni za ovo, ali ja ću reći i da je do mene :)
 
Замислите само да зеленило овде има третман као што под Гангулом има асфалт, да се боре за сваки нови квадратни метар зеленила где год је то могуће али и немогуће, да саде и озелењавају константно и нелегално ако треба.
 
Булевар са 4+4 траке се не разликује много од алтернативне писте за аеродром, тако да ниси далеко од истине.
 
Vrh