Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Ležeći su OK, ali moraju se prilagođavati vrsti puta, odnosno ne mogu se na ovakvoj saobraćajnici stavljati oni klasični.

Videh skoro u Bulevaru Kneza Aleksandra kod Brnabine kuće jedan bolji model koji ne uništava kola, odnosno nije toliko visok.
Ja sam upravo za postavljanje tih ležećih koji uništavaju kola, jer sve ovo što si postavio na fotografijama post ispod, vrlo lako se "preleti" u punoj brzini. Kada par puta odvališ deo automobila klasičnim načinom prelaska preko ležećeg, pa te "ojade" u auto servisu, vrlo bzo ćeš naučiti da treba da usporiš.​

Čemu služi ležeći? Da nas natera da smanjimo brzinu? Onda stavi ograničenje 30 u zoni gde mislite da je opasno PLUS KAMERU.
I onda kreni da primenjuješ striktno kažnjavanje, svakog po džepu, svaki put i svakoj prilici kada napravi prekršaj, a ne da kamera služi kao dekor.​
 
Пешачки прелази у нивоу са тротоаром који су уједно и лежећи и који се у том случају налазе само тамо где и треба да буду.

Боље и безбедније за пешаке, инвалиде, бициклисте, возаче, јавни превоз...Дакле за све учеснике у саобраћају.

едит: Чак би и ретардима из београд пута било лакше то да изведу него рампе за инвалиде, пешаке и бициклисте код прелаза, које све чешће незаконито ни не изводе. Усликаћу вам нове ивичњаке буквално на капији београд пута на Карабурми. Наравно нема спуштања ивичњака у нивоу са асфалтом.
 
Poslednja izmena:
Пешачки прелази у нивоу са тротоаром који су уједно и лежећи и који се у том случају налазе само тамо где и треба да буду.

Боље и безбедније за пешаке, инвалиде, бициклисте, возаче, јавни превоз...Дакле за све учеснике у саобраћају.
Tako je. Ali npr. gradska vlast radi obrnuto. Ovde se trotoari spuštaju da budu u nivou ulice kada se radi o ulazu u nečije dvorište.

Primer vojvođanska ulica. Komplet trotoar je talasast i spuštan kako bi automobili što ležernije prelazili preko trotoara.
 
Наравно. О чему ми причамо кад чак и овде већина кука за подземним пролазима на кључним пешачким потезима како би аутомобилима било још комфорније а пешацима и инвалидима максимално компликовано кретање по центру?
 
Наравно. О чему ми причамо кад чак и овде већина кука за подземним пролазима на кључним пешачким потезима како би аутомобилима било још комфорније а пешацима и инвалидима максимално компликовано кретање по центру?
To su očajnički vapaji.
 
Пешачки прелази у нивоу са тротоаром који су уједно и лежећи и који се у том случају налазе само тамо где и треба да буду.

Боље и безбедније за пешаке, инвалиде, бициклисте, возаче, јавни превоз...Дакле за све учеснике у саобраћају.
Bilo u Glavnoj. Ima u Narodnih heroja (ne baš skroz tako, ali slično), i dobro je.
 
Ima i u Dragana Mancea kod Internacinalne škole, između ostalog.
 
Meni u ulicu je stajalo ograničenje i 30 istrelica za smer kretanja
Do sad niko postovo brzinu nije znak skidan sad nema ni stuba bar godinu dana
Stavljeni su 3 gumena ležeća policajca prelecu ih kao da ih nema u 80 % slučajeva
 
E, ali zahtev za njihovo uklanjanje je iz klimatskih razloga; povećava se emisija CO2 kad ima ležećih.

Tome se sad ne sme suprotstavljati, dakle, odzvonilo je ležećima, samo im još niko nije javio.
Ето на мој предлог и комшија из краја, коначно су постављени пре недељу дана лежећи полицајци (они гумени) на раскрсници код моје и комшијских зграда, Недељка Гвозденовића-Виктора Новака. Да видите како је сад саобраћај нагло успорен, а до тада кад се залете од семафора од пијаце или од семафора од Максија, пролете поједини бахати ко стреле, поготово мотоциклисти. Ту је и зона о.ш. Драган Лукић, вртић Златна прашина, али није вредело, сад вреди.
 
