Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

Ko nije sposoban da vozi automobil u traci sirokoj 2,75 taj ne treba ni da seda za volan, jer njemu ce i 3,5 jednog trenutka biti malo.

Malo smo i mi gradjani "naopako postavljeni".
Ovako, trake su uske.
Da ih je manje a sire, kukali bi kako se nista nije dobilo.
Da se prosire i budu 2+2 kukali bi kako je posecen drvored i suzeni trotoari.

Kako ono kazu " tesko je svetu ugoditi".

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ajmo opet:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490694#p490694:2bgwtbbo je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Nov 09, 2017 12:11 pm[/url]":2bgwtbbo]
Dakle niko ovde ne traži piste i I-96 u centru zbijenog Beograda. Ali ono... mora da postoji neki minimum ispod koga se ne ide.

Jel neko ovde ikad video da se dva autobusa mimoilaze ili pretiču u Kralja Milana ili Nikole Pašića bez prelaženja u susednu traku? Jel vi ljudi stvarno tripujete da u ovom gradu svi voze Smartove i da se nezgode dešavaju samo kad neko jurca 100 na sat?
Ajde ko se ne slaže sa mnom jedan dan u šetnju po gradu da izmerimo širine traka na određenim mestima i da vidimo tu famoznu bezbednost uskih traka na delu. Mislim da će rezultati biti krajnje interesantni.

A i ne razumem stvarno koje to jurcatore te uske trake kobajagi treba da usporavaju i obuzdaju. U poslednje vreme sve ređe viđam vozače koji jure po gradskim ulicama. Noću ih itekako ima, to je jasno. Ali danju su sve ređi i ređi. Tako da ne znam o kakvim jurnjavama se ovde priča. Kad više nema ni gde da se juri pošto je sve zakrčeno i prepuno. Ili izrovano rupama.

Da ne pričam koliko je iracionalan taj način razmišljanja, ''smirićemo mamlaza koji jurca autom tako što ćemo da mu damo mali prostor za manevrisanje, i jednog dana njegovo jurcanje zaustaviće hauba drugog automobila u kome će biti neki drugi nedužni ljudi''. Pa dal ste bre vi realni? Taj ako je stvarno rešio da divlja neće ga smiriti ni uže trake ni svi ležeći policajci sveta. Do takvih mozgova se ne dopire na taj način. Nego radom saobraćajne policije, instaliranjem kamera, drakonskim kaznama i njihovim primenjivanjem. A ne pretvaranjem već očajnih ulica u još rizičnije i tesnije katakombe.
 
О каквом "смиривању јурцатора" и о каквим аутобусима ти упорно причаш? У овом случају ни једно ни друго нема никакве везе за ширином трака. У овом конкретном случају си промашио тему. Траке су у овом случају сужене да би се "провукла" још једна која раније није постојала, а аутобуси имају своју жуту траку тј. бетонску трамвајску баштицу којом ће возити и неће користити те нове сужене траке. Није постојала никаква намера да се сужавањем обрачунава ни са каквим јурцаторима и траке би и биле направљене ширим али није било места због дрвореда и то је све.
 
Pročitaj postove iznad pa će ti biti jasno o kakvim jurcatorima se priča. Kao, ko ne ume da se provoza kroz usku traku, taj ili ne ume da vozi ili jurca ko lud. Vraćamo se u mentalitet gde se loše i tesne ulice predstavljaju kao nešto dobro.

Elem, pošto vidim da si baš zapeo za to provlačenje još jedne trake - nemam ja ništa protiv njenog uvođenja. Naprotiv, pozdravljam to još od početka ove teme. Ali ako se već uvodi još ta jedna traka, nek se uvede tako da bude i bezbedna.
I ne, ovde ne komentarišem samo Bulevar nego generalno tu ovdašnju praksu da se prave trake koje su uže nego što bi trebale da budu. Sad naravno, ne može da se ruši pola grada da bismo pravili šire ulice. Ali tamo gde je moguće, treba insistirati na širim trakama. I postepeno raditi na njihovom proširenju. Opet kažem, tamo gde je moguće. Istina, u zadnje veme to se radi sve češće i neke brljotine iz prošlosti se ispravljaju, i dosta ulica je dobilo nove planove regulacije. Ali i dalje na dosta mesta u gradu vožnja kroz te trake liči na neki ''game of chicken'' rolerkoster, a ne na normalnu vožnju.
 
