Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Od obične ulice, dobili smo ne bulevar, nego autoput. Izučavaće se ovaj projekat u budućnosti.
 
Samo nemojte ležeće pandure zbog takvih debila. Stvarno ih već imamo previše svuda. Kamere što reče @direktor. Postalo je stvarno pravo mučenje voziti kola po Beogradu, pogotovu lokalnim ulicama. Na svakih 100 metara po jedna ležeći, a pate od toga i vozila javnog prevoza sa sve putnicima u njima.
 
Kamera I samo računi na adresu
Podrzavam, medjutim sramotno je da bi se punio budzet stavljati ogranicenja brzine od 40-50km/h u gradu na sirokim bulevarima.
Primer Radnicke ulice gde je ogranicenje 50ak km/h, a realno je da bude dozvoljeno barem do 80... U Moskvi su recimo ti veliki "bulevari" sa ogranicenjem 80km/h i odma ima manje huligana posto je to nekako normalna brzina za sve.. U centru se slazem treba smanjiti brzinu, ali negde su stvarno preterali... Da bude ista brzina u ulici sa 1+1 trakom i 3+3 mi stvarno nije logicno.
 
Video sam bager jutros nešto radi sa šljunkom koji je ostao nakon uklanjanja šina, na samom početku mosta na Adi.
 
Ponestalo im na drugom gradilištu, pa poslali nekog da im malo nagrebe. Znaju da tu neće trebati nikom još dugo...
 
Zna li se nešto, javna nabavka za 2. fazu radova na Bulevaru bila je raspisana pre skoro 3 meseca, da li izabran novi izvođač?
 
Ne znam za to ali sam primetio neke kočiće pobodene pored trotoara na delu od Škoda servisa do kraja duplih traka u smeru ka gradu.
 
Konačno se nešto pomera u Bulevaru patrijarha Pavla.
Ali na gore...
Stavili su dva ležeća policajca kod skretanja za kasarnu u Topčideru na razmaku od 50 metara koji dodatno usporavaju saobraćaj, tako da su sad znatno veće gužve iz smera Topčiderske zvezde...
 
Касарнама ионако ту више није место. Сем Дому Гарде за официјелне, административне, формалне доживљаје. Град се проширио, све то треба да се сели.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: zzz
Tешко ће икада селити касарну Топчидер због бункера.
 
Касарнама ионако ту више није место. Сем Дому Гарде за официјелне, административне, формалне доживљаје. Град се проширио, све то треба да се сели.
A zamisli koja bi guzva bila da tu nije garda vec da su tu stanovi

20240308_141148.jpg

20240308_135513.jpg

20240308_134815.jpg

20240308_134558.jpg
 
Poslednja izmena:
Konačno se nešto pomera u Bulevaru patrijarha Pavla.
Ali na gore...
Stavili su dva ležeća policajca kod skretanja za kasarnu u Topčideru na razmaku od 50 metara koji dodatno usporavaju saobraćaj, tako da su sad znatno veće gužve iz smera Topčiderske zvezde...

Baš sam juče to primetio i sam. Znači definitivno jedino što kod nas reguliše saobraćaj, tj brzinu su ležeći panduri u 1000 različitih oblika i varijanti. Za zonu škole razumem i treba, plus tamo gde je možda nepregledno, usko itd., a tu na sred tog puta apsolutno nepotrebno. Baš sam skoro i pisao, treba destimulisati ljude da koriste kola previše, al ne treba nam se popeti i na glavu, i potpuno nam ogaditi vožnju. Ne bi me čudilo da i u Kneza Miloša za koji dan postavi po par ležećih, šta ima veze, glupo kad je ulica ravna bez rupa i prepreka.
 
S’obzirom da je na ulicama divlji zapad, povratak 90ih uveliko u jeku, ovi lezeci policajci su potrebni na mnogo vise lokacija…Saobracaj se mora drasticno usporiti, da je maltene brze biciklom, pesaci treba da budu prioritet br 1, a samim time ce se destimulisati voznja kolima. Pogledajte recimo Spaniju, koja ima neuppredivo bolje uredjen saobracaj, da ne pricam o kulturi ucesnika, koja je Verovatno gradjena sa drasticnim sancionisanjem. Za ovu konkretnu lokaciju lezeceg bi se slozio da je besmislena, treba da ide semafor.
 
Poslednja izmena:
E, ali zahtev za njihovo uklanjanje je iz klimatskih razloga; povećava se emisija CO2 kad ima ležećih.

