https://www.b92.net/lokal/beograd/d...nju-deonicu-bulevara-patrijarha-pavla-1911529
Raspisan tender za izvođača radova za poslednju deonicu Bulevara patrijarha Pavla
Tender za izvođača radova za poslednjih 1,7 kilometara deonice Bulevara patrijarha Pavla, čija je vrednost preko dve milijarde dinara, raspisan je danas, izjavio je zamenik gradonačelnika Goran Vesić.
IZVOR: B92.NET UTORAK, 24.08.2021. | 11:08 -> 11:14
"Danas je ovo pruga na koju su Beograđani navikli decenijama, a za nekoliko meseci ovde će ići saobraćajnica koja će povezivati Most na Adi sa Bulevarom patrijarha Pavla. Čitav posao već traje nekoliko godina. Prvo smo izmestili korito Topčiderske reke, uradili novi most preko Ulice Pere Velimirovića koja seče Bulevar patrijarha Pavla. Sada je u toku završetak deonice od dva kilometra Bulevara patrijarha Pavla sa četiri trake od Ulice Pere Velimirovića do Košutnjaka, a danas raspisujemo tender za deonicu od Košutnjaka do Mosta na Adi, odnosno do petlje 'Hipodrom'", pojasnio je Vesić, prenosi Beoinfo.
Kako je naglasio, za rešavanje tog problema bile su potrebne dve godine jer je u vreme kada je napravljen Most na Adi tadašnja gradska vlast planirala da nastavi Bulevar patrijarha Pavla presecanjem Topčiderskog parka po sredini i da tu napravi saobraćajnicu.
"To je izazvalo brojne proteste građana, pisane su peticije sa nekoliko hiljada potpisa zato što su građani potpuno bili u pravu. Nama je trebalo oko dve godine da rešimo problem zajedno sa železnicom, koja polako izmešta prugu iz ovog dela grada, potom da dobijemo ovaj koridor i da saobraćajnicu iz Topčiderskog parka prebacimo na koridor koji ne smeta nikome. Tako ćemo uraditi vezu između Mosta na Adi i Bulevara patrijarha Pavla te sačuvati svako drvo u Topčiderskom parku i naravno Topčiderski park", naglasio je Vesić.
Prema njegovim rečima, građani koji dolaze sa Mosta na Adi će tokom sledeće godine umesto da skreću levo pored Topčiderskog parka i prema Teodora Drajzera, što je inače usko grlo, ići pravo bulevarom sa četiri trake, ulaziti u Bulevar patrijarha Pavla i obilaziti Topčiderski park. Ispod podvožnjaka će se spajati na postojeći Bulevar patrijarha Pavla, koji se takođe širi u četiri trake i tako sve do Ulice Pere Velimirovića, dodao je on.
"U međuvremenu je završena Ulica Save Maškovića i Crnotravska, koje smo proširili na četiri trake. Ostaje da onda između Patrijarha Pavla i Crnotravske proširimo Borsku i Pere Velimirovića. Raspisujemo u narednom periodu i tender za deonicu od Save Maškovića do auto-puta. To znači da od Mosta na Adi, od petlje 'Hipodrom' pa sve do auto-puta, preko Bulevara patrijarha Pavla, Pere Velimirovića, Borske, Crnotravske, Save Maškovića imamo bulevar sa četiri trake koji bukvalno vodi na auto-put", objasnio je Vesić.
To znači, naveo je, da će oni koji žive na Banjici moći da za 15 minuta budu na Tošinom bunaru, što je sada nemoguće.
Vesić je zahvalio Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda na ovom značajnom projektu, kao i železnici koja je izašla u susret, napomenuvši da je urađena velika stvar.
"Uspeli smo da proširimo ovaj bulevar i da se konačno sa Mosta na Adi ka Rakovici ide bulevarom sa četiri trake, a ujedno i da sačuvamo kompletan Topčiderski park, svaku biljku i svako drvo u parku", zaključio je Vesić.