Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510484#p510484:z23jrnbs je napisao(la):
Дошљак » 22 Јан 2018 01:22 pm[/url]":z23jrnbs]
Мада није ми ни најјасније како су предвидели и где да изместе корито Топчидерке.
Па имаш горе цртеже које сам поставио, уцртано је и старо корито Топчидерке.
 
Јасан ми је део код Пере Велимировића,не могу баш да се оријентишем за овај први план са кривином, да ли је то код Расадника?
 
Ipak cirin most kod hipodroma ostaje ovom ko je radio plan nikad vise nebi dao nista da radi zbog naziva kako su ispisani a ovaj plan bi isao na popravku i tek onda bi bio placen
 
Хвала Гаго на појашњењу сад ми је јасније где ће се изводити радови :) Надам се да ће бити започети што пре.
 
Ako ste dobro razumeli gde se radi ovaj deo puta, jel moze neko na google mapi da ucrta i okacio ovde, hvala :)
 
@Срђане, не ради се део пута, него део новог корита Топчидерске реке. Део који ће се радити је овај који сам уцртао са црвеним линијама и стрелицама (од-до).

 
Nisam uspeo do kraja da razumem, a svi oni koji redovno prolaze ovim potezom, posebno leti, razumeće moje pitanje, ima li naznaka da li će postojati biciklistička staza i ako da u kojem obliku?
 
beobike
+1 :)
izvanredno smislen put :kk:

vrlo lep , dug, i ,,nov pravac,,, bez nekih vecih uspona sa totalno različitim sadržajima i ambijentom
Rakovica -Topčider-Most preko Ade -NBgd.
i to ne samo u rekreativne svrhe
nego sa biciklističkom stazom , biće mnogima i svakodnevni ,,poslovni,, put

Kad se bolje razmisli ne bi im trebalo dozvoliti ni kamičak da pomere, ako ne budu pravili biciklističku stazu
uz novo korito Topčiderke koja time dobija još više na znaćaju

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512000#p512000:39l2salx je napisao(la):
beobike » 28 Jan 2018 07:25 pm[/url]":39l2salx]Nisam uspeo do kraja da razumem, a svi oni koji redovno prolaze ovim potezom, posebno leti, razumeće moje pitanje, ima li naznaka da li će postojati biciklistička staza i ako da u kojem obliku?
Imaće, kad neko od nas "osvoji" Orlovaču...A ciklo udruženja ni ne znaju da Rakovica postoji.
 
Treba ovo skretanje u Pere Velimirovica regulisat tu se ogromne guzve prave pa onda dalje kod Vareske ali tu se i moze jedva zaobic auto ako se pomjeri dovoljno, ako vec nece skoro da rade nove trake barem to. Pa i na semaforima u Topcideru na kraju ovog bulevara, i najvise se guzva pravi tako sto se zablokira traka zbog ljudi koji skrecu ka mostu na adi a iz ostalih smjerova ostanu u raskrsnici malo duze i dok se maknu vec skoro crveno opet... I onda put ka Topciderskoj zvezdi je isto blago receno katastrofa, ajde rupa oko sahte sto ne saniraju sto god no je sve onako usko i krivudavo previse
 
Na zahtev Opštine Rakovica uskoro počinju radovi na rekonstrukciji Bulevara Patrijarha Pavla u Rakovici. Prva faza radova obuhvata rekonstrukciju od mosta na Adi do skretanja za ulicu Pere Velimirovića. Radove finansira grad Beograd i Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. Radovi počinju u martu ove godine.

27355552_10156002928668490_2539866962533069233_o.jpg


izvor: rakovica.rs
 
Pocetak radova u martu, jesu li ono izbori tada :) ? Ali dobro, ako se ovo napravi bice dobro, samo da se onda nastavi prosirenje.
 
Уместо да се прича о великим пројектима, требало је одавно уредити раскрснице са Пере Велимировића и Варешком, тј убацити им траку за лево скретање да се не би стварале дугачке колоне у шпицу. Тако мала инвестиција, а тако корисна. Не знам колико сам пута писао о томе на разним темама. Остаје да се надамо да овај пројекат није само предизборна кампања..
 
cesto setam ovuda, najvise fale normalan trotoar, bici staza, i pesacki prelazi, ima li neko mozda detaljan plan kako ce to izgledati?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513035#p513035:3j5h0u3z je napisao(la):
abrines » 02 Feb 2018 12:24 am[/url]":3j5h0u3z]Уместо да се прича о великим пројектима, требало је одавно уредити раскрснице са Пере Велимировића и Варешком, тј убацити им траку за лево скретање да се не би стварале дугачке колоне у шпицу. Тако мала инвестиција, а тако корисна. Не знам колико сам пута писао о томе на разним темама. Остаје да се надамо да овај пројекат није само предизборна кампања..
Nema mesta za tako nešto. U pere Velimirovića je problem stanična zgrada, u Vareškoj stari nadvožnjak. Rušenje tih objekata zahteva rad na novim rešenjima.
 
