Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Aha, nisam znao da je do neplaćanja to da se tri puta betonira tramvajska baštica pa da se onda ruši.

Verovatno je do para i to što su šahte već potonule (one iste šahte koje moraju da budu na kolovozu jer su tako iziskivale podzemne instalacije...čekaj sve je rađeno iz početka tako da.....)

Denivelisana raskrsnica sa kružnim tokom je planirana da bi negde imala da se zadržava voda i da bi što skuplje koštalo.
Znam, znam, nije bilo mesta, to je gigantska raskrsnica sa 4 kraka i tramvajskom prugom. Nema veze što je na manje mesta spakovana Autokomanda koja ima 10 puta više saobraćaja, ovde ne može.
Pričao sam sa jednim PM oko ovoga. Bez detaljne analize uguvora nema odgovara na ovo pitanje. Mogući razlozi mogu da budu npr. novi radovi po zahtevu sponzora, otklananje nedostataka opet po nalogu sponzora i sl. Generalno, u ugovorima se eksplicitno navode sve obaveze i izvođača i sponzora, ali je veliki problem što se to zloupotrebljava. Sponzor obično ima mogućnost da raskine ugovor u slučaju povreda ugovorene obaveze (tačno se definiše šta je).
Ras radi jednu smenu od 7 do 15 i sa dve tri masine i par kamiona i radovi idu u skladu sa tolikim angažovanjem. Prvi deo je tuga jutros su bila dva radnika nešto čačkala oko ivica
 
Ma daj ne zezajte. Nema ovde nikakvih zahteva "sponzora" odnosno investitora, već isključivo celokupno stanje uma da kilometar puta u ravnici može da se pravi od 2018. godine, da je već počeo da se raspada i da ljudi to gledaju, ćute i trpe.
cena je isto ok skroz-nekih 12-13m € po kilometru.

Ona nova samouslužna perionica je gradilište koje je inspekcija zatvorila, a onda je neko platio gde treba pa su radovi nastavljeni. Naravno to je teži oblik krivičnog dela, ali koga bre boli uvo za to, jer ovde je kaubojština.
Isto kao što su ceo put pomerili zbog nelegalnih auto servisa koji se nalaze na državnoj zemlji.

Zvanično su obrnuli igricu.
 
sa skidanjem tramvajskih šina stigli su skoro do bivše železničke stanice
slikano 2. 8. 2022
1659564578840.jpg
 
sa skidanjem tramvajskih šina stigli su skoro do bivše železničke stanice
slikano 2. 8. 2022
Pogledajte prilog 142468
Radovi su poceli jos u aprilu, dakle vec su potrosili vise od trecine vremena do predvidjenog roka, a nisu odmakli dalje od rasciscavanja terena i skidanja sina. Po svemu sudeci, i druga faza ce ici jednako katastrofalno kao i prva, probijanje roka x3 u najavi.
 
Šta li je sa onim drugim delom ka mostu na Adi što se ne vidi sa puta, ima li i tu radova. Mislim, grade/proširuju samo jednu ozbiljniju ulicu u tolkom gradu sa tolko saobraćajnih problema, i da radi par bagera i tako sporo, nije mi jasno. Nastavak Trošarina-Medak-most na Adi Huji, proširenje Žička-Mekenzijeva, nastavak proširenja Južnog Bulevara- D Tucoviča, nastavak UMP tunel Topčider, proširenje Tošinog bunara... ostadoše zadnjih godina samo mrtva slova u lažljivim medijima i gradskoj vlasti
 
Zašto ne puste ovaj završeni deo, makar privremeno, kada se ništa ne radi već nedeljama???
Zavrseno je asfaltiranje i postavljena signalizacija jos pre vise od cetiri meseca, Vesic je tada rekao da ce pocetkom maja pustiti saobracaj. Zasto se to nije desilo tada, velika je misterija. Od tada su jedva nesto minimalno pipkali tu deonicu, po dva radnika bi tu bilo u toku prepodneva, a poslednjih vise od mesec dana nema nikoga.
 
Valjan tekst umeju da napišu još samo Daliborka Mučibabić i Dejan Aleksić idealno u tandemu :)

 
Vrh