Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

To svakako, al prvo treba da otkrijemo ogromna ležišta nafte ili koječega već kako bismo mogli da isfinansiramo novih 3 km puta na stubovima. A bilo bi i više buke. Za velike pare bi bilo bolje napraviti tunel ispod pruge :)
 
Па за садашњи део УМПа направљен на стубовима од блока 42 до моста и од моста до Топчидера нам нису требале нафтне бушотине :D
 
Ево измерио сам на гуглу, од раскрснице УМП где треба да буде скретање за тунел до Жст. Топчидер, тј. Гардијске улице пругом има око 970 метара, док траса УМП на НБГ која је на стубовима од Јурија Гагарина до рампе која се спушта у Булевар хероја Кошара има 1170 метара, тако да би и овај део могао на стубовима да се направи.

Све једно како направили Булевар Патријарха Павла, главни проблем по мени ће остати Драјзерова улица.
 
Kod Miloševog konaka na uglu bulevara Patrijarha Pavla i bulevara vojvode Mišića je postavljen javni toalet.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519698#p519698:14emu3lx je napisao(la):
Дошљак » Ned Feb 25, 2018 2:04 pm[/url]":14emu3lx]Све једно како направили Булевар Патријарха Павла, главни проблем по мени ће остати Драјзерова улица.

Ko sve koristi Drajzerovu? Tunel (jednog dana) moze da povuce dobar deo koji ide ka komandi, a Patrijarha Pavala/Pere Velimirovica/Bahtijara V mozda moze da povuce saobracaj ka Banjici, stepi i dalje. Jeste okolo, ali dobar deo ima mesta da se napravi siroko i sa malo semafora... Onda u Drajzerovoj ostaju "lokalci".
 
Oнда треба још само видети да се 49 и 94 некако преусмере да не иду кроз парк.
 
U tom slučaju ne mogu da idu ni Drajzerovom , nego pored Prokopa i Sajma na Most na ADI , odnosno petlju Hipodrom. Druga opcija ne postoji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520827#p520827:g74n0rm1 je napisao(la):
solecar » Wed Feb 28, 2018 9:35 pm[/url]":g74n0rm1]U tom slučaju ne mogu da idu ni Drajzerovom , nego pored Prokopa i Sajma na Most na ADI , odnosno petlju Hipodrom. Druga opcija ne postoji.

Opet kolce-kolce-naokolce. Postoje druge krace i mnogo logicnije putanje.
 
A sta fali da idu kroz park? Bas je dobro da je park bar malo povezan prevozom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521028#p521028:3rlb9p6z je napisao(la):
Aleksandar1 » March 1st, 2018, 5:09 pm[/url]":3rlb9p6z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520827#p520827:3rlb9p6z je napisao(la):
solecar » Wed Feb 28, 2018 9:35 pm[/url]":3rlb9p6z]U tom slučaju ne mogu da idu ni Drajzerovom , nego pored Prokopa i Sajma na Most na ADI , odnosno petlju Hipodrom. Druga opcija ne postoji.

Opet kolce-kolce-naokolce. Postoje druge krace i mnogo logicnije putanje.
Navedi ih. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521029#p521029:6pmqquav je napisao(la):
roger34 » 18 minutes ago[/url]":6pmqquav]A sta fali da idu kroz park? Bas je dobro da je park bar malo povezan prevozom.

Nema potrebe da se dira unutrašnjost parka. Nije toliko velik da nije pristupačan sa oboda..

Dovoljno je malo uzeti parka po obodima. Ja bih ostavio postojeći pravac ka Teodora Drajzera, a novi bulevar bih proterao desno (posle mosta), uz prugu. Potrebna su parking mesta, jer je park lep, ima Konak, staze, jezerce, vodu, ali mislim da je vrlo loše dostupan što gradskim prevozom, što parking mestima.
 
Park je dostupan prevozom javnim par linija tuda prolazi
Om
Onemoguciti ulaz mamlazima kolima u park zatvoriti auto praonicu
Naplacivati kazne za voznju kola tramvajskim sinama.
A bulevar ide izmedju pruge i tramvaskih sina
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521029#p521029:1jdwiql4 je napisao(la):
roger34 » Thu Mar 01, 2018 4:12 pm[/url]":1jdwiql4]A sta fali da idu kroz park? Bas je dobro da je park bar malo povezan prevozom.

Ne fali nista. Nisam cuo da ikome smeta. Osim vozacima na stanicma bez nisa, ali to je resivo. Ucenici gimnazije obozavaju ove linije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521034#p521034:2b4e3hf0 je napisao(la):
astrodule » Čet Mar 01, 2018 5:35 pm[/url]":2b4e3hf0]
Ja bih ostavio postojeći pravac ka Teodora Drajzera, a novi bulevar bih proterao desno (posle mosta), uz prugu. Potrebna su parking mesta, jer je park lep, ima Konak, staze, jezerce, vodu, ali mislim da je vrlo loše dostupan što gradskim prevozom, što parking mestima.

