Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=769231#p769231:dphu7q5l je napisao(la):
astrodule » 26 Aug 2020 07:46 am[/url]":dphu7q5l]Ne može da škodi proširenje Topčiderske, ali realno ko sa Zvezde ide na NBG preko Mosta na Adi? Neka to ostane prečica za nas koji znamo :)
Иду многи на Баново брдо.
 
Kaže Vesara na Facebooku da je otvorena raskrsnica Pere Velimirovića i Bul. Patrijarha Pavla 2 dana pre roka
 
Juče su asfaltirali, mislim da je to privremeno, pa će opet da zatvore kada budu uklapali Bulevar

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Yep, i sad je opet krkljanac zbog skretanja jer se traka za skretanje koristi za smer ka gradu ( jer su načeli deo te trake) xD
 
^ ali su barem srušili onaj stari most.
Mislio sam da ga nikad neće srušiti jer su pričali o tome još dok radovi nisu počeli.
Jutros prođem ono nema više mosta
 
Dve brzinske.. ako nista, poboljsanje je sto se ne prelazi vise preko sina preko kojih su svi mileli, pa se malo dobilo na protocnosti u raskranici
9bcb6e79d7518aeb89289993ef45da4e.jpg
8db31841e9762a8994ed2543d0ea58d0.jpg


Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
Ja sam juče prošao autom pored i uopšte mi nije jasno zašto je to sada rađeno. Nisu izgrađene dve trake kako bi trebalo da bude po planu tako da je to opet neka privremena saobraćajnica i nema odvojene trake za levo pa su opet gužve. Valjda su trebali nešto da puste da pokažu da se radi da se zamaskira ogromno kašnjenje na projektu. Od biciklističke još ni traga ni glasa (bar da se vidi sa puta).
 
Biciklistička ide od Vareške desnom stranom Topčiderke, odmah pored korita, sve do Stare trojke. Tu mi, po projektu, nije najjasnije da li prelazi stari železnički most na levu stranu, ili ostaje na desnoj do mosta koji je ispod železničkog nadvožnjaka za tunel...nakon toga ide levom obalom kroz rasadnik, pa pre vojske skreće levo prema okretnici trojke. Ulicu prelazi ispred ulaska u kasarnu, pa kroz park prema rampi gde se ide ka Kovnici. Tu je predviđen mostić preko novog bulevara ili podvožnjak... Odatle ide desnim obodom ograde Kovnice prema igralištu BASK, pa pored hipodroma ka Adi, a mislim da krak ide i gde je sada pruga prema Mostu na Adi.
Ko zna kada će ovo početi i da li ce nekad završiti.
Makar da urade deo od Vareške do parka. Tu je glava u torbi na svakom metru. A za ostalo ćemo se snaći.

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770872#p770872:2cm6qt42 je napisao(la):
chmi » Uto Sep 01, 2020 8:48 am[/url]":2cm6qt42] i nema odvojene trake za levo pa su opet gužve.

Napisa čovek iznad:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770543#p770543:2cm6qt42 je napisao(la):
Archangel » Pon Avg 31, 2020 2:36 am[/url]":2cm6qt42]jer se traka za skretanje koristi za smer ka gradu ( jer su načeli deo te trake) xD
 
Neko je pitao za bici staze...po planu investicija planirane su i u Drajzerovoj i u Bul. Patrijarha Pavla

screenshot-www-beograd-rs-2020-09-02-19-36-50.png
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yCakn-3A32E[/youtube]
 
Nisam bio svestan da ovoliko ne rade. Ovim tempom će završiti ovaj patrljak 2032, a možda i kasnije...Dok su ovde samo rasčistili i stavili kišnu kanalizaciju, u Beogradu na vodi napraviše kompletan bulevar.
 
У Београду на води прво направили пола булевара са никад укљученом рампом и пружним прелазом, па изроварили све то опет пошто није било нивелисано како треба већ према прузи, па онда опет направили цео булевар.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=769229#p769229:1aykjuap je napisao(la):
Runner » Sre Avg 26, 2020 6:35 am[/url]":1aykjuap]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768627#p768627:1aykjuap je napisao(la):
solecar » Pon Avg 24, 2020 2:18 am[/url]":1aykjuap]

plan u punoj veličini možete skinuti ovde: https://mega.nz/file/8cwnkR5L#7ZoLHLqQlZ7H5SJZ-M6VbqwdsgQYkvRjjhfZ7LUoTfc

U ovom slucaju ne bi bilo lose osposobiti Gardijsku, kako bi se lakse i brze uspostavila veza Drajzerova-most.

