Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

ovde je suludo neodvojiti bici stazu od kolovoza, ima kamioni da gaze samo tako
u ovom bulevaru MORA DA SE URADI BICI STAZA ODVOJENA I OD KOLOVOZA I OD TROTOARA
 
Realno, taj bulevar je dušu dao za neku biciklističku stazu. A nije da nema prostora i uslova.
 
U teksu nema ni jedne reči o TOPČIDERKI koju ce da pomeraju

to znači da ona nije sekundarna nego totalno nebitna u projektu
a odnos prema nebitnim znamo kako izgleda
isto kao
kad su radili most preko Ade a ušce Topćidrke debelo zanemarili

Ne bi smeli da krenu sa ikakvim radovima bez JASNOG projekta uredjenja NE razdvojive ove Bgreke
 
Ako se ne varam, izmeštanje Topčiderke je bilo predviđeno samo u jednom manjem delu kod samog Topčidera, tako da da: nebitna je u celoj priči.
Daleko važnije je pitanje druge faze radova, odnosno od Pere Velimirovića do okretnice u Rakovici.
 
Da li postoji negde plan kako će izgledati trasa kroz Topčiderski park?
 
izgleda mi da to još nisu do kraja definisali, znam za verziju da ćče ići kuda sad ide pruga, ali i tu ima nekih problema, recimo kod pumpe bi moralo napraviti semaforizovanu raskrsnicu ili kružni tok, a tu je i tunel.
 
U tekstu piše da prva faza rekonstrukcije obuhvata Most na Adi - Pere Velimirovića i da radovi kreću u martu... Da li je moguće da još uvek ne postoji nacrt ili plan kuda će trasa proći i kako će se povezati na Bulevar Patrijarha Pavla?
(na slici je samo deo od "početka 2. etape" - deo koji, nadam se, nije sporan)

U ostalim tekstovima na koje sam naišao, za taj prvi deo se pominje samo izmeštanje Topčiderke 20 metara istočno?

Bio bih zahvalan, kada bi neko ko ima pristup tim planovima (ako postoje) okačio neki i na forum.
 
Imam nedoumicu oko direktnog povezivanja sa mostom na Adi.....
 
Плава траса дефинитивно, да се одвуче саобраћај из парка и од конака. Само још да се Драјзерова некако избаци.
 
Da, trebao je put da ide kuda sada ide železnička pruga, ali u međuvremenu su shvatili da im treba žel. stanica Topčider za utovar automobila pa sada nisam siguran. U svakom slučaju, samo dalje od parka, konaka i stogodišnjeg drveta.

Ja još uvek ne znam šta će biti sa biciklističkim stazama.
 
За бициклистичке стазе је најлогичније да иду уз реку Топчидерку од оне петље код моста, само је проблем код оног балона за фудбал ту би отприлике морала да промени страну. Ја други начин за повезивање са постојећим стазама на мосту, ка Ади и ка граду уз Сави не видим.
 
Pruga nesmeta novom bulevaru i nije ni planirana za uklanjanje ima dovoljno mjesta
Po tradi stare pruge moze da se uradi bic staza a balon mafija moze da se ukloni
 
Sa kojom se to trasom budućom trasom BG voza poklapa linija 3? Resnik-Prokop?

Da li je neko od vas išao tom trojkom ujutru, da vidite koliko ljudi zapravo koristi tu liniju ka poslu. Kao drugo, sećam se vremena kada je Beovoz kao super funkcionisao '97 i onog čuvenog "danas izuzetno ne saobraća" 5 minuta pre najavljenog dolaska.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515481#p515481:2ss10kw6 je napisao(la):
radax » Суб Феб 10, 2018 9:01 pm[/url]"]Da li postoji negde plan kako će izgledati trasa kroz Topčiderski park?

Ако би тај план и постојао, парк више не би.
 
Поред стазе уз реку моћиће да се вози и кроз сам парк ваљда. Од моста до парка нема другог простора да се провуче стаза осим поред Топчидерке. А и у Саву се исто сливају фекалије па је главна стаза уз њу.
 
Nije poenta u vožnji uz rečicu (koja se uglavnom ni ne vidi), već u vožnji uz prometni bulevar i retkoj vezi ka tom delu grada.
 
Slažem se, ovde apsolutno treba posebna baštica za bicikliste. Inače, ovo bi bila jedina staza iz ovog dela grada. Uostalom, ako ne znaju kako se to radi, neka se raspitaju kod svojih kolega po Evropi.
 
Eto prilike da naprave prvu pravu planiranu biciklističku stazu/traku, a ne da na trotoaru ili kolovozu iscrtaju linije. Znači fizički odvojeni kolovoz / pešačka staza / biciklstička staza (traka).
 
Има простора да бициклистичка стаза буде са десне стране Топчидерке ако булевар буде са леве што би на већем делу, првенствено где река пролази кроз парк значило да су стаза и булевар лепо удаљени једно од другог. Једино место где би били "близу" јесте од Гардијске улице где би стаза морала да пређе на леву страну реке ближе булевару због војске, али и ту исто има комотно простора да буду одвојене зеленим појасом све до Пожаревачке железничке рампе где већ постаје тесније због изграђених објеката око корита реке. Добрим планирањем могла би се стаза некако провући и до Петловог брда .

Једино критично место за бициклистичку стазу по мени представља пруга за коју нисам сигуран како могу да пређу бициклистичком стазом.
 
Što se tiće zagadjenosti Toščiderke i voznje duž nje
ista situacija kao i sa voznjom uz Savu i Dunav .... uobičajeno stanje Bg reka ...
koje treba popravljati
samo što ce ovako Topčiderka sa margine interesovanja postati vidljivija
te tako i konkretan rad na njenoj čistoči realniji

Uredjivanja Bulevara sa naknadnim ili posebnim sekundarnim uredjenm Topčiderke
rezultiralo bi samo dodatnim oštecenjima i dodatnim troškovima za opravak te nove saobracajnice
po kojoj bi se kretala ne baš laka mehanizacija angažovanoj oko Topčiderke
a da ne spominjem naneto blato mulj po novom kolovozu....
Mora se raditi istoveremno i na Bulevaru PP i svom koritu Topčiderke
zato i izdvajanje u drugi plan uredjenja Topciderke u odnosu na radove Bulevara P.P je tupavo
:sesir:
 
Vrh