Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490455#p490455:197yjx6z je napisao(la):
astrodule » Sre Nov 08, 2017 4:46 pm[/url]":197yjx6z]Na Brankovom mostu u zoni kamera niko ne vozi žutom trakom. Slično je i kod Sajma, tako da kamere za žutu traku imaju smisla i te kako.

Da, ali u smerku ka NBG, u smerku ka gradu desava se da se pribiju uz autobus i prodju celu zutu traku, a kamera ne moze da ih snimi posto snima spreda.
Ovo vidjam bar jednom sedmicno a prelazim taj most bar dva puta dnevno.
 
Бахатих идиота који мисле да су много паметни је увек било и биће. То не значи да треба одустати од увођења реда.
 
Slazem se, ja bih postavio tih kamera na svakih 50metara i da snimaju i sa jedne i sa druge strane.
Jer bas ti ljudi prave guzvu, uvlace se u kolonu i onda krece lancana reakcija kocenja i eto ti odmah guzve.
 
Može i tako sa montažom novih kamera, a može i jednom nedeljno u slučajno izabranom terminu da jedan saobraćajac sat vremena peške prelazi most i zapisuje tablice bahatih.
 
Bože zdravlja.
Da ne mislite da branim "prekršioce", prvi bih mnoge u familiji kaznio zato što misle da su Šumaheri. #strogalpravedan :gobb:
 
Nisu, što... ? Taman su kako treba.

taman.jpg
 
Za zemlje sa normalnim vozačima nisu uske. Za zemlju gde mnogi misle da su Fanđe i Šumaheri, ne pomaže ni aerodromska pista.
 
Izvini Travolta ali to je razmišljanje na nivou onog Sovjetskog/komunističkog ''ma i bolje da su putevi loši, jer onda će ljudi manje da brzaju i biće manje nezgoda''. Niđe veze. Blago proširenje saobraćajnih traka u gradu ne utiče toliko na povećanje brzine. Ali zato svako suženje istih itekako utiče na psihologiju vozača, ne samo što im smanjuje manevarski prostor nego što im povećava i nervozu i agresiju. Što na kraju dovodi i do više nezgoda.

Postoji granica u tom sužavanju traka preko koje ne treba ići. Ali se ovde svi prave blesavi pred time. I zato širom grada nailazim na improvizovane trake u koje čak ni Smart ne bi mogao da se ugura a da bude po propisu. A da ne pričam o nekim deonicama gde ne mogu da prođu dva autobusa a da ne zagaze u susedne trake, osim ako ne žele da odvale jedan drugom retrovizor.

Dakle niko ovde ne traži piste i I-96 u centru zbijenog Beograda. Ali ono... mora da postoji neki minimum ispod koga se ne ide.
 
И мене живо занима како ће то све изгледати у реалности када се буде пустио саобраћај.
 
Inače, pošto se danas radi električna infrastruktura za tramvaj od Autokomande ka Slaviji, pustili su saobraćaj u desnu traku. Prošli smo kao po pisti, popeli se od Autokomande do Hrama za dva minuta, skoro kao i kad nije zatvoren saobraćaj.
 
На стубовима су окачене саксије и код стајалишта су поставили ђубријере као у БнВ.
 
Приметио сам синоћ док сам ишао аутобусом од Франша ка Славији да је на неколико места већ пропала она гума што иде уз саму шину. Још није ни отворен а већ пропада. Толико о квалитету радова. Такође је доста вас приметило то труцкање у поменутој десној баштици, ваљда ће то опет ишмирглати.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490694#p490694:1s7pf800 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 09 Nov 2017 12:11[/url]":1s7pf800]Izvini Travolta ali to je razmišljanje na nivou onog Sovjetskog/komunističkog ''ma i bolje da su putevi loši, jer onda će ljudi manje da brzaju i biće manje nezgoda''. Niđe veze. Blago proširenje saobraćajnih traka u gradu ne utiče toliko na povećanje brzine. Ali zato svako suženje istih itekako utiče na psihologiju vozača, ne samo što im smanjuje manevarski prostor nego što im povećava i nervozu i agresiju. Što na kraju dovodi i do više nezgoda.

Postoji granica u tom sužavanju traka preko koje ne treba ići. Ali se ovde svi prave blesavi pred time. I zato širom grada nailazim na improvizovane trake u koje čak ni Smart ne bi mogao da se ugura a da bude po propisu. A da ne pričam o nekim deonicama gde ne mogu da prođu dva autobusa a da ne zagaze u susedne trake, osim ako ne žele da odvale jedan drugom retrovizor.

Dakle niko ovde ne traži piste i I-96 u centru zbijenog Beograda. Ali ono... mora da postoji neki minimum ispod koga se ne ide.

3,5 метра, ни мање ни више

за сваку улицу
 
Опет је боље да их има 4 па макар и уже, него 3 а шире.
 
Kako bolje ?


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490694#p490694:21ikkwz3 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Nov 09, 2017 12:11 pm[/url]":21ikkwz3]Izvini Travolta ali to je razmišljanje na nivou onog Sovjetskog/komunističkog ''ma i bolje da su putevi loši, jer onda će ljudi manje da brzaju i biće manje nezgoda''. Niđe veze. Blago proširenje saobraćajnih traka u gradu ne utiče toliko na povećanje brzine. Ali zato svako suženje istih itekako utiče na psihologiju vozača, ne samo što im smanjuje manevarski prostor nego što im povećava i nervozu i agresiju. Što na kraju dovodi i do više nezgoda.

Postoji granica u tom sužavanju traka preko koje ne treba ići. Ali se ovde svi prave blesavi pred time. I zato širom grada nailazim na improvizovane trake u koje čak ni Smart ne bi mogao da se ugura a da bude po propisu. A da ne pričam o nekim deonicama gde ne mogu da prođu dva autobusa a da ne zagaze u susedne trake, osim ako ne žele da odvale jedan drugom retrovizor.

Dakle niko ovde ne traži piste i I-96 u centru zbijenog Beograda. Ali ono... mora da postoji neki minimum ispod koga se ne ide.

+1
 
Postoji pravilnik i zavisnosti od kategorije ulice ide sirina
Sve je to kako treba sto bi sad neki htjeli da svaka traka ima 3.5 m to je drugi par opanaka
 
Лепо боље. И безбедније. Већа је пропусна моћ саобраћајнице. Јаснија правила кретања. Нико не каже да је боље да су при истом броју траке уже него шире, али ако је избор између система 2+2 са нешто ужим тракама, и система 2+1 наизменично са нешто ширим тракама дилема једноставно не постоји.
 
Прописана минимална ширина траке за 50 км/ч је 2,75 м.
 
Ма, нема ту проблема. А ко не уме да вози и треба му простор као за Боинг 747... нек слободно лети са коловоза.
 
A šta ćemo mi koji znamo da vozimo i nađemo se pored tih što ne umeju? :bash:

Nego, uvek sam se pitao kod ovakvih saobraćajnica, zašto se umesto srednje pune linije, ne postave neke mini džersi barijere od 10-ak centimetara (kao one privremene razdelne barijerice).

Ili makar da ta linija bude on onog taktilnog (pevajućeg) materijala.
 
Vrh