Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Dok su bile radne akcije posle 2. sv. rata nije bilo tendera. Šta je sve izgrađeno za 5 godina ne mogu ni da zamislim. Dođe mi da se organizujemo u komšiluku i da pokažemo da se može kad se hoće. Ovo ovako ne vodi nikuda. A ispaštamo mi, građani. Ja konkretno ne koristim ovu maršutu (ne idem na tu stranu), ali mi ide na živce da nisu u stanju da kroz ravnicu provuku jednu saobraćajnicu. Šta nas sve čeka kad bude bio tunel ispod centra grada?
Данас да се скупимо ти и ја да нпр. избетонирамо рупу на тротоару, сутра би нам дошле 2-3 инспекције да нас питају где су нам дозволе, где су нам пројекти...
 
S’obzirom da je na ulicama divlji zapad, povratak 90ih uveliko u jeku, ovi lezeci policajci su potrebni na mnogo vise lokacija…Saobracaj se mora drasticno usporiti, da je maltene brze biciklom, pesaci treba da budu prioritet br 1, a samim time ce se destimulisati voznja kolima. Pogledajte recimo Spaniju, koja ima neuppredivo bolje uredjen saobracaj, da ne pricam o kulturi ucesnika, koja je Verovatno gradjena sa drasticnim sancionisanjem. Za ovu konkretnu lokaciju lezeceg bi se slozio da je besmislena, treba da ide semafor.
Potrebna je VLADAVINA PRAVA.

Zakoni fizike su nepotkupljivi za razliku od ljudi koji su kvarljiva roba. To je jedini mehanizam delovanja ležećih poliajaca.

KAŽNJAVATI BRZU VOŽNJU a ne pretvarati ulie Beograda u Mažino liniju kako planskim metodama poput ove tako i neplanskim poput neodržavanja i loše nivelisanih šahtova.

Ne možemo zakonima FIZIKE rešavati korupciju.

Ajmo da zabranimo automobile lepo, kao Enver Hodža.
 
Fali više velikih i malih garaža na obodu centralnih delova u svakom naselju, takođe, treba produžiti dodatno tramvajsku mrežu od svake okretnice, i povećavati autonomiju sistema, izdvojiti baštine gde je to moguće, usklađenost semafora, ne treba ni ukopati trasu. Kupovati zglobne autobuse i trolejbuse.
Zatim prorediti parking mesta u centru grada i središtima naselja, ukloniti sa trotoara stubove, kontejnere i bilborde, kioske regulisati, i izgraditi široke trotoare, a u širim ulicama i biciklističke staze. Na to sve dodati i logičnije trasu metroa i grad će prodisati u svakom smislu.
 
Tu ima nekih 1,2 km a oni traže cenu koja je skuplja od najskupljih deonica autoputeva u brdskim krajevima sa kilometarskim tunelima. Ovih 18 miliona je naduvano a kamoli oko 5 miliona evra više koji traže izvođači.
Cirkus.

Prvi šok je planirana cena a drugi je što je izvođačima to malo :)
 
Nemam reči. Vrhunac bezobrazluka i cinizma. Kako je uopšte prethodnom izvođaču dozvoljeno da prihvati posao, pa posle kaže da mu nije dovoljno para, i to bez ikakvih sankcija? Da bi sada ponovo učestvovao na tenderu i ponašao se ovako? Šačica novokomponovanih partijskih biznismena opasno maltretira dobar deo grada već godinama. I izgleda da jedino ovde postoji takav problem, po Novom Beogradu ili drugim vlastima milim projektima se ne pita za cenu, sve može.
 
Ja očekujem ako ovi izgube Beograd da tek onda od ovoga i svih drugih projekata nema ništa jer će gledati sa republičkog nivoa što više da sabotiraju vlast u BG da bi je prikazali kao nesposobnu.

A narod će to da prihvati jer 80% ne zna kako funkcioniše finansiranje grada
 
kao sto ne znaju ni kako drzava funkcionise i da kad im drzava nesto "da" da im to nije dao ni jedam politicar vec da su to dobili deo svojih para nazad
sto bi rekao jedan veliki um - Da li se zahvaljujete bankomatu kad vam izbaci vase pare
stim sto su banke male mace za ove lihvare i njihove "provizije" i ugradnje
 
porez je veći teret i od najveće kamate.
Država je savršen kriminalni poduhvat.
Naplaćuje šta joj dune bez ikakve kontrole i transparentnosti.
Da pricatbici finansiraju ovaj put odavno bi bio završen.
1710233016394.png
 
Шатро пропали тендери. То је “Ђиласов пројекат” и има да га саботирају до смрти. А за оправдања и измишљање разлога су експерти.
Тако систем функиционише од 1945, а све против општег интереса.
 
Шатро пропали тендери. То је “Ђиласов пројекат” и има да га саботирају до смрти. А за оправдања и измишљање разлога су експерти.
Тако систем функиционише од 1945, а све против општег интереса.
Мислим да је конкретно тај булевар ипак Весићев пројекат, а сада имамо на нивоу града Шапићево ниподаштавање онога што је Весић започео.
Ђиласов пројекат је УМП који је укинут због одбацивања тунела испод Сењака.
 
Stavili su još ranije dva ležeća i kod skretanja za Topčidersku noć.
 
Od Šapićevog popravljanja mosta kod Daščare do kraja zime očigledno ništa, izgleda da ide na ono nije rekao koje zime.

Ležeći je postavljen jer je pregažena žena koja je prelazila taj pešački pre oko 2 meseca na tom mestu, tako da itekako ima razloga za njima, solidan pravac, ljudi koji su do malopre mileli u kolonama vide otvoren put i svi po gasu, verujem da niko od nas ne vozi ispod 60 na toj deonici kada se izvuče iz kolone, kada god sam tuda vozio propisanih 40kmh koliko stoji na tabli, svi iza trube i pretiču.
Inače je javašluk i nekultura otišla do krajnih granica, neko jutro kod prodavnice na Topčideru, gde mnogi krate sa rakovičkog puta da "zaje*******u" kolonu pa kroz Gardijsku ulicu preteknu 10-20-30 automobila, pa to je kao na reliju, po onoj kaldrmi, uleću, pešački ne gledaju, samo ko će brže i pre stići da se provuče napred pritom mi trubi da brže pređem ulicu dok idem peške. Još bolji je lik koji je uzeo i skrenuo pešačkom stazom pored topčiderke, pa blatom do kafane Milošev konak da bi se uvalio 100m ispred ostalih. Prvo ugrožava bezbednost šetača, drugo uništava i to malo staze što je ima oko reke a i ostaviće trap negde usput. Došlo mi da odem po par kila eksera pa lepo posuti svuda, ali to sve govori da su svi nezadovoljni, grad je pretrpan, životni tempo prebrz i onda javašluk i bahatost izbijaju i kod ljudi za koje bi se reklo da su normalni.
 
Da li je ovo u desnoj traci leżeći policajac POSLE pešačkog prelaza?
Pa ako je posle pešačkog prelaza, to znači i da je pre pešačkog prelaza iz drugog smera...

Na tom mestu vozači su često vozili 80+ km/h, a postojao je i pre pešački prelaz i bilo je veoma opasno za pešake, posebno zato što nisu česti, a onda kad neki pešak naiđe, viđao sam izuzetno nagla kočenja i zamalo da se auto iza prvog ne zaustavi i udari ga otpozadi.
 
Vrh