Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Stvar je prilično jednostavna: daš nekom burazeru posao, za kick-back naravno. Onda on uzme podizvođača, koji nema dovoljno ljudi, ima ih i to malo sezonski, nema mehanizaciju u potrebnom broju. I onda to malo ljudi i mašina, sa očigledno i slabim iskustvom, razvlači i mrljavi projekat godinama. Motivacija nije projekat i javni interes, koji se ogleda kroz završetak u roku i adekvatnom kvalitetu, već ono sa početka - kick back. Motivacija je izgubljena momentalno nakon toga, a projektom će se ekipa baviti kampanjski, taman na tangenti većeg skandala.

Ako grešim, poješću svoj šešir. :D
 
Rok je sada probijen vec VISE OD GODINU DANA, tj. zavrsetak svih radova na 4 trake i sinama je trebao da bude 22. februara 2021. Po situaciji na terenu bi se reklo da ce im trebati minimum jos nekoliko meseci da privedu sve kraju (sine, trotoare, stanice, rasvetu itd), pod uslovom da se bude tamo ista radilo dalje nakon sto (i ako uopste) puste jos dve trake u saobracaij.

Radovi na premestanju korita Topciderke u duzini od oko 900m su trajali vise od godinu dana i zavrseni su kompletno u toku leta 2019, sa svega par meseci zakasnjenja, sto je bilo ok.

U septembru 2019. je pocela izgradnja Bulevara u duzini od 1700m. Za to je dat rok od 540 dana, za potpuno ravan put kroz praznu njivu sa jednom raskrsnicom i rusenjem jedne kuce i jedne trafo stanice, uz cenu od 10 miliona evra. Dakle, kada dodamo na 1. septembar 2019. tih nenormalno dugih 540 dana dobijamo da je rok bio jos 22. februar 2021.
 
Na kraju će samo probijanje roka trajati duže od tih 540 dana.
 
Od pocetka radova na samom Bulevaru (nakon izmestanja Topciderke) tj. od septembra 2019. do danas je proslo 919 dana.
1000 dana radova slavimo 28. maja, a rok ce biti probijen duplo (2 x 540 dana) 16. avgusta ove godine.

(Sto je zgodan onaj kalkulator u WIndowsu sto moze da racuna i datume ;) )
 
I ovde je glavni izvođač Energoprojekt kao i u "tri bulevara",Karađorđevoj i Savskom keju kod pristaništa...tri najgora posla koji još nisu do kraja završeni
 
И даље ме чуди да нигде нисам видео њихову оперативу већ углавном подизовђаче, пре свега Bauwesen, Colas и Рас инжењеринг.
 
Energoprojekt je očigledno samo proxy ovde
 
A kad napokon zavrse debelim probijanjem smesno dugih rokova, onda sledi rekonstrukcija sahtova koji su imbecilno postavljeni tacno na put tockova buseva i teskih vozila. Aj sto su imbecilno postavljeni, nego sto ih ima 100tinjak na ovoj relativno kratkoj deonici :violina:
 
Napisah ovo na temi o Savskom trgu, pa reko' da ponovim i ovde, jer nije baš ista publika. A, budući da sam svojevrstan hroničar i poznavalac rekonstrukcije Cara Dušana, možete i na toj temi da ispratite isti obrazac i dinamiku izvođača....

Ah ta 2019. Tada su započeti projekti:

Savski Trg
Karađorđeva
Cara Dušana...
Patrijarha Pavla

Nijedan nije završen. Eeeeej!

Nije ni čudo što je gradska vrhuška odlučila da u 2 godine pred izbore ne pokreće nijedan jedini važniji projekat u samom gradu. Obično se se projekti čuvaju za pred izbore a kod nas je potpuno obrnuto. Pravo paradoks polje, zar ne?!?
 
Napisah ovo na temi o Savskom trgu, pa reko' da ponovim i ovde, jer nije baš ista publika. A, budući da sam svojevrstan hroničar i poznavalac rekonstrukcije Cara Dušana, možete i na toj temi da ispratite isti obrazac i dinamiku izvođača....

Ah ta 2019. Tada su započeti projekti:

Savski Trg
Karađorđeva
Cara Dušana...
Patrijarha Pavla

Nijedan nije završen. Eeeeej!

Nije ni čudo što je gradska vrhuška odlučila da u 2 godine pred izbore ne pokreće nijedan jedini važniji projekat u samom gradu. Obično se se projekti čuvaju za pred izbore a kod nas je potpuno obrnuto. Pravo paradoks polje, zar ne?!?
Ja sam na jednoj drugoj temi postavio retorsko pitanje da li je i jedan projekat završen na vreme. A sada bih dodao: "Gde su nam radnici?"
 
Ja sam dosta "svež" vozač i moram priznati da mi nikada nije svejedno kad idem od Topčidera do Kanarevog u kasne sate.
Naročito "svičovanje" između četiri i dve trake, uz gomilu bahatih budalčina koje ne gase duga svetla u susret vozačima iz suprotnog smera.
 
Da li je to sada spremno da se krene sa asfaltiranjem ili tu treba jos nekih slojeva i podloga?

I mnogo jak komentar na raskrsnici sa P. Velimirovica:
"Ovde su nekad bile guzve. Sad nisu guzve ovde, nego dole, jedna ulica nize."
Ziva istina.
 
Izgleda da od otvaranja za 10 dana nema nista :(.
 
Današnje fotografije

bulevar-patrijarha-pavla-220321-01.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-02.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-03.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-04.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-05.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-06.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-07.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-08.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-09.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-10.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-11.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-12.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-13.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-14.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-15.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-16.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-17.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-18.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-19.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-20.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-21.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-22.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-23.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-24.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-25.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-26.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-27.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-220321-28.jpg
 
Ja sam se nadao da ce se ovo zidanje skadra zavrsiti do izbora (dve trake i rasveta) ali sada vidim da od toga nema nista
 
Vrh