Ah, da. Ja sam uvek pretpostavljao da postojeci pravac ostaje, a da se dodaje jos jedna veza, uz prugu (ili "preko" pruge, sto mi se svidja kao ideja, osim sto nemam osecaj koliko to stvarno kosta u poredjenju sa "kopnenim" putem).
 
POČETAK REKONSTRUKCIJE BULEVARA PATRIJARHA PAVLA

Danas su u Rakovici počeli radovi na rekonstrukciji Bulevara patrijarha Pavla, koja podrazumeva i izmeštanje korita Topčiderske reke.
Početak radova su obišli potpredsednik Vlade Srbije i ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović, državni sekretar u MUP-u Milosav Miličković, gradski menadžer Goran Vesić, predsednik Gradske opštine Rakovica Vladan Kocić, direktor JKP „Beograd put“ Ivan Tejić i direktor Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda Branislav Popović. Potpredsednik Vlade Srbije Nebojša Stefanović je izrazio zadovoljstvo zbog toga što se u Beogradu stalno nešto radi. „Građevinska dozvola za radove u Bulevaru patrijarha Pavla je dobijena i radovi počinju. Ovde se posao obavlja na domaćinski i ispravan način, imamo vremena da sve uradimo dobro i kvalitetno. Rakovica mora da se poveže sa čitavim gradom, a dobra saobraćajnica je važna i zbog bezbednosti u saobraćaju, koji je u ovom delu grada veliki i opterećen. Ljude u Rakovici smo pitali šta je prioritet i rečeno nam je da je to ova saobraćajnica“, naveo je Stefanović, i dodao da je rok za završetak celog posla godinu i po dana, te da će na ovaj način biti rešen jedan veliki problem. Prema njegovim rečima, u ovoj opštini je brzo i efikasno urađen Dom zdravlja na Labudovom brdu, kao i ritejl park, projekti vezani za vodovod i kanalizaciju, ifrastrukturu i puteve. „Bitno je da ljudi u Rakovici vide da se situacija menja. Danas je sutuacija značajno bolja, a imamo prostora još da radimo“, naglasio je Stefanović. Gradski menadžer Goran Vesić je rekao da je ovo velika stvar za Beograd jer počinje ostvarenje velikog projekta, za koji su bile potrebne godine kako bi se rešila imovinska pitanja i stvorili preduslovi za početak radova. „Bulevar patrijarha Pavla će povezivati Rakovicu i Vidikovac sa Novim Beogradom i na brz i efikasan način omogućiti da ljudi koji žive u ovom delu grada dođu u drugi deo bez problema. Kako bismo uradili rekonstrukciju Bulevara patrijarha Pavla, potrebno je da izmestimo korito Topčiderske reke, što počinjemo da radimo danas. Ono će biti izmešteno za dvadesetak metara, a u dužini od jednog kilometra. Uradićemo i novi most preko novog korita u Ulici Pere Velimirovića, a potom počinje rekonstrukcija bulevara“, objasnio je Vesić. Prema njegovim rečima, bulevar će imati po tri trake u oba smera, trotoare, biciklističku stazu, sve ono što treba da ima moderna saobraćajnica. „Ovo što sada radimo je dokaz da Most na Adi još uvek nije završen, jer on nema smisla bez pristupnih saobraćajnica. Ove godine smo završili pristupne saobraćajnice od Tošinog bunara do Mosta na Adi, a sada nas čeka izrada ovih pristupnih saobraćajnica kako bismo građanima omogućili da koriste ovaj most. Tako da mi sada završavamo infrastrukturne projekte koji su važni za građane“, naglasio je Vesić. On je zahvalio Vladi Srbije i istakao da nijedan veliki infrastrukturni projekat u Beogradu ne može da se uradi bez pomoći Vlade RS.

izvor: opština Rakovica
 
Nadam se da nije offtopic, ali moram da napišem, taj TC koji se spominje je uradio privatnik (i pritom srušili zgradu iz 1930-tih...), isto kao i onaj koji se radi kolimetar dalje, kod Pevca, i nije Dom zdravlja već zdravstvena stanica (slikaću tablu na ulazu), to nije isto. Baš kada se toliko hvalimo...

Samo se nadam da kada kažu biciklistička staza stvarno i misle na biciklističku STAZU.
 
