Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Znači pustili

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Saobraćaj u Bulevaru patrijarha Pavla novom trakom

Saobraćaj u Bulevaru patrijarha Pavla, u delu od Pere Velimirovića do ulice koja vodi prema Košutnjaku, od jutros se odvija novoizgrađenom saobraćajnom trakom pored Topčiderske reke, sa kompletno izgrađenom raskrsnicom sa ulicom Pere Velimirovića, izjavio zamenik gradonačelnika Beograda.

„Stari asfalt kojim su decenijama išla vozila od danas se uklanja i gradi nova traka bulevara sa tri saobraćajne trake. U sredini, između ovih traka, već je postavljeno 75 odsto tramvajskih šina. Tako će u narednom periodu Ulica patrijarha Pavla biti pretvorena u bulevar koji ima četiri trake“, rekao je Goran Vesić.

Naveo je da će taj bulevar od saobraćajne crne tačke, kakav je bio decenijama, postati prometna i komforna saobraćajnica.

„Raspisali smo tender za izgradnju nastavka Bulevara patrijarha Pavla, od Košutnjaka do Mosta na Adi oko Topčiderskog parka“, istakao je Vesić, navodi se u saopštenju Gradske uprave.

Prema njegovim rečima, tako će konačno stotinak hiljada građana koji žive u Rakovačkom basenu, podavalskim naseljima i na Vidikovcu imati normalan prilaz Mostu na Adi.

„Istovremeno, pošto smo ulice Save Maškovića i Crnotravsku proširili na četiri trake, sada projektujemo proširenje Borske i Ulice Pere Velimirovića na četiri trake, tako da će Banjica biti spojena sa Mostom na Adi novim koridorom od četiri trake, nešto kasnije i naselje Stepa Stepanović, a potom sve do auto-puta“, rekao je Vesić.

izvor: studio B
 
Danas bas citam ovu vest, samona drugom portalu.

Kaze Vesic: sutra otvaramo levu traku bulevara.
Reko jos jedan istorijski trenutak bogte, otvara se traka...
 
Moj prvi utisak je dosta loš asfalt, tačnije dosta neravan generalno a posebno na spojevima. Nadam se da neće fušerisati tako i na drugoj strani

Drugi utisak je veličina raskrsnice u Pere Velimirovića. Do sada smo imali kolone zbog vozila iz pravca grada koji hoće levo u PV, a sada su dve trake za levo, dve pravo, ukupno U SMERU četiri trake :) moram da priznam da nisam imao utisak kao da sam na istom mestu.
 
Prošao sam novim trakama. Užasan novi asfalt, neravan, šahtovi. Raskrsnica je atipična. Videćemo koliko će im trebati da odrade durgi smer na ovom potezu.
Opet, tramvaj trojku ovde ne vidim u narednih bar 5 godina ovim tempom.
 
Отворене нове траке, али пробијен и други рок
У саобраћај пуштен новоизграђен коловоз, али то је тек део посла који је требало да буде окончан у пролеће ове године. – У саобраћај пуштен новоизграђен коловоз, али то је тек део посла који је требало да буде окончан у пролеће ове годинe.

Четвртак, 02.09.2021. у 12:00
Дејан Алексић, Политика

Непредвиђени проблеми на терену – оправдање је надлежних, док грађани репортери који свакодневно прате ово градилиште истичу да је у булевару често мало мајстораОно што се наслућивало у седмицама уочи 1. септембра јуче је добило и потврду. Пробијен је и други зацртани рок за завршетак свих радова у Булевару патријарха Павла, од Пере Велимировића до Кошутњака. Првобитно, радови на том потезу, који су почели пре тачно две године, требало је да буду окончани овог пролећа, али су онда „због непредвиђених околности на терену” реорочени до 1. септембра, што су пре неколико месеци потврдили и у Дирекцији за грађевинско земљиште. Јуче јесу завршени радови у овом делу булевара, али само део њих. У саобраћај је пуштен новоизграђени део коловоза поред Топчидерске реке и раскрсница са Пере Велимировића. Мајстори су прешли на стари део коловоза, на коме предстоје исти радови као на тек завршеном делу коловоза. Ако се може судити на основу најаве о затварању саобраћаја у Булевару патријарха Павла са сајта Секретаријата за саобраћај, радови који је требало да буду окончани овог пролећа неће бити завршени сигурно пре априла 2022. јер до тада важи званично објављен привремени режим у том делу града. У преводу – рок за за завршетак овог пројекта биће пробијен више од годину дана.