Са овим што си написао се слажем од речи до речи.
 
Bender Rodriguez":3bh1y2kw je napisao(la):
Ajmo opet:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490694#p490694 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Nov 09, 2017 12:11 pm[/url]":3bh1y2kw]
Dakle niko ovde ne traži piste i I-96 u centru zbijenog Beograda. Ali ono... mora da postoji neki minimum ispod koga se ne ide.

Jel neko ovde ikad video da se dva autobusa mimoilaze ili pretiču u Kralja Milana ili Nikole Pašića bez prelaženja u susednu traku? Jel vi ljudi stvarno tripujete da u ovom gradu svi voze Smartove i da se nezgode dešavaju samo kad neko jurca 100 na sat?
Ajde ko se ne slaže sa mnom jedan dan u šetnju po gradu da izmerimo širine traka na određenim mestima i da vidimo tu famoznu bezbednost uskih traka na delu. Mislim da će rezultati biti krajnje interesantni.

A i ne razumem stvarno koje to jurcatore te uske trake kobajagi treba da usporavaju i obuzdaju. U poslednje vreme sve ređe viđam vozače koji jure po gradskim ulicama. Noću ih itekako ima, to je jasno. Ali danju su sve ređi i ređi. Tako da ne znam o kakvim jurnjavama se ovde priča. Kad više nema ni gde da se juri pošto je sve zakrčeno i prepuno. Ili izrovano rupama.

Da ne pričam koliko je iracionalan taj način razmišljanja, ''smirićemo mamlaza koji jurca autom tako što ćemo da mu damo mali prostor za manevrisanje, i jednog dana njegovo jurcanje zaustaviće hauba drugog automobila u kome će biti neki drugi nedužni ljudi''. Pa dal ste bre vi realni? Taj ako je stvarno rešio da divlja neće ga smiriti ni uže trake ni svi ležeći policajci sveta. Do takvih mozgova se ne dopire na taj način. Nego radom saobraćajne policije, instaliranjem kamera, drakonskim kaznama i njihovim primenjivanjem. A ne pretvaranjem već očajnih ulica u još rizičnije i tesnije katakombe.
Da, mozemo opet:
laki72":3bh1y2kw je napisao(la):
Ko nije sposoban da vozi automobil u traci sirokoj 2,75 taj ne treba ni da seda za volan, jer njemu ce i 3,5 jednog trenutka biti malo.

Malo smo i mi gradjani "naopako postavljeni".
Ovako, trake su uske.
Da ih je manje a sire, kukali bi kako se nista nije dobilo.
Da se prosire i budu 2+2 kukali bi kako je posecen drvored i suzeni trotoari.

Kako ono kazu " tesko je svetu ugoditi".

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Sta nije jasno da probam da pojasnim? ;)

Nema govora o tome da su trake suzene radi zaurdavanja 'brzih'.
Za takve ima drugih metoda, pa izmedju ostalog i kamera koje si spomenuo - kamera koje su i postavljene.

Spominjes "NEKI MINIMUM" ispod kojeg se ne ide.

Takav minimum postoji i ispostovan je sto si vec mogao da procitas.
Пантограф":3bh1y2kw je napisao(la):
Прописана минимална ширина траке за 50 км/ч је 2,75 м.

Dal je moglo bolje?

Da, svakako da jeste. E sad, to bolje bi po meni podrazumevalo da tramvajska bastica od Veterinarskog do Slavije ide blize klinikama, da je priga u plitkom ukopu na vrhu brda cime bi i ona ila brza, ali bi se i ubrzao xrumski i pesacki saobracaj na liniji klinike - hram.