Oви из МУПа немају паметнија посла него да отварају радове на.булевару.
 
sad sam prošao tuda, naravno da nisu, em je od otvaranja do danas uglavnom bio sneg i zima, ono malo toplih dana je vladalo blatište, sad pada kiša. Nema naznaka da će uskoro početi išta. Izgleda da još nije jasno šta će raditi sa prugom kroz Topčider, koliko će koloseka ostaviti a koliko rušiti.
 
Vesić: Veliki infrastrukturni projekti, ali i očuvanje životne sredine

Gradski menadžer Goran Vesić obišao je danas radove na izmeštanju dela rasadnika na uglu Ulice Pere Velimirovića i Bulevara patrijarha Pavla koji su neophodni kako bi se nastavilo izmeštanje Topčiderske reke, što je prva faza rekonstrukcije Bulevara patrijarha Pavla u Rakovici.

Vesić je rekao da je ovo dokaz da Grad Beograd vodi računa o zaštiti životne sredine i pošumljavanju.

– U blizini korita Topčiderske reke je oko stotinu stabala, koja su posadile „Srbijašume”, i pre nego što nastavimo radove, odlučili smo da ih „Zelenilo – Beograd” iskopa, i ona koja su zdrava, a većina jesu, presadi na novu lokaciju. Na ovaj način neće biti uništena stabla – naglasio je Vesić.

Prema njegovim rečima, upravo na mestu odakle se vade sadnice nalazi se buduća trasa Topčiderske reke, jer će njeno korito biti izmešteno.


Taj projekat je započet pre oko mesec dana i vredan je više od 220 miliona dinara. Topčiderska reka se izmešta za oko 20 metara, kaljavi potok će biti zacevljen u dužini od oko 100 metara, uradićemo novi most u Ulici Pere Velimirovića koji tu ulicu povezuje sa Bulevarom patrijarha Pavla. Sve se to radi kako bismo omogućili da se taj bulevar proširi. On će povezivati Rakovicu sa Mostom na Adi i omogući će građanima ove opštine da brže stignu do tog mosta, ali će biti i deo spoljne magistralne tangente, koja će povezati Most na Adi sa novim mostom na Adi Huji. To će biti jedna od unutrašnjih zaobilaznica u Beogradu – objasnio je Vesić i dodao da se po završetku ovog projekta, postavljanja šina i završetka tunela ispod Topčidera, može reći da je Most na Adi završen.

To je veliki posao i ogroman infrastrukturni projekat koji pokazuje da Most na Adi još uvek nije završen, naveo je gradski menadžer i dodao da još uvek nema svih pristupnih saobraćajnica i građani ovog dela grada ne mogu da pristupe tom mostu kako treba.

Gradski menadžer je podsetio da je prošle godine „Zelenilo – Beograd” zasadilo pet hiljada stabala na teritoriji grada i naglasio da je u planu da ove godine bude zasađeno još toliko.

– Plan je da u narednih petnaest godina Beograd ima 30 odsto teritorije pod šumom, što je veliki procenat. I ubuduće ćemo se truditi da sačuvamo svako stablo jer je veoma važno da se odgovorno odnosimo prema svakom stablu, a da istovremeno omogućavamo realizaciju projekata – naveo je Vesić.

Direktor JKP „Zelenilo – Beograd” Slobodan Stanojević rekao je da će sve od biljnog fonda iz tog dela rasadnika, što može, biti presađeno. Za tu namenu, dodao je, opredeljena je leva obala Save, između „Gazeleֲ” starog tramvajskog mosta.

– To je još jedan doprinos očuvanju životne sredine, ali i dokaz sinergije gradskih preduzeća – naveo je Stanojević.
Događaju je prisustvovao i predsednik opštine Rakovica Vladan Kocić.

izvor: beograd.rs
 
Jako mi je drago da ipak se sredjuje Topčiderka u okviru radova Bulevara P.-Pavla :D
a voleo bih da se sredi i deo po razdvajanju od saobracajnice , kao i njeno Savsko ušce

Jeste da je to deo koj se razdvaja od ovog projekta
ali
tamo vec ima ko da je ,, prihvati,, u okviru dr. projekta nazvanog ,,uredjenja Čukaričkog rukavca,,
a gde opet nije naglašeno uredjenje ušca.... :(

To bi bio lep dokaz da je napokon počelo - sagledavanje celine -
umesto posmatranja svakog projekta posebno i ne zavisno od ostalih
kao sto se sramotno desilo
da je most na Adi i završen a silna mehanizacija, , materijal i radnici i ako su bili na licu mesta jednostavno su preskočili sredjivanje ušca i ako su radili iznad i oko nje... jer se nije gledalo na opštu dobrobit vec su samo završavali debelo placen posao

ovim projektom, Bul. P. Pavla sa takvom pristupom , da se radi i saobracajnica i reka , zaslužuje sve pohavle ... :kk:
a kvalitet ce vidimo :)
 
Vrh