Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Meni se sve više čini da će i ovde da se probijaju rokovi. Prošlo je već 5-6 meseci (skoro jedna trećina roka) a jako je malo urađeno. Nekom logikom strana bliže Topčiderki bi trebala da bude gotova do juna (pola roka) da bi prešli na stranu bliže pruzi. Radovi još nisu ni počeli na delu trase blizu bivše pume
 
Sve mi je jasno, ali ne vidim gde će da provuku tramvajske šine ispod železničkog nadvožnjka, a da ne pomeraju stubove
 
Pozdrav svima ovo mi je prvi post i zbog ove teme sam i napravio profil iako vas pratim već dugo
Da iznesem moje mišljenje o projektu kao neko ko živi u Rakovici i više puta dnevno koristi ovaj pravac.
Da trebaju četiri trake trebaju, ali imaju smisla ako se vežu za most na Adi i produže do kapitol parka. Ovo od pumpe u Topčideru do Pere Velimirovića je od ničega do nigde. Tu je možda i bio glavni čep zbog semafora i skretanja levo sada se već mnogo rasteretilo i ovom jedno trakom više. Mislim da je jeftino i dobro rešenje bilo da se ta raskrsnica regulisala uz još dve napred ka Miljakovcu i Opštini Rakovica uz podizanje ograničenja na pravcu od pumpe do Interspida. Mada to i sada retko ko poštuje.
E sada kada je ovako kako je meni se čini da će da ispadne loše da će da dobijemo četiri jako uske trake sa tramvajem u sredini.
Ne vidim ni ja kako će da provuku tramvaj ispod nadvožnjaka od stuba ako nastave pravo kako će da prodju pored one hale u kojoj je sada perionica pored Kompresora, kroz IMR koji je sada privatno vlasništvo. Mislim može ali to neko mora da plati. U svakom slučaju mislim da je ovo potreban projekat ali totalno pogrešno radjen kao što napisah od ničega do nigde.
 
Upravo tako, a ograničenje mora da bude 50 svuda u gradu, osim na auto-putu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=710891#p710891:38e80bl1 je napisao(la):
sudija » 22 Feb 2020 04:27 pm[/url]":38e80bl1]Upravo tako, a ograničenje mora da bude 50 svuda u gradu, osim na auto-putu
Nije tačno!

Ograinčenje u gradu može da bude i 80!, zavisi od ranga saobraćjnice, i od bočnih uticaja. Problem je što nema stručnjaka koji bi ti regulisali u uradli validan projekat saobraćajne signalizacije.

Npr magistralna ulica Jurija Gagrina na NBGD ima sve elemente da bude ograničenje 60, ali ovako nas lakše malretiraju i uzimaju pare...oteta država od gradjana.

Isto je u Bul Patrijarha Pavla ako ima doviljno zaštitnog bočnog pojasa, manipultaivih traka za leva skretanja....totalno OK je 60 km/h.
 
Od pumpe do Interspida ima možda 2km. Nikada mi napamet nije palo da premerim. Pravac je da može avion da sleti, sa jedne strane tramvajska pruga a sa druge železnička. I taj deo o kome pričam nema nijednu raskrsnicu. Moglo je 60 a po meni i 70km.
 
Švabe, Francuzi kroz zaseoke stavljaju 70 km/h na 1+1. Bukvalno kuće na ulici a saobraćaj leti sa 70.
Bul. Patrijarha Pavla može bez većih problema 60 i +.
 
Pa zar taj bulevar i nije planiran od mosta na Adi do Kapitola, odnosno do sadašnje okretnice tramvaja?
 
Ovde ograničenje 70, Most na Adi 80, novobeogradski bulevari 60. To bi bilo tako već u prvim susednim zemljama.

Danas banditi postavili radar u Heroja sa Košara.
 
Apsolutno može 60 ili 70 po bulevarima. Ja ću biti sretan sa 50 ali da zaista bude 50, tj. da semafori budu usklađeni kako valja, skretanja uređena sa svojim trakama itd. Imam utisak da u poslednje vreme kvalitet uređenja saobraćaja opada - npr. nova skretanja su projektovana sa kratkim trakama, oštrim zavojima i slične stvari koje su tipično posledica štednje pri projektovanju.
 
Redovno sam tim pravcem išao ispod 60, onda sam prodao bicikl. Niko ovuda realno ne ide ispod 70 osim u koloni.

EDIT Danas se radilo kao u košnici, iznenađen sam brojem ljudi i mašina u radu.
 
Данашње слике. Раскрсницом Булевара и Улице Пере Велимировића би саобраћај текао још брже да су с ове стране, преко трасе трамвајске пруге, направили траку за скретање у десно, док не изграде нови Булевар. То би могло да се уради на још стотину раскрсница у граду, где год има места.
На више места у граду се у последње време обнавља асфалт, али, нисам видео да се игде чини нешто на побољшању протока саобраћаја (сем с друге стране исте раскрснице, в. другу слику).





Узводно од новог моста:







Низводно:





















Овде се ради на водоводу:









 
Što bi žurili kada imaju rok od neverovatnih 540 dana.
 
Da budem pošten, rasterećenje u saobraćaju koje je usledilo nakon formiranje gorepomenute trake za levo skretanje
je prilično zadovoljavajuće. Nevezano za sadašnji trenutak. Imali smo dotad situaciju da jedan jedini automobil koji skreće
u Pere Velimirovića može da zaustavi kolonu za trajanje jednog zelenog talasa.

Slažem se sa kolegom koji je kačio slike da bi bilo dobro da se ista stvar uradi i sa rakovačke strane raskrsnice. Inače,
one crne cevčuge su trenutno razvučene skoro pa celom trasom I faze radova. Ide to zaista sporo, ali ide.
 
Nije, zbog šina sa jedne i stanične zgrade sa druge strane. Mogli su samo da reprogramiranje semafor što nikad nisu
 
Vrh