Upravo tako. Nema mesta ni za trotoar.
Za stari nadvožnjak sam čuo priču da je vojni i da ga zato nikada nisu proširivali. I on zna da napravi zagušenje ili sitno čukanje.
 
Pozdrav. U UG Ulice za bicikliste smo ceć dogovarali pre par meseci da februarska vožnja Kritična masa bude vožena ovim pravcem i da tražimo da se ovde napravi biciklistička staza, jer ovaj pravac prosto vapi za njom. Svi koji vozimo bicikle znamo da je ovo važan pravac koji i sada koristi dosta biciklista a u perspektivi bi staze mogle privući bezmalo i 5 puta više.

Iskreno, nismo ni znali do skoro da se planira izgradnja ovog pravca ali smo odmah po saznanju tražili da dobijemo detaljan uvid i tražili smo da biciklističke staze budu obavezno urađene prilikom rekonstrukcije, obzirom da je agenda grada da svi bulevari prilikom rekonstrukcije dobiju staze.

Obavestiću vas u toku sledeće nedelje kakva je situacija, a koliko vidim na ovom kompjuterskom prikazu nekoliko postova iznad, staze nema u najavi a pored desne kolovozne trake je neki uži prostor koji je možda predviđen kao biciklistička traka (a možda i nije.) Ako jeste, onda je to zbog tranzitnog saobraćaja lošije rešenje i bilo bi dobro dda se ipak ide na odvojenu traku.
 
Još jedan + za biciklističku stazu, bez toga je glupost.

Naglas razmišljam, tu je nekada bila požarevačka pruga, preko Košutnjaka i Miljakovca. Shodno tome, razmišljam ima li prostora za neku novu putanju tramvajske pruge da bi bila bliža naseljima. Kada bi se pratila ta pruga, izašla bi pravo na novi tržni centar u Rakovici i zatim bi mogla do kraja trenutnom prugom. I znam da je veći deo tog pravca stare pruge sada zauzet, samo, opet kažem, razmišljam naglas.

Inače još jednom je javno potvrđeno uvođenje tramvajskog pravca Novi Beograd - Rakovica pa i Banovo brdo - Rakovica.
 
Nema od toga ništa. Trasa je na mnogo mesta denivelisana, na nekima je divlja gradnja koja je na putu da postane legalna, nadvožnjaci preko ulica odavno ne postoje.

Kako se ja kao lokalac snalazim sa celom sadašnjom situacijom.

Kao vozač automobila: U Vareškoj se dok čekam prvenstvo prolaza da skrenem u nju postavim tako da uđem delom u suprotnu kolovotnu traku. Time ostavim dovoljno prostora da vozila iz oba smera mogu da prođu. Ovo u Pere Velimirovića nije moguće. U popodnevnim satima nikad ne idem tuda već preko Lisičijeg potoka.

Kao biciklista: Kad idem u pravcu Ade samo pređem Bulevar patrijarha Pavla kod autosalona Fiat. Pređem prugu, naravno nepropisno, jer ni onaj nadvožnjak nema rotoar a kola se na njemu jedva mimoilaze. Posle ovoga udarim desno od stadiona IMR pored spomenika knezu Mihailu do Hajdučke česme, pa iza stanice Topčider, Daščare i pređem na dirigovanom tramvajskom semaforu kod Topčiderske noći. U povratku nemam tu soluciju, već moram da se guram sa šleperima u bulevaru koji je zapravo vangradski put i vozi se 70. Zato imam ne baš jeftino zadnje svetlo Specialized Stix Comp koje se vidi sa stvarno velike udaljenosti.
 
Više puta sam vozio od IMR-a do Topčidera, i obratno, kolovozom. Nije baš najprijatnije, ali kapiram da bi nakon proširenja trebalo da bude bolje. Realno, koliko trojka često ide, mogla bi da bude staza deljena sa tramvajskim kolosekom. Često vozim bicikl na potezu od Mostara do Požeške tramvajskim kolosekom, i nije nešto strašno.

No, slažem se da bi bilo lepo imati stazu na tom potezu. Ne znam kako i gde bi išla posle Topčidera.
 
Koliko vidim, dodaće sa istočne strane na postojeći put još jedna kolovozna traka sa dve saobraćajne, a tramvajska baštica će ostati tu gde jeste, pa će biti u sredini, kao što je urađeno u svim ostalim gradskim bulevarima. Bici staza će verovatno ići uz istočni deo puta, taj što će se raditi.
 
Ne znam da li ne vidite na slici ali bici staza je izmedju ivicnjaka i kolovozne trake uz desnu ivicu kolovoza kao na par mesta u gradu sto su docrtali.
Uglavnom ovaj bulevar ce sigurno smanjiti guzve na Banovom Brdu i Dedinju.
 
Vrh