Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739371#p739371:2m5nci3m je napisao(la):
Karlo del Ponte » Ned Maj 17, 2020 3:00 pm[/url]":2m5nci3m]У супротном добијамо Калуђерицу, или Миљаковачке стазе у Миљаковцу 3 где аутобус 48 не може да прође.
Miljakovačke MetaStaze. :D :laugh:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739371#p739371:1wxteams je napisao(la):
Karlo del Ponte » 17 May 2020 14:00[/url]":1wxteams]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739171#p739171:1wxteams je napisao(la):
tragac » 16 May 2020 10:31 pm[/url]":1wxteams]Tramvaji valjda treba da idu gde ima ljudi, pola ovih mesta je prazno i ovo me malo podseća na one švajcarske seoske pruge uskog koloseka kroz poljqne :). Moglo bi da se vuče kroz Miljakovac 3 , selo Rakovicu i Jajince. Potom obodom Kumodraža da se spusti na Banjicu i veže na postojeću trasu.
Баш то тренутно немање људи, или што је много важније, немање високоградње је управо разлог да се одмах резервише булеварска, комунална и трамвајска инфраструктура док непланска градња није потпуно прогутала цео тај простор. У супротном добијамо Калуђерицу, или Миљаковачке стазе у Миљаковцу 3 где аутобус 48 не може да прође. Није циљ срушити све уз Авалски пут, већ наћи оптимално решење за одрживу урбанизацију. Други прилаз, који сам и раније био сугерисао је са Бањице преко Насеља Расадник (Вила Бањица) па долином Јелезовачког потока (удолина између Миљаковца и Јајинаца). Приградски булевари или брзи путеви Савска Магистрала, Ибарска магистрала, "Топчидерска магистрала", Јелезовачки булевар (продужетак Булевара ослобођења, Булевар Пеке Дапчевића, аутопут за Ниш су паралелни на по пар километара један од другог. Куд ћеш мање минималне булеварске инфраструктуре? Чак и са таквом мрежом, мораће да се спроведу ограничења на градњу у Јајиннцима, Кумодражу, Реснику итд. Док би виша спратност смисао имала само уз те трамвајске булеваре. Такође, и одвајање простора за домове здравља, средње школе и остале установе јавног значаја.

Не занима то њих, више се исплати да се трпа па после нек синови и унуци то руше
 
Most u Pere Velimirovića je zatvoren, razbijaju asvalt oko njega. Na raskrsnici može samo pravo. Dugo je i trajao
 
Juče u 16.15
1.JPG

2.JPG
 
Uklanja se stari most a ovo što kopaju kod novog mosta je za nove vodovodne cevi.
Ima slika na Vesićevom face nalogu
 
Juče prošao u dva navrata. Žive duše nema na gradulištu.
 
Ne moze da se radi na +35 u ladu ovdje ni u 4 bulevara ali moze na savskom trgu ....
 
Koliko se sećam, rok je proleće 2021, koliko je to realno?
 
Реално је ако увећају број ангажованих радника и механизације што и очекујем пред крај радова.
 
To je za 7-8 meseci. Ako računamo da je proleće u martu.
Ko zna kad je njima proleće.
Meni deluje nerealno sa ovakvom dinamikom radova.

Ako krenu udarnički i po 24h da rade onda je moguće.
 
Ako u ovoj fazi treba da rade podvožnjak kod okretnice u Toočideru, neće još godinu, sigurno

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
GRAĐANI NEGODUJU ZBOG SPOROSTI RADOVA I PONOVNOG KOPANjA: Iskop za raskrsnicu u Patrijarha Pavla

RADOVI u Bulevaru patrijarha Pavla uveliko su u toku.
I dok žitelji Rakovice koji ovuda svakodnevno prolaze tvrde da radnici slabo napreduju i da se napravljeno nanovo ruši i buši, poput dela kod skretanja u Pere Velimirovića,

Direkcija za gradsko građevinsko zemljište tvrdi suprotno.
Kako kažu u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, u Bulevaru patrijarha Pavla završen je kompletan iskop na saobraćajnici i zamenjeno je više od polovine materijala u trupu saobraćajnice.
- Postavljeno je oko 2.700 metara vodovodnih cevi i oko 700 metara kišne kanalizacije. Prethodno su porušeni postojeći koloseci pruge, kontaktna mreža, betonski kanali i platoi. Saobraćaj u Ulici Pere Velimirovića obustavljen je kako bi se izveli radovi na uklapanju te ulice sa Bulevarom patrijarha Pavla. Radovi na ovom delu počeli su polovinom jula kada se krenulo sa uklanjanjem starog mosta koji je prelazio preko

U DVE TRAKE DO RAKOVICE
RADOVI na Bulevaru patrijarha Pavla počeli su 2018. godine sa izmeštanjem korita reke Topčiderke i izgradnjom novog mosta. U drugoj fazi, koja će trajati do proleća 2021. godine, radi se deonica od Košutnjaka do Ulice Pere Velimirovića, kojom se proširuje postojeća saobraćajnica sa po dve trake u oba smera sa tramvajskom prugom po sredini. Uređenjem je, inače, obuhvaćena deonica u dužini od 1.875 metara, koja će biti spojena sa Mostom na Adi.

Topčiderske reke, dok nije izmešteno korito na novu poziciju. Na ovom delu gradilišta u toku je iskop za saobraćajnicu i polaganje vodovodnih cevi - navode u Direkciji.