Tome se sad ne sme suprotstavljati, dakle, odzvonilo je ležećima, samo im još niko nije javio.
 
Znači treba da idem da završavam poslove s kraja na kraj grada pešice? Zbog određenog procenta maloumnika koji bahato voze, treba da ispaštaju svi vozači. To je odlika nesposobne države koja ne ume da se obračuna sa onima koji krše zakon. Sada je otprilike samo u centar grada brže stići prevozom. Za sva ostala naselja brži je automobil i to je činjenica. Čak i u centru grada je jednako, nego je tu problem parkiranje. Primer - kod Palilulske vidim 65, posle se odvojimo, jer ja do tunela moram kroz Vlajkovićevu, ali opet se ukrstimo na ulazu u tunel pošto je bus izgubio previše vremena na onom semaforu kod Doma omladine. Posle sam u NBG ili u Zemunu mnogo pre busa. Jedino metro može da destimuliše korišćenje automobila i to je to. Što se tiče pešačenja, šetam se svakog dana u slobodno vreme i po kraju kad završavam neke obaveze. Nekad i po više desetina hiljada koraka, ali ne želim pešice da radim nešto što moram brzo da završim samo zato što nesposobni donose odluke i zakone.
 
Ležeći su OK, ali moraju se prilagođavati vrsti puta, odnosno ne mogu se na ovakvoj saobraćajnici stavljati oni klasični.

Videh skoro u Bulevaru Kneza Aleksandra kod Brnabine kuće jedan bolji model koji ne uništava kola, odnosno nije toliko visok.
 
S’obzirom da je na ulicama divlji zapad, povratak 90ih uveliko u jeku, ovi lezeci policajci su potrebni na mnogo vise lokacija…Saobracaj se mora drasticno usporiti, da je maltene brze biciklom, pesaci treba da budu prioritet br 1, a samim time ce se destimulisati voznja kolima. Pogledajte recimo Spaniju, koja ima neuppredivo bolje uredjen saobracaj, da ne pricam o kulturi ucesnika, koja je Verovatno gradjena sa drasticnim sancionisanjem. Za ovu konkretnu lokaciju lezeceg bi se slozio da je besmislena, treba da ide semafor.

Saobraćaj treba držati pod kontrolom, al ne isključivo ležećim pandurima, pogotovo na ulici koja je ovde predmet diskusije. U Beogradu ih ima previše, uvećan im je broj 10 i više puta za desetak godina. Nije to baš normalno. Nije samo usporavanje kao takvo, nego je često prelazak preko njih i sa 15 do 20km/h jako neprijatan, što znači da za tom visinom nema potrebe, još plus da se ponavljaju na 30 metara. Trošenje guma, kočnica, plus letenje onih toliko omraženih čestica gume, plastike i raznih opiljaka, a ovamo se toliko tupi o ekologiji sa sve CO2 otiskom. Postoje mnogo bolja rešenja koja ne remete one normalnije učesnike u saobraćaju, a baš jako utiču na svest vozača. Kamere sa sve pokazivačem brzine kretanja vozila. I pre sam navodio odličan primer Pilota Mihaila Pertrovića od Maričke gore prema Vidikovcu. Baš je jedan takav, ništa posebno komplikovan saobraćajni znak, skoro postavljen u pomenutoj ulici. I te kako je primirio saobraćaj. Od bu**** neće ni ležeći čuvati ni vozače, ni pešake. Zone gde je posebno bezbednost ugrožena su druga priča. A to ne može biti ceo grad, i čitave ulice, kao što su ležećim Marička, Kneževačka i 17 oktobra bukvalno uništene. Preko 20 ih ima na tri kilometra. Neka i pešaci malo gledaju, neretko se može videti kretanje ljudi po ulici kao da su pijani i drogirani. Prednost da, al aman pa ne može se baš svuda peške. Drže se telefoni, ne gleda se dal je vozač mogao da vas uoči ne vreme, ikače se, blene svuda sem levo i desno pre stupanja na kolovoz. Zadnjih godina se mnogo priča o greškama vozača, al dosta manje o ponašanju bahatih pešaka, a pošto sam i sam baš dosta fizički aktivan, znam vrlo dobro o čemu pričam. Volim da idem peške i javim prevozom pre nego kolima, al nekad se i bez tih kola jednostavno ne može.
 
Vrh