[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737175#p737175:1d9nbsuz je napisao(la):
tragac » 10 May 2020 05:31 pm[/url]":1d9nbsuz]Treba uvesti uz određen aranžman. Što se tiče svih ostalih komunalnih usluga njih u celosti plaćaju građani iz svog džepa tako da tu nema problema sa celinama. Problem Rakovice je što smo od infrastrukture zadnjih 40 godina jedva dobili jedan dom zdravlja. A rast populacije među najvećima.
По питању сиве (легално-коруптивни систем) градње, Раковица и Чукарица деле прво место. Када је ДС излазио из Општине, на самом почетку су СНС-овци отварали ормане, из којих су "испадали лешеви" (фигуративан израз, тиче се документације о злоупотребама). Међутим, након неколико дана, одлучили су да никога из ДС не гоне, под условом да им предају све "пословне контакте". Један део градње је у рукама буквално грађевинске мафије, која отворено прети смрћу, а могуће да су и нека убиства наручивали.
Односно, на Раковици имате озбиљне проблеме са економском и политичком елитом, које не можете решити отцепљивањем од Београда,већ тек некаквим квалитетним "Раковичким политичким фронтом".
Примера ради, траса старе Миљаковачке пруге (Топчидер - Јајинци) је била предвиђена за СМТ (Спољна магистрална тангента, други полупрстен од Вишњице до Видиковца). Део од Миљаковца 1 до Општине Раковица је одавно узурпиран, а код Канаревог брда је на једном делу затрпана траса како би се стабилизовало земљиште за градњу станова на гребену Канаревог брда.
Ја сам сам раније у некој од тема сугерисао да главни друмски коридор остане у долини, а да се траса Миљаковачке пруге искористи да се трамвај приближи Миљаковцу 1 и Канаревом брду, и да се тек код Железничке станице Раковица врати у долину Топчидерке.
Ако ћемо о целини друмског правца долином Топчидерке, сматрам да би тај друмски правац требало продужити све до Рипња (Клења). У оквиру тога, наставити са регулацијом Топчидерке узводно од Ресника, а истовремено радити на "брзој прузи" до Клења. Након тога, Рипањ припојити Раковици, а евентуално и још нека друга подавалска насеља. Логичније него да то буде тешко приступачни Вождовац. Чак не би било погрешно разматрати брзи трамвај (ЛРТ) за подножје Авале, али као друго гранање код Шопинг Шола у Раковици поред Манастира Раковица и уз стару обилазницу. То би било исплативије од дуплирања железничког колосека и технологије тешке железнице, зато што би боље покривало насеља и друмске прилазе при кретању, те евентуални развој будућих насеља.