Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

Да јесте, и тако се ради у цивилизованом свету. На више места би то био конфликт простора, али могли су између Тиршаве и Пастерове. Сада је касно. Треба узети у обзир да управо у тој зони прелази огроман број угрожених учесника саобраћаја по здравственој основи.
 
Moj znak pitanja se nije odnosio na to što kažeš , jer je to potpuno OK , nego kakva je veza toga sa onim što je spominjano u postu iznad citiranog , gde se spominju hidranti?
 
Početak Bulevara, završeno asfaltiranje desne strane, kao i Slavije do šina, pa niz Nemanjinu leva strana

 
x14sz pohvale za fotografije i trud. :kk:
 
Krivo mi je sto u tramvajskim basticama nije granitna kocka al dobro izgleda da je praksa i u Becu beton isto i to u centru kao kod nas

37796078516_1241bf1610_o.jpg


37812513792_f50b8e6640_o.jpg


37812515952_e6569f2014_o.jpg


37844496701_6347fa0f7e_o.jpg
 
Неки форумаши су рекли да је сваки сегмент бетона у баштицама у Бечу независтан и да може да сае извуче ако пропадне и замени. А код нас је изливено одједном све.
 
Tako je , mada ne znam ovde su povukli linije e sad ne znam jel su to presekli kad su izlili ili su te linije izmedju segmenata samo dekorativno ..
 
Tako su izlivali , sa prekidima. Inače bi beton pucao prilikom širenja / skupljanja.
Slično je na betonskom auto putu.
 
Tramvajska bastica koja ide od Slavije ka autokomandi bolje je uradjena nema puno truckanja, za razliku od suprotne strane gde i posle smirglanja dosta trucka auto, a najgora je deonica od veterinarskog do hrama.
 
Аутомобили после завршетка радова неће више ићи трамвајском баштицом тако да неће више бити бриге око труцкања.
 
Kako neće biti brige oko truckanja kada se to već sada oseća?
 
Да будем искрен, нисам се возио од Ветеринарског до Храма, већ само од Храма до Славије мада се трудим да што више пешачим, па и ту често идем пешака. Надам се да ће и то средити пре него што се радови потпуно заврше и пусти саобраћај.
 
Jedna brzinska iz busa: postavljanje bele ograde iza stajališta kod Medicinskog fakulteta.
 
Добро је, значи ту код стајалишта више неће бити оне трафике да сужавају и онако сужен простор.
 
Čini mi se da je trafika izmeštena negde malo više, ali nisam je registrovao. Proći ću danas, pa javljam.
 
Sto mene iritiraju bahati vozaci sto ne mogu da sacekaju otvaranje ulice, ne postuju postavljenu signalizaciju, pa na svoju ruku voze novim asfaltom. Pritom naprave jos nekoliko saobracajnih prekrsaja, iz pravca Slavije skrenu levo u Krusedolsku ili Ohridsku.
 
Znaš kako, isto to će biti i kad puste saobraćaj, masovno će se zloupotrebljavati tramvajske baštice.
 
Нека злоупотребљавају: камере су на углу Кнегиње Зорке и Булевара, Крушедолске и Булевара, Пастерове и Булевара, и то не надзорне него баш оне за прекршаје.
 
Koliko su slične kamere kod nas do sada imale efekta?
Znam da su jednom mog ćaleta uhvatile u zaustavnoj traci dok se okretao, ali mu je sudija oprostio.
 
Не знам, али претпостављам да јесу. Мислим да то опраштање није баш раширена пракса.
 
"Opraštanje"... Mislim da je morao da plati neku manju kaznu, jer za okretanje u zaustavnoj traci se oduzima dozvola.
Inače, ortak je jednom vozio kroz Bugarsku, gde na ulazu u svaki tunel imaju kamere. Zaustavila ga policija, i ponudi im da se "dogovore". Cajkan prvo kao bio ozbiljan, pa ga pozvao, nasmejao se i rekao mu da se to ne radi tako. Tutnuo mu ovaj nekako 20 EUR, policajac otišao u centralu i izbrisao snimak.
Tako to rade "iskusni".
 
Na Brankovom mostu u zoni kamera niko ne vozi žutom trakom. Slično je i kod Sajma, tako da kamere za žutu traku imaju smisla i te kako.
 
Vrh