Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

Oд Инфективне клинике до подземног пролаза код железничке станице Карађорђев парк има 300 метара, а до пешачких прелаза код раскрснице са Пастеровом има 250 метара. Пешачки прелази су мало фрустрирајући, пошто се нпр. до Храма мора прећи прво прелаз са Пастеровом ближе клиникама, па онда булевар, па онда опет Пастерова ближе Небојшиној, па Небојшина. Најбезбеднији начин за претрчавање булевара који ја користим јесте код ветеринарског факултета, сачекати семафор при наиласку трамваја.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474592#p474592:2ozxhc2e je napisao(la):
Saobraćajna Kamera » Sre Avg 30, 2017 9:06 am[/url]":2ozxhc2e]Nema veze da li su 2 ili 4, da li je gradilište ili nije i da li je u papučama ili ne.

Jedino što je bitno je na kojoj se to udaljenosti od najbližeg pešačkog prelaza (podzemnog prolaza ili pasarele) desilo.
Bitno je ako je pretrčavala i da li se prethodno uverila da može bezbedno da pređe ulicu (vidi se da nije).
 
Ne razumem potrebu za pretrčavanjem kod Infektivne klinike. Stajalište je blizu, a prekoputa je park. Ako pretpostavimo i da je izašla iz bolničkog kruga kroz kapiju kod Infektivne, nigde smisleno nije mogla da stigne pretrčavanjem. Sumnjam i da je bus išao prebrzo, to j ezapravo tako blizu stajališta i nemoguće. Veoma visoka verovatnoća namere, tj. pokušaja samoubistva.
 
Ту се пре реконструкције и није претрчавало. Претрчавало се код семафора испред ветеринарског где је релативно безбедно претрчати или ниже пре почетка ограде код ресторана Франш што је много ризичније са неколико погинулих.
 
Pretrčavalo se tu i ranije, samo jako retko. Najkraća ruta od infektivne pa na Neimar. Preko puta infektivne je ulaz u park i preko parka izlazi se na Nebojšinu i polse na Neimar ulicom Internaionalnih brigada ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473776#p473776:1743v81p je napisao(la):
Žika » Sub Avg 26, 2017 6:19 pm[/url]":1743v81p]Ista priča i Mije Kovačevića - Ruzveltova

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459774#p459774:1743v81p je napisao(la):
Žika » Ned Jun 18, 2017 4:39 pm[/url]":1743v81p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455641#p455641:1743v81p je napisao(la):

Koliko vidim ove betonske ploče nemaju nikakvu armaturu osim na krajevima / spoju dve susedne ploče.
Da li će moći da izdrže opterećenja i udare koja prave šinska vozila ?
Ili će da prođe kao i na Banovom Brdu gde su ploče posle izvesnog vremena u pukotinama.
[/quotehttps://spravljanje*******etona.com/2014/01/24/mikro-armirani-beton/
 
Na trotoaru uz pešački prelaz ka hramu je već ulegao behaton, verovatno što stručnjaci parkiraju kamione na njemu.

Potrošio sam sve moguće izraze kojima bih opisao ovaj zločin. Veliku krivicu prebacujem i na majstore koji se očigledno ne trude ni sekunde da SVOJU državu izgrade kako treba, već svoj neprofesionalizam prikazuju na svakom mogućem delu ove rekonstrukcije.
Generalno, ajde što je obećani kamen zamenjen behatonom, što koriste najjeftiniji i nejlošiji beton, što podlogu ne rade kako bi trebalo, već ne umeju da poslažu najobičnije behaton kako tako, a da se neko ne saplete. KRIMINAL! Naravno ovo je kritika za sve zajedno koji su učestvovali u celom ovom rušenju grada i vredjaju razuma.

dc4e287747f641da68fa43f3456f54f7.jpg


Ovo sa stepenicama ne treba komentarisati. Koliko može da traje videće se već pre završetka rekonstrukcije. A toliko malo nam treba da uz sav ovaj jadni materijal dobijemo mnoooog bolju ulicu, ovako zahvaljujući "rodoljubima" ima da lomimo noge.

093b45e4cc605a8f3d2f8145f57c196e.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Oва три степеника су на улазу у парк?
 
Jesu. Trotoar uz te stepenice je popločan kao da su iskopavali nekakve instalacije i da su majstori koji pojma nemaju kako se to radi sami vratili ploče.
Do sada nisam video ni jednu stvar da su na tom potezu uradili kako valja. Tragedija.
 
Мислим да овакви степеници нису према новом каталогу урбаног мобилијара. И тротоар поред парка у овом патрљку Пастерове су могли да прошире мало на рачун парка. А данас сам у пролазу приметио да је почело бахато паркирање на тротоару код раскрснице са Кнегиње Зорке.
 
Pa ništa se ne radi po katalogu, kao ni da ne postoji. Ulica će biti u gorem stanju nego pre rekonstrukcije, sve zahvaljujući SNS izvodjaču i samom SNSu dobili smo SNS kvalitet koji na najbolji način predstavlja njihovu ideologiju. Sve je u šminkanju: šminkanje grada, šminkanje politike, šminkanje uspeha itd.
 
