Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Ma super. Ne staviš semafor sa tasterom, nego ležeći. Ne može kamera tu, ako je rizično mesto, i znak: 'Radarska kontrola'. Postojao pre 50 godina. Ne može nigde neka šikanica, da se izbegne pravac, ne - udri balvan popreko. I to kad neko negde strada. Na kraju će svuda biti leżeći policajci, i svi će i dalje voziti ko divlji. To se i dešava.

Ko uopšte ukazuje na problem divljačke vožnje u ovoj zemlji? Gde su kampanje, društvene mreže, bilbordi? Ko se obraća narodu povodom toga? Predsednik melje o svemu ostalom. Patrijarh? Šta taj činodejstvuje po ceo dan, a narod mu vozi pijan sa slava? Gde je edukacija da se smire živci kad se sedne za volan, gde su poruke, jasne i otvorene, tipa 'If you drive like an id***, you'll die like an id***', sa necenzurisanom slikom poginulog idiota? Je l' to vređa našu malograđansku čast, da se konjina nazove konjinom? Ti što su to sproveli pre 30 godina rade i dalje, i imaju najmanje stradalih na drumu, i nemaju tolike balvane po cesti.

Inače da se vratimo kaljavim putevima, tu ne može da se juri. Ili turska kaldrma, što neravnija.

Da ukinemo mi i znak za ograničenje brzine, nego da postavimo po jedan balvan na potrebnom razmaku, i eto ograničenja. I tako po celom gradu.
 
Poslednja izmena:
Nemam reči. Vrhunac bezobrazluka i cinizma. Kako je uopšte prethodnom izvođaču dozvoljeno da prihvati posao, pa posle kaže da mu nije dovoljno para, i to bez ikakvih sankcija? Da bi sada ponovo učestvovao na tenderu i ponašao se ovako? Šačica novokomponovanih partijskih biznismena opasno maltretira dobar deo grada već godinama. I izgleda da jedino ovde postoji takav problem, po Novom Beogradu ili drugim vlastima milim projektima se ne pita za cenu, sve može.
To bi trebalo prepustiti Beograd putu da uradi.
Ako država može da ima državna preduzeća za svakojake gluposti,može da ima i državno preduzeće za izradu puteva po Beogradu,a ne samo za soljenje i krpljenje.
 
Где год имају две траке по смеру и више треба стављати семафоре на тастер и обавезно пешачко острво на средини.
 
Te gužve, nervoza, udaranje po gasu i na žalost pregažena osoba sve ide na dušu poganoj gradskoj vlasti koja decenijama dosledno nipodaštava Rakovicu i u praksi negira pripadanje Beogradu.

Gomilom novih ležećih policajaca leče posledicu a uzrok svega je nedovršeni projekat spajanja bulevara sa mostom.
 
Te gužve, nervoza, udaranje po gasu i na žalost pregažena osoba sve ide na dušu poganoj gradskoj vlasti koja decenijama dosledno nipodaštava Rakovicu i u praksi negira pripadanje Beogradu.

Gomilom novih ležećih policajaca leče posledicu a uzrok svega je nedovršeni projekat spajanja bulevara sa mostom.
I dalje glasaju za SNS! 40%!
 
Ako narod glasa za ležeće policajce, ko smo mi da kritikujemo dobitnu kombinaciju. :D
 
Ne znam da li ja ova tema beć bila obrađivana, ali ima li neko da mi objasni šta će onoliko šahtova.
Baš ću se potruditi da kad budem prolazio da ih prebrojim, ali ono nije normalno da ima toliko šahtova, a da nema nikakvih objekata sa strane.
 
Ne znam da li ja ova tema beć bila obrađivana, ali ima li neko da mi objasni šta će onoliko šahtova.
Baš ću se potruditi da kad budem prolazio da ih prebrojim, ali ono nije normalno da ima toliko šahtova, a da nema nikakvih objekata sa strane.
Vec je pisano :)

Ja brojao ali zaboravio...valjda negde oko 49 je valjda u smeru od Rakovice ka mostu...
 
Nevidjene guzve dole oko kasarne, sa velikog mosta pravo u zid/usko grlo….Treba hitno da sprovedu plan za deo od mosta do spajanja sa vec uredjenom deonicom
 
Prošao sam danas nakon nekog vremena. U smeru ka NBG, pre krivine kod železničkog nadvožnjaka, su skinuli one male ležeće (ne znam kako drugačije da ih nazovem), u više redova, i umesto njih stavili jedan široki betonski ležeći. Nek nam je svima sa srećom.

Doduše, ruku na srce, prelaz preko ovog ležećeg je ipak prijatniji nego preko onih malih. Bar meni lično.

Ko šta radi oni samo rokaju ležeće na ovaj bulevar a ništa ne završavaju pametnije. Bar onaj nesretni mostić kroz park kad bi bar počeli da rade (kamo li završili).

