Pričao sam sa jednim PM oko ovoga. Bez detaljne analize uguvora nema odgovara na ovo pitanje. Mogući razlozi mogu da budu npr. novi radovi po zahtevu sponzora, otklananje nedostataka opet po nalogu sponzora i sl. Generalno, u ugovorima se eksplicitno navode sve obaveze i izvođača i sponzora, ali je veliki problem što se to zloupotrebljava. Sponzor obično ima mogućnost da raskine ugovor u slučaju povreda ugovorene obaveze (tačno se definiše šta je).Aha, nisam znao da je do neplaćanja to da se tri puta betonira tramvajska baštica pa da se onda ruši.
Verovatno je do para i to što su šahte već potonule (one iste šahte koje moraju da budu na kolovozu jer su tako iziskivale podzemne instalacije...čekaj sve je rađeno iz početka tako da.....)
Denivelisana raskrsnica sa kružnim tokom je planirana da bi negde imala da se zadržava voda i da bi što skuplje koštalo.
Znam, znam, nije bilo mesta, to je gigantska raskrsnica sa 4 kraka i tramvajskom prugom. Nema veze što je na manje mesta spakovana Autokomanda koja ima 10 puta više saobraćaja, ovde ne može.
Zvanično su obrnuli igricu.
Radovi su poceli jos u aprilu, dakle vec su potrosili vise od trecine vremena do predvidjenog roka, a nisu odmakli dalje od rasciscavanja terena i skidanja sina. Po svemu sudeci, i druga faza ce ici jednako katastrofalno kao i prva, probijanje roka x3 u najavi.sa skidanjem tramvajskih šina stigli su skoro do bivše železničke stanice
slikano 2. 8. 2022
Pogledajte prilog 142468
Da neće neki izbori uskoro?Konačno se RAS malo pokrenuo
Do kraja meseca saznajemo ime mandara za sastav vlade.Da neće neki izbori uskoro?
Zavrseno je asfaltiranje i postavljena signalizacija jos pre vise od cetiri meseca, Vesic je tada rekao da ce pocetkom maja pustiti saobracaj. Zasto se to nije desilo tada, velika je misterija. Od tada su jedva nesto minimalno pipkali tu deonicu, po dva radnika bi tu bilo u toku prepodneva, a poslednjih vise od mesec dana nema nikoga.Zašto ne puste ovaj završeni deo, makar privremeno, kada se ništa ne radi već nedeljama???