Takodje, i Topcidersku, koja je jako uska, bi trebalo prosiriti na ustrb objekata Zelenila.

Capture3.png
Sto se tice objekata zelenina, jedan od njih je i kraljeva staklena basta koja je pod zastitom, tako da ne verujem da ima ista od toga.
 
Мало од једне стране, мало од друге... Глупо је што оће да је шире (и ублаже кривину) али при крају на раскрсници са будућим продужетком Драјзерове испод Аугуста Цесарца остављају коловоз ширине 6 метара а ниже 7. Боље све 7 па да могу аутобуси туда
 
Sa druge strane je poveci pogon vodovoda, nema tu bas nesto prostora za prosirenje. Na gornjem delu ulice da, velika poljana sa strane suprotne od parka, ali dole se suzava i osim rusenja ili staklene baste ili vodovoda tu 2 trake ne mogu da se smeste.
Nisam ispratio plan, ali ako put ide koridorom pruge pored z.stanice Topcider, ne vidim svrhu prosirenja Gardijske ulice? Ili je u planu pravljenje raskrsnice gde ce se Gardijska spojiti na novi put?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=772435#p772435:2rrj6u5f je napisao(la):
Дошљак » Ned Sep 06, 2020 9:08 pm[/url]":2rrj6u5f]У Београду на води прво направили пола булевара са никад укљученом рампом и пружним прелазом, па изроварили све то опет пошто није било нивелисано како треба већ према прузи, па онда опет направили цео булевар.
"Majstor" za asfaltirkom mi je prosle zime pricao da su radili ponovo jer je potonulo pola metra. Da li je hteo da me zadivi sa tih pola metra ili je stvarno toliko potonulo na mestima, to ne znam. Dok se to desavalo, nije moglo da se pridje, tako da nisam mogao da pridjem i vidim sta se desava. Bilo je raskopano i ostavljen samo koridor za kamione i masine i nije mi se prolazilo tuda. On kaze da je 3 puta radjeno, ja znam za 2, ali moguce da sam jedan prevideo.... ali nije to za ovu temu...
 
Мислим да је први пут део булевара намерно урађен ниже због пружног прелаза.
 
U poslednje vreme retko kada sam video vise od desetak radnika. Trenutno su fokusirani na deo kod rasadnika, ali kao da je sve zamrznuto. Ustvari, i gore od toga. Kao da nesto urade, zatrpaju, pa posle opet iskopavaju. To je inače pravilo od kada su počeli da rade Bulevar...
 
U koje vreme uopšte rade? Ja sam prekjuče prošao tuda oko 17h, žive duše nije bilo na celom potezu.

Ne bi bilo loše ako ima više kolega forumaša koji u različitim delovima dana prolaze tuda da se prikuplja foto/video materijal sa vidljivim timestamp i onda kada sutra neko kaže kako radovi kasne zbog više sile, lepo se predoči dokaz koji pokazuje koliko se zapravo NIJE radilo.

P.S. Ovo bi trebalo redovno slati svim gradskim zvaničnicima koji su aktivni na društvenim mrežama. Ne znam da li je neka firma do sada dospela na crnu listu?

https://mondo.rs/Info/Beograd/a1268911/ ... Vesic.html
 
@ Ronche

Krenu ujutru, pa negde do 15h. Možda ostanu i malo duže. Ali je problem što se taj rad ne vidi. Kopaju, zakopavaju. Kopaju, zakopavaju.
I tako u krug već mesecima. Jedino taj novi most u Pere Velimirovića što je pušten i njegova okolina. Od završetka izmeštanja reke, ništa
se tu ne dešava što vodi ka okončanju radova. Mislim da se to radi namerno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777971#p777971:2scd737h je napisao(la):
plavac » Pet Sep 25, 2020 7:11 pm[/url]":2scd737h]@ Ronche

Krenu ujutru, pa negde do 15h. Možda ostanu i malo duže. Ali je problem što se taj rad ne vidi. Kopaju, zakopavaju. Kopaju, zakopavaju.
I tako u krug već mesecima. Jedino taj novi most u Pere Velimirovića što je pušten i njegova okolina. Od završetka izmeštanja reke, ništa
se tu ne dešava što vodi ka okončanju radova. Mislim da se to radi namerno.
Poslednja recenica je kljucna.
Najgore od svega je sto ce sa takvim neradom da zavrse i onda se pita covek sta bi bilo da su radili kako treba ili pak malo vise.
Nikada necemo postati ozbiljni.
 
Vrh