А када је потписан анекс уговора којим је завршетак свег посла у булевару реорочен на 1. септембар, као оправдање за то надлежни су наводили синхрон план и пројектну документацију који нису били усклађени са стварним положајем постојећих подземних инсталација на терену, што је захтевало измештање инсталација које нису евидентиране пројектом.

– Непредвиђени послови изискивали су и одлагање извођења појединих пројектом предвиђених радова, с обзиром на њихову техничко-технолошку повезаност. Организација извођења радова на водоводној мрежи и кишној канализацији је често морала бити коригована због неадекватног положаја подземних инсталација и обавезе да се снабдевање потрошача водом врши без већих прекида – навели су пролетос у Дирекцији за грађевинско земљиште додајући да је значајно ограничење у извођењу радова изазвала и пандемија вируса корона. Грађани репортери који свакодневно бележе слике са овог градилишта месецима тврде – на терену је константно мало мајстора.

Непуна два километра дуже од две године

Радовима на овом делу Булевара патријарха Павла који су почели у касно лето 2019. обухваћена је деоница нешто мања од два километра. Водећи члан групе извођача за реконструкцију и проширење Булевара патријарха Павла је „Енергопројект”. Реч је о компанији која је и у групи извођача који су реконструисали Карађорђеву и Савски кеј, али и у конзорцијуму компанија које су готово две пуне године обнављале улице од Рузвелтове до тврђаве. За све ове поменуте пројекте заједнички су дебело пробијање рокова и разна оправдања.
 
Ne znam da li je slučajnost, ali od kad je najavio da firme koje ne poštuju rokove neće dobijati nove poslove od grada, situacija se drastično pogoršala...
 
Нелогично, усудио бих се рећи и антилогично.

Колективни самоубилачки менталитет, очигледно, изгледа да нам је колективни коефицијент интелигенције у минусу када фирме крећу да намерно себи одузимају будуће послове.
 
Gledam juče ona raskrsnica kod Miloševog konaka je zrela za kružni tok.

Ne znam da li je nešto predviđeno da se radi na tom potezu posle završetka BPP-a ali trebalo bi
 
Та раскрсница да се укине, а да смисле како да Драјзерова заобиђе стару цркву и конак.
 
A što da se ukida? U gradu gde postoji hroničan problem sa saobraćajem ukidati bilo koju saobraćajnicu stvara samo još dodatni haos.
Valjda prvo treba gledati da se poboljša protočnost saobraćaja pa tek onda gledati ekstremne mere ukidanja i gašenja saobraćajnica.
 
Укида се правац од моста до Конака, то је у плану. А треба изместити целокупни саобраћај из парка да би био компактна целина.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=srMHtPDwM6A[/youtube]
 
U videu se kaže "jedan od retkih rokova koji je ispoštovan". Zar?

Prvobitni rok za tih 1,7km puta kroz pustu poljanu je iznosio nenormalno dugih 540 dana (april ove godine), pa je ipak produžen na 730 dana (1. septembar), navodno zbog neucrtanih instalacija. Međutim, taj rok je podrazumevao kompletan završetak svih radova duž cele deonice:
- sve 4 trake
- tramvajske šine
- stanice
- rasvetu
- trotoare
- biciklističke staze.

Posle pune dve godine imamo jednu raskrsnicu (koja ja 90% nastala u poslednjih 10 dana), i samo 2 trake u funkciji, ali bez tramvaja, bez stanica, bez trotoara, bez rasvete i bez bic. staze duž čitave deonice. Ne znam da li se može smatrati da je završena čak ni polovina posla. Kada bi nastavili tako udarnički kao ovih poslednjih dana pred rok, bilo bi sve gotovo za par meseci, ali sveukupnim dosadašnjim tempom, još godinu i po dana će biti malo da se sve završi.
 
Naravno da je rok probijen i to ne za malo. Vidim da se svi fokusiraju na pravac od Mosta na Adi prema Banjici a malo ima reci o pravcu dalje prema Rakovici, vezano za rok. Ovo direktno utice na vracanje tramvaja.