Znači treba da idem da završavam poslove s kraja na kraj grada pešice? Zbog određenog procenta maloumnika koji bahato voze, treba da ispaštaju svi vozači. To je odlika nesposobne države koja ne ume da se obračuna sa onima koji krše zakon. Sada je otprilike samo u centar grada brže stići prevozom. Za sva ostala naselja brži je automobil i to je činjenica. Čak i u centru grada je jednako, nego je tu problem parkiranje. Primer - kod Palilulske vidim 65, posle se odvojimo, jer ja do tunela moram kroz Vlajkovićevu, ali opet se ukrstimo na ulazu u tunel pošto je bus izgubio previše vremena na onom semaforu kod Doma omladine. Posle sam u NBG ili u Zemunu mnogo pre busa. Jedino metro može da destimuliše korišćenje automobila i to je to. Što se tiče pešačenja, šetam se svakog dana u slobodno vreme i po kraju kad završavam neke obaveze. Nekad i po više desetina hiljada koraka, ali ne želim pešice da radim nešto što moram brzo da završim samo zato što nesposobni donose odluke i zakone.
Niko ne kaze da treba da se pesaci po gradu, ali nacin kako ljudi voze je drametican, pešački prelazi mu dodju ko da si na streljanju…Brzina vožnje je uvek neprilagodjena, s’toga lezeci policajci, kružni tokovi, metro, strogo sankcionisanje, oduzimanje automobila, visoke kazne…
 
Ето на мој предлог и комшија из краја, коначно су постављени пре недељу дана лежећи полицајци (они гумени) на раскрсници код моје и комшијских зграда, Недељка Гвозденовића-Виктора Новака. Да видите како је сад саобраћај нагло успорен, а до тада кад се залете од семафора од пијаце или од семафора од Максија, пролете поједини бахати ко стреле, поготово мотоциклисти. Ту је и зона о.ш. Драган Лукић, вртић Златна прашина, али није вредело, сад вреди.
sve se slazem Gago, ali evo juce videh jednog sa dijagnozom BMW kako pretece fokusa koji je bio ispred njega bas tu kod lezeceg i zapali gume dalje ka maksiju i ledinama
 
Ето на мој предлог и комшија из краја, коначно су постављени пре недељу дана лежећи полицајци (они гумени) на раскрсници код моје и комшијских зграда, Недељка Гвозденовића-Виктора Новака. Да видите како је сад саобраћај нагло успорен, а до тада кад се залете од семафора од пијаце или од семафора од Максија, пролете поједини бахати ко стреле, поготово мотоциклисти. Ту је и зона о.ш. Драган Лукић, вртић Златна прашина, али није вредело, сад вреди.
Па то је то. Решење је да на сваких 20 метара буде лежећи, и онда нико неће да дивља... док не изађе исфрустриран на отворен друм и тамо крене да се иживљава, док се не судари чеоно и побије троје-четворо. А, да - на свим путевима има да раздвојимо траке, па неће мајкини синови да се чеоно сударају...

Затворска логика, која никад није дала повољан укупни резултат.
 
Овај случај је још један доказ како је општина Раковица неприродна творевина.
 
Niko ne kaze da treba da se pesaci po gradu, ali nacin kako ljudi voze je drametican, pešački prelazi mu dodju ko da si na streljanju…Brzina vožnje je uvek neprilagodjena, s’toga lezeci policajci, kružni tokovi, metro, strogo sankcionisanje, oduzimanje automobila, visoke kazne…
Nije bilo upućeno tebi, samo generalno pričam. Mora se naći efikasan način da se ta goveda pripitome, a po svemu sudeći nijedan do sada nije urodio plodom.
 
Честитам, улазимо у 5 година радова, на крају ће овај булевар градити 7-8 година. Први пут у модерној историји!
ovaj bulevar se nece meriti samo po mEUR/km nego i godina/km, kao i tendera/km (mada u ovom segmentu je mrtva trka sa podvoznjakom u Bul. Umetnosti)
A sto se tice Rakovice, davno sam na stanovistu da treba da se ocepi, i u okviru nje vaspostavi Republika Miljakovac!
Rakovica je za Beograd ono sto je Srbija za Evropu
 
Dok su bile radne akcije posle 2. sv. rata nije bilo tendera. Šta je sve izgrađeno za 5 godina ne mogu ni da zamislim. Dođe mi da se organizujemo u komšiluku i da pokažemo da se može kad se hoće. Ovo ovako ne vodi nikuda. A ispaštamo mi, građani. Ja konkretno ne koristim ovu maršutu (ne idem na tu stranu), ali mi ide na živce da nisu u stanju da kroz ravnicu provuku jednu saobraćajnicu. Šta nas sve čeka kad bude bio tunel ispod centra grada?
 
А, за тај тунел ће тек извођачи да траже више пара, па још више, па...

:)
 
Vrh