Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736610#p736610:1kakbdxd je napisao(la):
Mikie » Пет Мај 08, 2020 10:14 pm[/url]":1kakbdxd]Велика мана стаза на коловозу је удисање гасова. Некад је баш неподношљиво...
Слажем се, јако је неподношљиво.
 
Možda bi bilo najbolje da se zatvori ulica kroz šumu koja od stadiona IMR vodi do Hajdučke česme i da postane bici staza? Taj pravac je nenaseljen, niko tu ne živi niti radi, jedini problem je nagib kod IMRa koji je jako strm u jednom delu, možda se to može nekako rešiti.
 
Taj uspon 3% rekreativnih biciklista ne može da ispenje.

Jedino da naprave za bicikliste onu šinu u koju uglaviš stopalo pa te vuče do vrha :)
 
Onaj uspon je pakao i za profi bicikliste...osećaj je kao da ima 90 stepeni :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736707#p736707:b35ybrna je napisao(la):
astrodule » Today, 09:11[/url]":b35ybrna]Taj uspon 3% rekreativnih biciklista ne može da ispenje
Mislio sam da 3% može da ispenje. Zaista je ubistven nagib.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rRB6vZvcjEc[/youtube]
 
Ja ne znam u čemu je problem tu... Usponn na oko ne izgleda strmo ja ga nikad nisam savladao mada mislim da bih uspeo da imam nekog drumaša sa 11-faznom kasetom pozadi. usponi koji mi izgledaju strmiji i duži mi nisu toliko problem. Kao da se sila gravitacije duplira :)
 
То може да буде ок рекреативна стаза, али није да нема саобраћаја тим једносмерним путевима по Кошутњаку. А и бициклистичка инфраструктура треба да се развија са циљем свакодневног транзита а не само рекреације.
 
Svako ko tuda sada vozi kola može da pređe na bulevar kad bude završen. Nema potreba da se tu voze kola. Leta 2016. je grom oborio drvo na put čime dan ili dva nije bilo saobraćaja tuda, ljudi su izašli masovno da šetaju tuda tad. I sad ima dosta šetača tom ulicom. Ja kad idem ka gradu biciklom uvek idem tuda a ne bulevarom jer je bezbednije, ali pošto je jednosmerna kad se vraćam moram bulevarom.

Može se razmotriti i rešenje bici staze dedinjskoj strani rasadnika i trasom stare požarevačke pruge.
 
Malo fotki radova buduceg bulevara takodje jel se rusi fiat kompresor salon
bulevarpatrijarhapavla01-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla02-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla03-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla04-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla05-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla06-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla07-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla08-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla09-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla10-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla11-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla12-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla13-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla14-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla15-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla16-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla17-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla18-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla19-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla20-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla21-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla22-2020-05-09-22-45-15.jpg

bulevarpatrijarhapavla23-2020-05-09-22-45-15.jpg
 
Раде јако споро, раскопају па им зарасте у траву све, па онда опет мало кашиком и тако у круг. Досадно је пратити овакве пројекте.
 
То је тактика Потемкинових села. Имаш рецимо 10 багера, па распоредиш по један на сваком градилишту. Уместо да доведеш свих 10 на једно место, урадиш нешто у минималном року, и идеш даље, све чврчкање прчкање у вечност.
 
Rakovicu su ignorisali svi gradonačelnici i gradske uprave u zadnjih 30 godina, svima je bio prioritet da reše floskule o nekakvoj spavaonici u bežanijskom ritu. Zato sam za administrativno otcepljenje od Beograda. Apsolutno ništa nije urađeno na novoj infrastrukturi ovamo. Zato sam od prvog dana skeptičan prema ovom projektu kakou pogledu trajana tako i krajnjeg efekta. Nemamo nijedan kružni tok, BG voz dobijamo na kašičicu, tramvaj od 2005. naovamo je ukupno imao više dana obustave nego dana rada. Ovamo sklanjaju Rome koji im bodu oči u njihovim skupim komšilucima, postajemo deponija svega što se sklanja iz centralnih i strateških područja grada u procesu džentrifikacije.....makar će nas ona nadam se zaobići.
 
Ako bi Rakovica postala grad za sebe, trajno bi ste osatali bez tramvaja i gradskog prevoza kroz Borsku i Miljakovac, te i kroz Resnik , Kneževac, Vidikovac , Labudovo i Petlovo brdo.
 