Za bici stazu vise nisam ni siguran gde je planirana ni kada ce se raditi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876928#p876928:2gf3djs5 je napisao(la):
karim » 02 Sep 2021 09:29 pm[/url]":2gf3djs5]U videu se kaže "jedan od retkih rokova koji je ispoštovan". Zar?

Шта друго очекујеш од ботова?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=877006#p877006:2y0nh3mj je napisao(la):
Galeks » 03 Sep 2021 09:12 am[/url]":2y0nh3mj]
Шта друго очекујеш од ботова?
Ne mislim da je nuzno u pitanju bot, vec da je cela prica generalno tako izspinovana da vise ni "obicnim" ne-bot ljudima, koji nisu pazljivo pratili sve, nije bas jasno sta se desava. Probali su da ovo otvaranje 1. septembra predstave kao da stvari teku po planu, a u stvarnosti su uradili pola posla, a istekao je ceo, i to jos produzeni rok. A novi rok za zavrsetak cele faze II se vise ni ne spominje, valjda misle da su zadovoljili javnost ovime, a za dalje - kad bude bice. U fazonu - sta smo tako nezahvalni, vidi raskrsnicu, jel' da da je super, sta jos ocete vise?
 
Nego, šta mislite o prelasku s novog na stari dao puta, prema Topčideru. Deluje mi da baš nisu potrefili ugao, pri tom, na samom uklapanju nije stavljena traka između pravaca. Ne znam kako je prošlo nadzor, ali ne izgleda kao bezbedno rešenje za mimoilaženje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=877086#p877086:2cvofwb4 je napisao(la):
karim » 03 Sep 2021 12:53 pm[/url]":2cvofwb4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=877006#p877006:2cvofwb4 je napisao(la):
Galeks » 03 Sep 2021 09:12 am[/url]":2cvofwb4]
Шта друго очекујеш од ботова?
Ne mislim da je nuzno u pitanju bot, vec da je cela prica generalno tako izspinovana da vise ni "obicnim" ne-bot ljudima, koji nisu pazljivo pratili sve, nije bas jasno sta se desava. Probali su da ovo otvaranje 1. septembra predstave kao da stvari teku po planu, a u stvarnosti su uradili pola posla, a istekao je ceo, i to jos produzeni rok. A novi rok za zavrsetak cele faze II se vise ni ne spominje, valjda misle da su zadovoljili javnost ovime, a za dalje - kad bude bice. U fazonu - sta smo tako nezahvalni, vidi raskrsnicu, jel' da da je super, sta jos ocete vise?

Разумем ја то, али нису слепи. Зна се шта значи када је нешто готово.

Ево да не буде стално негативно, магистрални пут из Кладова ка Неготину, урађен прошле године, сија се и даље, вертикална, хоризонталан сигнализација, аутомобил у вожњи клизи. Мени је то за похвалу.

Код нас у Београду, чак и кад заврше, делује као да је неколико година старо. (да се оградим пошто је било пар изузетака)
 
Sve je gotovo oslim dve trake u jednom pravcu, trotoara, tramvajskih sina, osvetljenja, trotoara, pa i bici staze. Sve ostalo jeste gotovo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876960#p876960:m5ayp4um je napisao(la):
beobike » 02 Sep 2021 11:57 pm[/url]":m5ayp4um]Naravno da je rok probijen i to ne za malo. Vidim da se svi fokusiraju na pravac od Mosta na Adi prema Banjici a malo ima reci o pravcu dalje prema Rakovici, vezano za rok. Ovo direktno utice na vracanje tramvaja.

Ne utiče na tramvaj, nego oni nisu uradili uklapanje po projektu. Predviđeno je da pre raskrsnice sa Pere Velimirovića, smer ka Adi prelazi preko šina, kao i da se šine spoje sa postojećim ka Rakovici. Oni su samo nabacali asfalt, tako da nisu čak ni tu jednu stranu završili kako treba, moraće naknadno.
Produžetak ka Rakovici teško da će biti skoro, ali kad završe ovo trenutno i onaj deo do Ade, moći će da puste tramvaj.
 
ugao pod kojim se uliva saobraćaj sa stare trase iz Rakovice prema mostu na Adi i obrnuto je prilično čudan, plašim se da bi uz nedostatak osvetljenja moglo da izazove neku nesreću
 
Vrh