Dal je ovo bolje nego sto je bilo?
Svakako da jeste, jer sam i sam nekoliko puta bio oci u oci sa ozacem koji je grrskom vozio u suprotnom smeru.

Voleo bih i ja da je mnogo bolje, sigurnije i protocnije, ali i ovako kako je svakako nema razloga za toliku tvoju sekiraciju. :)


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Komentarišem i 1) brojna mesta širom zemlje gde su trake uže nego što bi trebalo da budu, a takođe komentarišem i 2) same propise koji bi trebalo da se izmene i dopune. Jer ne treba Beograd/Srbija da bude kao Detroit (da sve bude podređeno automobilima), ali ne treba ni vožnja ovde da bude ovakva kakva je, kao na rolerkosteru.
Ali ok, načelno se slažem s ovim što si napisao.
 
Lepo je što napokon središe deo Bulevara oslobođenja od Autokomande do Slavije, ali dovoljno je samo malo se spustiti odatle i videti katastrofu. I ovaj deo traži, pod hitno, nov asfalt.
0HRFDZy.jpg
 
За аутобусе носивост подлоге мора бити већа него за аутомобиле, али то неко или не зна или неће да зна. Пре мислим да је ово друго јер треба лова стално да се врти.
 
Najbolje se pokazao beton za autobuska stajališta. Da se ja pitam, svuda bihh stavio goli beton. Samo ga treba sa vremena na vreme krpiti (stajališta oko Arene su u katastrofalnom stanju)
 
Moze i asfalt kad se uradi kako valja(liveni) i ne mora da se krpi bar 15 godina. Na primer u Nemanjinoj.
 
Liveni asfalt nije u nemanjinoj tamo je uradjen dobro jer je bila jaka kontrola i ispostovano sve od podloge do noseceg sloja preko habajuceg sloja
 
Кажеш била је јака контрола, а ја питам, зашто није увек и свуда јака контрола?
 
Zato sto su njemci tada cini mi se bili nadzor a danas sve drugarski
 
Zato što je bitno da stalno imaju povoda za nove radove, kako bi mogli da kradu. Drugi razlog je nerad i nesposobnost.
 
А и нерад и неспособност су такође само последица корупције, зато што је избор извођача такође плод корупције, тако да се на крају сведе суштински на крађу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491351#p491351:1uu8qmz8 je napisao(la):
astrodule » Sub Nov 11, 2017 2:17 pm[/url]":1uu8qmz8]Najbolje se pokazao beton za autobuska stajališta. Da se ja pitam, svuda bihh stavio goli beton. Samo ga treba sa vremena na vreme krpiti (stajališta oko Arene su u katastrofalnom stanju)
Najgora moguća varijanta po Beogradu. Puca, kruni se , ploče tonu, kada se vodom napuni prostor između ploča kreće lagano prskanje prilikom prolaska autobusa.
Ništa ne fali ni asfaltu na sajmu ka adi. Očigledno kvalitetno urađen.
 
Gde tonu betonska stajališta? Problem je krunjenje i spoj asfalta sa betonom gde se asfalt talasa i pokazuje zašto ga ne treba koristiti za stajališta (osim ako se ne napravi kvalitetna podloga, mešavina ili šta već)
 