Ova varijanta sad stavi jedan pa skini i stavi drugi je posebno mlaćenje prazne slame. Mogli su odmah betonski ležeći da stave ako je već moralo nešto (nisam pobornik ležćih ali kad već radiš uradi odmah kako treba a ne iz više puta)
 
Bolje da nikada nisu ni počinjali da rade taj Bulevar. Brine ih bezbednost saobraćaja, pa ređaju ležeće kao da je lokalna ulica pored škole, a ne Bulevar sa četiri trake, a ovamo punih pet godina ceo taj potez drže u teškom rasulu. Pre ove nesrećne rekonstrukcije je bio bar jednoobrazan put, i tramvaj koji je išao odmah do njega. Daleko od sjajnog, bilo je gužvi, al bolje je to onda funkcionisalo nego sada. Topčider jeste veliko usko grlo, al srednji deo Bulevara je bio još i najmanji problem. Maloumnici su trebali da krenu sa rekonstrukcijom od Mosta na Adi, jer to je ipak kritična tačka, a svo ovo vreme tramvaj je mogao da radi. Da ne govorim o trećoj fazi koje nema ni u najavi, a ubedljivo je najkomplikovanija.
 
Bolje da nikada nisu ni počinjali da rade taj Bulevar. Brine ih bezbednost saobraćaja, pa ređaju ležeće kao da je lokalna ulica pored škole, a ne Bulevar sa četiri trake, a ovamo punih pet godina ceo taj potez drže u teškom rasulu. Pre ove nesrećne rekonstrukcije je bio bar jednoobrazan put, i tramvaj koji je išao odmah do njega. Daleko od sjajnog, bilo je gužvi, al bolje je to onda funkcionisalo nego sada. Topčider jeste veliko usko grlo, al srednji deo Bulevara je bio još i najmanji problem. Maloumnici su trebali da krenu sa rekonstrukcijom od Mosta na Adi, jer to je ipak kritična tačka, a svo ovo vreme tramvaj je mogao da radi. Da ne govorim o trećoj fazi koje nema ni u najavi, a ubedljivo je najkomplikovanija.
Bukvalno. Samo da su na postojeće stanje dodali uvučena autobuska stajišta i posebne trake za levo na tih par raskrsnica (kao što se i pojavilo za Pere Velimirovića jedan kraći period pre nego što uradiše onu megalomansku raskrsnicu) bilo bi odlično.
 
Bukvalno. Samo da su na postojeće stanje dodali uvučena autobuska stajišta i posebne trake za levo na tih par raskrsnica (kao što se i pojavilo za Pere Velimirovića jedan kraći period pre nego što uradiše onu megalomansku raskrsnicu) bilo bi odlično.
Tačno tako. Posle 5+ godina maltretiranja sada kroz usko grlo imamo samo jedan umesto dva saobraćajna pravca (preko mostića pored daščare i pored Miloševog konaka). Svakodnevne gužve u tom delu su sada još veće nego pre početka radova, dešava se da zastoj kod Konaka bude u oba smera, toga ranije nikad nije bilo. Raskrsnica sa PV jeste prohodnija, ali je sada taj čep samo pomeren na sledeći semafor, sa Vareškom. Osim toga, izgubili smo i tramvaj, da ne pominjem i rasvetu koje odavno više nema između PV i Vareške, na jako opasnom delu bez trotoara pored pruge, gde svakog dana gomila dece odlazi na treninge u SC Rakovica. Neto smo još uvek na priličnom gubitku, zaista bi bilo bolje da nisu dirali ništa, samo te leve trake i stanice, bilo bi bombona.
 
Prošao sam danas nakon nekog vremena. U smeru ka NBG, pre krivine kod železničkog nadvožnjaka, su skinuli one male ležeće (ne znam kako drugačije da ih nazovem), u više redova, i umesto njih stavili jedan široki betonski ležeći. Nek nam je svima sa srećom.
Ako sam dobro primijetio nema ni znaka za taj lezeci, oni prethodni su im bili kao obavjestenje - " e uskoro ce lezeca betoncina"...
 
Dve situacije koje sam imao istog dana, pravac od parka ka Rakovici.
Prva, žena je došla iz pravca Košutnjaka iz onog podvožnjaka, nije se zaustavila na Stop znak i lagano presekla moju traku kao da ne postojim, sreća pa nisam brzo išao i uspeo sam da stanem.
Drugi put negde kod Spotskog centra, ćale krene sa ćerkom da prelazi ulicu, opet sreća da sam video kako stupaju na kolovoz, jer kada su stali na pola moje trake da čekaju da prođe nekoliko vozila iz suprotnog smera, bukvalno sam ga izgubio iz videokruga jer je ušao u kontra svetlo. Skoro da je pao skroz mrak i od svetala farova vozila iz suprotnog svetla je bilo baš teško primetiti ih, naravno odmah sam usporio i prođoše.
E sad da je neko u oba slučaja malo raspalio po gasu, prvo bi bilo sigurno sudar, a drugo jako opasna situacija.
Taj jedan ležeći je totalna budalaština, kad dve trećine "bulevara" nije bezbedno za vožnju
 
samo da konstatujem sledeće:
U Mariupolju je izgrađen potpuno nov bolnički centar, železnička stanica, univerzitet, grade se naselja, renovira se pozorište i zgrade koje su uništene u ratu, pušten tramvajski saobraćaj..i to sve dok rat još traje...
U Beogradu za to vreme nisu u stanju bulevar od 3km sa 4 kolovozne trake da urade.... Mene je iskreno sramota koliko nam dobro ide. To bi pojedini forumaši rekl "prebrutalno"
 
Vrh