Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Prosao onuda oko 16h danas, raskrnica sa PV zatvorena, vidim da je jedno parce asfaltirano ispred raskrsnice.
Sve masine uredno parkirane u jednu kolonu, a radnika nigde. Valjda su svi na Banjici...
 
Теоретски, могли су сачувати и пругу, и станицу у функцији, и направити булевар, да је продужена мостовска конструкција која иде од моста на Ади поред Хиподрома даље преко шина. Штета за станицу Топчидер, могла је остати макар као станица за музејске возове.
A теоретски, могли су оставити два колосека и перон до саме станичне зграде, а остала 4 колосека да укину и ту да трасирају булевар (таман остаје 20 метара ширине, а за 4 коловозне траке је довољно и 15). Једино би била рампа преко булевара на укрштању које би било неизбежно на кривини код подвожњака, али ту би и онако пролазио воз јако ретко, па не би било страшног прекидања саобраћаја.
 
Počeli su na oba kraja da pripremaju ukrštanja sa postojećim trakama...
 
https://www.b92.net/lokal/beograd/d...nju-deonicu-bulevara-patrijarha-pavla-1911529

Raspisan tender za izvođača radova za poslednju deonicu Bulevara patrijarha Pavla

Tender za izvođača radova za poslednjih 1,7 kilometara deonice Bulevara patrijarha Pavla, čija je vrednost preko dve milijarde dinara, raspisan je danas, izjavio je zamenik gradonačelnika Goran Vesić.

IZVOR: B92.NET UTORAK, 24.08.2021. | 11:08 -> 11:14

"Danas je ovo pruga na koju su Beograđani navikli decenijama, a za nekoliko meseci ovde će ići saobraćajnica koja će povezivati Most na Adi sa Bulevarom patrijarha Pavla. Čitav posao već traje nekoliko godina. Prvo smo izmestili korito Topčiderske reke, uradili novi most preko Ulice Pere Velimirovića koja seče Bulevar patrijarha Pavla. Sada je u toku završetak deonice od dva kilometra Bulevara patrijarha Pavla sa četiri trake od Ulice Pere Velimirovića do Košutnjaka, a danas raspisujemo tender za deonicu od Košutnjaka do Mosta na Adi, odnosno do petlje 'Hipodrom'", pojasnio je Vesić, prenosi Beoinfo.

Kako je naglasio, za rešavanje tog problema bile su potrebne dve godine jer je u vreme kada je napravljen Most na Adi tadašnja gradska vlast planirala da nastavi Bulevar patrijarha Pavla presecanjem Topčiderskog parka po sredini i da tu napravi saobraćajnicu.

"To je izazvalo brojne proteste građana, pisane su peticije sa nekoliko hiljada potpisa zato što su građani potpuno bili u pravu. Nama je trebalo oko dve godine da rešimo problem zajedno sa železnicom, koja polako izmešta prugu iz ovog dela grada, potom da dobijemo ovaj koridor i da saobraćajnicu iz Topčiderskog parka prebacimo na koridor koji ne smeta nikome. Tako ćemo uraditi vezu između Mosta na Adi i Bulevara patrijarha Pavla te sačuvati svako drvo u Topčiderskom parku i naravno Topčiderski park", naglasio je Vesić.

Prema njegovim rečima, građani koji dolaze sa Mosta na Adi će tokom sledeće godine umesto da skreću levo pored Topčiderskog parka i prema Teodora Drajzera, što je inače usko grlo, ići pravo bulevarom sa četiri trake, ulaziti u Bulevar patrijarha Pavla i obilaziti Topčiderski park. Ispod podvožnjaka će se spajati na postojeći Bulevar patrijarha Pavla, koji se takođe širi u četiri trake i tako sve do Ulice Pere Velimirovića, dodao je on.

"U međuvremenu je završena Ulica Save Maškovića i Crnotravska, koje smo proširili na četiri trake. Ostaje da onda između Patrijarha Pavla i Crnotravske proširimo Borsku i Pere Velimirovića. Raspisujemo u narednom periodu i tender za deonicu od Save Maškovića do auto-puta. To znači da od Mosta na Adi, od petlje 'Hipodrom' pa sve do auto-puta, preko Bulevara patrijarha Pavla, Pere Velimirovića, Borske, Crnotravske, Save Maškovića imamo bulevar sa četiri trake koji bukvalno vodi na auto-put", objasnio je Vesić.

To znači, naveo je, da će oni koji žive na Banjici moći da za 15 minuta budu na Tošinom bunaru, što je sada nemoguće.

Vesić je zahvalio Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda na ovom značajnom projektu, kao i železnici koja je izašla u susret, napomenuvši da je urađena velika stvar.

"Uspeli smo da proširimo ovaj bulevar i da se konačno sa Mosta na Adi ka Rakovici ide bulevarom sa četiri trake, a ujedno i da sačuvamo kompletan Topčiderski park, svaku biljku i svako drvo u parku", zaključio je Vesić.
 