Сад по завршетку ових и радова на Аутокоманди пре добијамо ситуацију где остаје неуређен део између. Хајде да изузмемо саму петљу, али имамо сад шарениш у материјалима тротоара од Трга ослобођења до Ветеринарског факултета. И није ми јасно зашто су оставили онај мали патрљак старог тротоара код скретања за Ветеринарски факултет?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491345#p491345:165fzthy je napisao(la):
Astrotrain » November 11th, 2017, 2:54 pm[/url]":165fzthy]За аутобусе носивост подлоге мора бити већа него за аутомобиле, али то неко или не зна или неће да зна. Пре мислим да је ово друго јер треба лова стално да се врти.
Da je samo lova u pitanju , ni po jada. Na kol'ko mesta u gradu viđam da su stajališta neuredna i po više meseci , a da se srede kada neko prijavi nadležnima.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491351#p491351:165fzthy je napisao(la):
astrodule » November 11th, 2017, 3:17 pm[/url]":165fzthy]Najbolje se pokazao beton za autobuska stajališta. Da se ja pitam, svuda bihh stavio goli beton. Samo ga treba sa vremena na vreme krpiti (stajališta oko Arene su u katastrofalnom stanju)
Ja baš i nemam takvo iskustvo. Stajališta u Trgovačkoj ulici , beton se rasklimatao , pa kako autobus stane na njega , tako se jedan kraj izdiže , dok ne pređe preko njega.
 
Ne znam. Moja iskustva sa betonom su zasnovana na stajalištima oko Arene. Pločje su na mestu, samo mnofo rošave, a to se lako da srediti.
 
Jeste se u zarkovu rasklatio beton, samo ima on i godinica poprilicno.
Pitanje je koliko puta do sada bi se tu morao preslaciti asfalt za 20 i kusur godina koliko imaju ove betonirane autobuske stanice.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Trebalo bi napraviti analizu da li je bolje beton asfalt za teski saibracaj ili samo asfalt 3 jednako frekventna stajalista i posmatrati u perjodu od 5 god kako se ponasaju uz redovno odrzavanje pa donjeti zakljucke moguce i 3 stajalista na istoj trasi
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2017&mm=11&dd=12&nav_id=1324438

Velika vest za Beograđane: Kraj uz mnogo novina

Beograd -- Rok za završetak radova na rekonstrukciji Bulevara oslobođenja, Slavije i Ruzveltove je sledeći četvrtak.

IZVOR: VEČERNJE NOVOSTI NEDELJA, 12.11.2017. | 10:33

Duž Bulevara oslobođenja i Slavije postavljena su i nova stajališta sa displejima na kojima će se prikazivati turistička ponuda grada. Za nove stanice, iskopane su rupe i napravljena postolja i ispred Hotela "Moskva", Beograđanke, Pionirskog parka, na Trgu republike.
Na pojedinim mestima, pet dana pred najavljeno otvaranje, majstori imaju mnogo posla, pišu Večernje novosti.

Duž Bulevara oslobođenja postavljeni su novi pločnici, ali radnici i dalje rade na izradi ivičnjaka. Na nekim mestima nalaze se duboke rupe, a negde iz trotara vire instalacije. Svuda naokolo, nalaze se iskorišćene i izlomljene ploče, cevi, gomile šljunka...

Razbacane su i zaštitne ograde, bankine. Pet dana pred krajnji rok za završetak radova, na delu bliže Slaviji, radnici su zasipali trotoar peskom, kako bi mogli da postave kocke. I stepenište u blizini optičarske radnje mašine su juče u potpunosti razrovale.

Majstori su čistili i tramvajske šine, a ekipe "Beograd puta" postavljale saobraćajne znake na samoj Slaviji.

Ispred hotela, nameštene su klupe, a vodom je napunjena fontana koja bi takođe trebalo da "propeva" 16. novembra. Mesto gde je nekada bio parking trenutno izgleda kao skladište za otpad. Plato na Slaviji još je u izgradnji. Naziru mu se obrisi, ali ne i kraj radova. Zato mnogi Beograđani veruju da će ulice biti puštene za saobraćaj u četvrtak, ali da će čitava Slavija zasijati nekoliko dana kasnije.

Na delovima saobraćajnice koji su skoro gotovi, sugrađani uočavaju mnogobrojne novine. Na svim stubovima javne rasvete nalaze se saksije sa ljubičicama i žbunićima. Postavljeni su i novi semafori za bicikliste, saobraćajni znaci, brojači frekventnosti saobraćaja, ali i table sa informacijama koliko je dostupnih parking-mesta u Masarikovoj i na parkiralištu Slavija.
 
Vrh