Niko ne bi ukidao prevoz nevjerujem da je iko lud da to uradi vec treba raditi na ravnomjernim ulaganjima ...
 
Pa što onda ne uvedu prevoz za Pančevo i Novu Pazovu, Banovce i sl. , nego se govori o tome da to ne može, jer nisu pravno jedna celina?
 
Treba uvesti uz određen aranžman. Što se tiče svih ostalih komunalnih usluga njih u celosti plaćaju građani iz svog džepa tako da tu nema problema sa celinama. Problem Rakovice je što smo od infrastrukture zadnjih 40 godina jedva dobili jedan dom zdravlja. A rast populacije među najvećima.
 
Teško da može baš i neka ljudski infrastuktura da se odradi u Rakovici, ako se izuzme proširenje Bulevara patrijarha Pavla.
 
Нажалост Раковица је попут Звездаре имала стихијску изградњу без адекватног развоја инфраструктуре.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737199#p737199:2bsx7qsd je napisao(la):
solecar » 10 May 2020 18:46[/url]":2bsx7qsd]Teško da može baš i neka ljudski infrastuktura da se odradi u Rakovici, ako se izuzme proširenje Bulevara patrijarha Pavla.

Све може с довољно кешовине :wink:

Раковица више има проблем географске природе - у рупи је, и то прилично стрмој, што ограничава приступ поприлично
 
To nije tačno. Rakovica ima odličan položaj i šansu da se razvija odlično. To što se dešava, tj. ne dešava, krivi su ljudi koji o tome
odlučuju.
 
Тачно, да је позиција Раковице лоша, не би се ту развијала индустрија у доба индустријализације.
 
tragac":2oc1vyoa je napisao(la):
Rakovicu su ignorisali svi gradonačelnici i gradske uprave u zadnjih 30 godina, svima je bio prioritet da reše floskule o nekakvoj spavaonici u bežanijskom ritu. Zato sam za administrativno otcepljenje od Beograda. Apsolutno ništa nije urađeno na novoj infrastrukturi ovamo. Zato sam od prvog dana skeptičan prema ovom projektu kakou pogledu trajana tako i krajnjeg efekta. Nemamo nijedan kružni tok, BG voz dobijamo na kašičicu, tramvaj od 2005. naovamo je ukupno imao više dana obustave nego dana rada. Ovamo sklanjaju Rome koji im bodu oči u njihovim skupim komšilucima, postajemo deponija svega što se sklanja iz centralnih i strateških područja grada u procesu džentrifikacije.....makar će nas ona nadam se zaobići.
Ovo moram da potvrdim.
Ovaj grad se prema pojedinim krajevima odnosi kao zla maćeha.
Poštujem ja ideju "novog grada", ali pre 20-tak godina današnji NBG-radski Bulevar Zorana Đinđića je bio poput vojvođanskog šora, III bulevar polovičan, a heroja sa košara nije bilo ni u najavi... Ok, treba bulevara na NBG, al Hajd malo "šaraj" (što reče onomad Milanović kao premijer hr) ;)
Istovremeno gore pomenuta Rakovica, koristi bulevar patrijarha Pavla i Velizara Vulovića izgrađene još pre II svetskog rata, prva u neizmenjenom stanju, ako zanemarimo asfalt preko kocke, a druga konačno malo proširena prošle decenije.
Dodajmo tome i malo komotniju B. Vagabzade ka Banjici, kojoj očajnički fali bar još jedna traka...

umesto da iskoristi prednost što je Rakovica blizu Ibarske magistrale, i poveže je modernom saobraćajnicom (i time dalje i opštine S. Venac i Voždovac)...
SMT... Skoro pa zaboravljena priča...
Avalski put - tako blizu, a tako daleko od Rakovice (zanemarimo sokake kroz zaparlozen atar...)

Osim saobraćajne infrastrukture, grad decenijama ignoriše probleme povremenog plavljenja Topčiderske reke.

Napuštena industrija u savršeno ravnom, centralnom delu opstine, uz jednu od glavnih ulica u Rakovici i još važnije, uz prugu i železničku stanicu!
Sve to bi negde, u nekoj normalnoj zemlji bila prednost za ubrzan razvoj.
Ovde? Nema razvoja. Nazadovanje...



Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Vrh