Na konstataciju "Novosti" da se sugrađani žale da se već betonirano ponovo raskopava i postavljaju cevi, baš kod raskršća sa Ulicom Pere Velimirovića, iz Direkcije tvrde sledeće:
- Jedini radovi koji su odobreni i izvedeni kao privremeni su oni na raskrsnici sa Pere Velimirovića, gde je izgrađeno privremeno levo skretanje iz Bulevara patrijarha Pavla.

Ruše se i uklanjaju betonske konstrukcije izgrađene u ranijem periodu, a koje se nalaze na trasama projektovane infrastrukture i koje su imale funkciju zaštite ranijih instalacija. Takođe, srušena je i stara betonska konstrukcija nekadašnjeg mosta preko Topčiderske reke na početku Ulice Pere Velimirovića - pojašnjavaju u Direkciji.

Zbog zatvaranja Ulice Pere Velimirovića, gradske linije javnog prevoza su preusmerene.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

https://www.novosti.rs/beograd/vesti/91 ... arha-pavla
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766356#p766356:3vwjmy9j je napisao(la):
sudija » 15 Aug 2020 06:05 pm[/url]":3vwjmy9j]Ako u ovoj fazi treba da rade podvožnjak kod okretnice u Toočideru, neće još godinu, sigurno

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока

Ne brini se, ovo će biti još jedna deonica u omiljenoj kategoriji kod Srba - "od nigde do nigde". Odnosno, od Pere Velimirovića do rasadnika u Topčideru, neće čak stići ni do one raskrsnice gde je bila pumpa.
 
"Ogromno olakšanje za građane": Saobraćajnica od Košutnjaka do Mosta na Adi do 2022.

Beograd -- Zamenik gradonačelnika Goran Vesić izjavio je da se radovi na rekonstrukciji Bulevara patrijarha Pavla izvode prema utvrđenoj dinamici.

Veesić je dodao da se da se trenutno izvode radovi u zoni raskrsnice sa Ulicom Pere Velimirovića.

"Građani sada osećaju malo veće gužve na tom potezu, jer se radi Ulica Pere Velimirovića koja je zatvorena za saobraćaj. Zbog tih radova se ide obilaznicom, i to je jedini susret građana sa radovima", rekao je Vesić za Beogradsku hroniku.

On je dodao da se izvodi projekat za novu fazu radova od Košutnjaka do Mosta na Adi.

"Taj projekat biće završen do 1. aprila i tada će biti raspisan tender. Rok za izgradnju je sedam meseci i do januara 2022. godine biće završena kompletna saobraćajnica koja silazi sa Mosta na Adi", kazao je zamenik gradonačelnika.

On je precizirao da će saobraćajnica ići železničkim koridorom oko Topčiderskog parka.

"Tada ćemo imati saobraćajnicu sa četiri trake koja zaobilazi Topčiderski park i koja izlazi direktno na Bulevar patrijarha Pavla, sve do Ulice Pere Velimirovića.
Posao je zaista ogroman, ali će po završetku radova to biti ogromno olakšanje za sve građane Rakovice, ali i Beograda", poručio je Vesić.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1722231

Ako 1. aprila raspiše tender (slučajnost baš 1 aprila :mrgreen: ) valjda treba da prođe neki rok za dostavu ponuda, pa otvaranje ponuda, žalbe i sl pa tek onda radovi.

Kako misli da će to sve završiti u 7 meseci?

Ovo drugo boldovano:

Šta će biti sa dosadašnjim silaskom sa mosta na Adi prema Topčideru? Jel ostaje ona saobraćajnica sa po jednom trakom ili se gasi?
 
Valjda će ostati ta saobraćajnica. Možda da se malo promeni režim skretanja kod Miloševog konaka i neće praviti problem.

Možda i nekako osmisliti neki parking tu, jer je Topčiderski park teško dostupan većem broju ljudi koji bi da dođu kolima.
 
Jedino rešenje je kružni tok koji je zbog položaja spomenika kulture nemoguć na toj lokaciji.
Tu saobraćajnicu ostaviti kako jeste bez mogućnosti levog skretanja iz Rakovice.
 
Ваљда се укида саобраћајница до Драјзерове.
 
I prelazak preko sina kod divlje perionice kola ....
 
Као црногорски аутопут, из никуд у ниђе. Диктаторска посла. Битно да су размонтирали пругу и продали у старо гвожђе.
 
Mislim da bi trebalo češće da ih prozivaju u Novostima. Odmah krenu da rade...

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Ako ništa drugo barem ne radi semafor kod raskrsnice pa se piči fino inače bi bio krkljanac kao i svaki dan ujutru i popodne :?
I dalje mi je krivo što ne urade trojku kao površinski metro jer i ovako ima potencijala, piči ko nenormalna xD
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768093#p768093:1h2n1q34 je napisao(la):
Дошљак » Pet Avg 21, 2020 4:15 pm[/url]":1h2n1q34]Ваљда се укида саобраћајница до Драјзерове.
Pa šta će onda Drajzerova postati slepa ulica?

Kako će se ljudi sa Banjice uključivati na Most na Adi?

Pričam za deo oko Pinka i oni koji žive u Drajzerovoj i okolnim ulicama.
Ovako se spuste niz Drajzerovu i uključe se na most na Adi prema NBGD.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768093#p768093:1rojlscs je napisao(la):
Дошљак » 21 Aug 2020 04:15 pm[/url]":1rojlscs]Ваљда се укида саобраћајница до Драјзерове.
Nadam se da ostaje veza Topčidera i Senjaka, tj.da se ukida samo veza raskrsnice kod Miloševog konaka i mosta na Adi.
 
Vrh