Koliko mi je prirasls srcu ova kornjacica od projekta, da imam utisak da cemo u isto vreme zavrsiti radni staz..... mozda otvaranje cele deonice bude istog dana kad i moje penzionisanje......
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874375#p874375:37u3h9d8 je napisao(la):
hiavata » Sre Avg 25, 2021 6:23 am[/url]":37u3h9d8]A patrijarha Dimitrija se ne pominje vidim...
nije stigao o tome, morao je da pljucne na ''staru vlast''
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874379#p874379:mstsq2v7 je napisao(la):
lukarts » 25 Aug 2021 06:48 am[/url]":mstsq2v7]Koliko mi je prirasls srcu ova kornjacica od projekta, da imam utisak da cemo u isto vreme zavrsiti radni staz..... mozda otvaranje cele deonice bude istog dana kad i moje penzionisanje......
predivan komentar :mrgreen:
Elem kada budu ponovo uspostavili moj kvazi metro - tramvaj 3, idem do Kneževca svojim kočijama (što je 5 minuta od mog Miljakovca) i ostavljam ih na okretnici, ulazim u trojku i idem do kraja. Još ako bude bila zima, ajme uspomene kada trojka pusti grejanje pa ti se prispava... Mladost :|

ps. videh da rade i po mraku, to mi je vazda divno, nećemo raditi godinu dana po danu nego ćemo finiširati nešto po mraku a samim tim su i "noćnice" skuplje
 
"Pali" su prvi metri šina, da mogu da završe raskrsnicu...a na trojku ćemo čekati do prve linije metroa. Osim ako ne nabave tramvaje koji imaju kabine za kočničare na obe strane ;)
 
Raskrsnica sa PV
9e73389cd2d8557b2c6f20511a90e704.jpg


Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Uklapanje ka Topčideru
c08711dfd2017e4b507aea515405376f.jpg


Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Uklapanje ka Rakovici
91dd99441514675381a119491dcf748a.jpg


Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Pripremaju se za drugi sloj asfalta od Topčidera do Stare trojke
8bbd0b935e52056fd5a1ae5701b00a8a.jpg


Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Kako planiraju da prošire Pere Velimirovića na 4 trake kad sad na kod one kuće nema ni 2?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
bbK1ng":11m8s7vq je napisao(la):
Kako planiraju da prošire Pere Velimirovića na 4 trake kad sad na kod one kuće nema ni 2?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Rušenjem te kuće, bar je tako ucrtano u katastru. Ne bi me iznenadilo da na delu gde već postoje četiri trake samo ukinu parking i nacrtaju trake, a to suženje ostane kao "privremeno rešenje".
 
Da li neko zna da li projekat uopste ukljucuje i obnovu postojece dve trake ili ne? Ja sam nekako podrazumevao da je i to ukljuceno, ali mi se sve visi cini da od toga nema nista :(.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875299#p875299:2y9po3hl je napisao(la):
karim » 27 Авг 2021 05:57 pm[/url]":2y9po3hl]Da li neko zna da li projekat uopste ukljucuje i obnovu postojece dve trake ili ne? Ja sam nekako podrazumevao da je i to ukljuceno, ali mi se sve visi cini da od toga nema nista :(.
Погледај данашњу-27.08.2021. јавну набавку на https://nabavke.beoland.com/96-tenderi/ ... 86-21.html , имаш све цртеже

јавна набавка 27.08.2021..JPG
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875375#p875375:337d6fqb je napisao(la):
Гага » 27 Aug 2021 10:28 pm[/url]":337d6fqb]
Погледај данашњу-27.08.2021. јавну набавку на https://nabavke.beoland.com/96-tenderi/ ... 86-21.html , имаш све цртеже
Vec dva dana pokusavam da se izborim sa tim fajlovima. Nemam AutoCAD, probao sam bezuspesno da importujem u Adobe Illustrator, a onda i preko raznih online konvertera da od DWGa dobijem barem PDF. Posle puno gnjavaze, uspeo sam da otvorim jedan deo fajlova, i na njima su samo crtezi buduce deonice, dakle od bivse pumpe do Mosta na Adi, a ne i ove faze koja se trenutno izvodi :(.

@Гага ako vec znas odgovor na moje pitanje, mozes da kazes da ili ne, ustedeo bi mi nekoliko sati ;). Hvala.
 
A na koje dve trake misliš?

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Verovatno misli na ovu koja se trenutno koristi, kad završe ovu stranu koju sada rade i tu prebace saobraćaj onda će preći sa rade drugu sa druge strane tramvajskih baštica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875510#p875510:ms2kzpc8 je napisao(la):
Piccolo » 28 Aug 2021 04:11 pm[/url]":ms2kzpc8]Verovatno misli na ovu koja se trenutno koristi, kad završe ovu stranu koju sada rade i tu prebace saobraćaj onda će preći sa rade drugu sa druge strane tramvajskih baštica.
Da, upravo tako. Te postojece trake nisu ni pipnuli za prve dve godine rada, pa pocinjem da se pitam da li su one uopste predvidjene da se rekonstruisu ili ostaju takve kakve su?
 
Њих су за сада оставили да би правац био проходан. Кад заврше леве траке пребацују оба смера на њих и онда раде старе десне.
 
Дакле, праве булевар од нуле, а ниједан сливник није увучен, гомила шахтовских отвора (поклопаца) се налази тачно на правцу да точкови неће моћи да их заобиђу... Почињем да трипујем заверу да им је циљ да се путеви што више акају како би неке фирме имале посла.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875540#p875540:2es9bv3g je napisao(la):
Дошљак » Суб Авг 28, 2021 6:57 pm[/url]":2es9bv3g]Њих су за сада оставили да би правац био проходан. Кад заврше леве траке пребацују оба смера на њих и онда раде старе десне.

Од улице Пере Велимировића, и мало пре ње, па до кафане Стара тројка оба коловоза су нова, а стари остаје поред њих према железничкој прузи. Тек од те кафане се поклапа један коловоз са старом трасом.
 
У толико боље онда. Хоће стару трасу на том делу онда рушити?
 
Vrh