Надам се да ће ово улегнуће бехатона поправити на крају радова. Сад сам се сетио да сам виђао да ту паркирају код ових хидранта камионе-цистерне када их пуне.
 
Ако кренемо редом, у целој реконструкцији из каталога су се једино придржавали делом камених ивичњака, све остало је ван прописа.

Већ сам набрајао неколико ставки које су сами одредили и којих се не придржавају:

-Тротоари поплочани каменим коцкама - добили смо бехатон и то јадно постављен;
-Трамвајске баштице у средини улице и поплочане каменом коцком - добили смо као и раније и то бетонирано бетоном који је већ зрео за замену.
-Степенице не би смеле више да се поплочавају било каквим материјалима, већ да се раде од камена целом површином - добили смо само послагане бехатон коцке, а сигуран сам да ће се распасти пре завршетка реконструкције.
-Обарање ивичњака се не ради као сада, већ постоје посебни који омогућава прилаз колима гаражама итд. - Сада постављају класичне ивичњаке под нагибом и то траљаво.
-Употреба радијалних ивичњака код закривљења - користе праве ивичњаке у те сврхе иако је у каталогу то као и већина ствари назначена као забрањена.
-Заштита дрвећа у нивоу тротоара - урадили су издигнуте ивичњаке уз дрвеће и то бетонске уместо камених.
- Постављање заштитне подлоге преко тротоара и плочника приликом преласка тежим машинама - Возе камионе по тротоарима - пример о стању има у слици коју сам поставио.

Остаје да видимо шта ће још до краја да смисле, просто не могу ни да замислим глупости које су у стању да ураде.
 
Ако неко има на твитеру Фолића па да му изнесе ове замерке. Видели смо да је наредио да полупају нов асфалт у Мије Ковачевића и поплочали их. Ваљда ће имати слуха бар за неке од ових замерки.
 
Da pruzim podrsku svima koji su uzasnuti i zgrozeni. Voleo bi da se o ovome pise malo, BG hronika neki prilog to mi deluje da moze da upali. Inace drago mi je samo zbog jedne stvari a to je sto se gradonacalnik Mali busao i udarao u grudi kada je olajavao radove u vojvode stepe i ponovio 1000 puta kako su to demokrate dogovarale a da ce na primeru slavije i bulevara oslobodjenja oni da dokazu kako se radi. Nemoj pa se ne boj.
 
Kао биће бољи, а узму истог извођача :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474905#p474905:3ficl53f je napisao(la):
gishko » 31 Авг 2017 10:25 pm[/url]":3ficl53f]Ако кренемо редом, у целој реконструкцији из каталога су се једино придржавали делом камених ивичњака, све остало је ван прописа.

Један детаљ си заборавио, који објашњава зашто је тако - пројекат реконструкције ових саобраћајница са премером и предрачуном је урађен пре каталога урбане опреме. Каталог важи за сва пројектовања саобраћајница након његовог усвајања.

Измене пројекта, ма колико баналне биле, одлагале би радове за барем годину дана, ако не и више. Зато измена није рађена.
 
@stf Verujem da je tako, ali opet samo delom, jer su u hodu mnogo stvari menjali, dok su te kozmetičke zanemarili zbog cene.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474935#p474935:36s0gjzm je napisao(la):
stf » 01 Sep 2017 06:59 am[/url]":36s0gjzm]Један детаљ си заборавио, који објашњава зашто је тако - пројекат реконструкције ових саобраћајница са премером и предрачуном је урађен пре каталога урбане опреме. Каталог важи за сва пројектовања саобраћајница након његовог усвајања.

Uf, sad mi je lakše. Verovatno je i neravan beton po projektu...
Sad je interesantno da li je u fioci preostalo još gotovih projekata sa premerom i predračunom... Recimo za ulice od 27. marta do Kalemegdana... Ako jeste, jao nama...
 
Trotoar koji su radili na Prokopu , tačno se vidi kako su onaj deo od nadvožnjaka (mosta) do Dragana Mancea zbrzili , samo da bi bilo gotovo u roku. Prvog dana nakon otvaranja su se ploče klimale na pojedinim mestima , a to što na nekim mestima ima zazor debljine prsta , da i ne govorim. Čega god da se prihvate , iz raznoraznih razloga uspeju da obore negativne rekorde po kvalitetu. Taman kad pomisliš da ne može gore od onog što trenutno rade , (ne) prijatno se iznenadiš sa sledećim radovima.
 
Razumem ja da smo mi siromašna zemlja, da su nam zahtevi možda preterani kada tražimo kamen i granit i gde treba i gde ne treba. Ako im već nije mnogo važno šta gradjani misle, kako nemaju osećaj da je potez od Slavije do Hrama, poput Kalemegdana, potez gde će proći svi turisti koji u Beograd dodju. Da je to ogledalo grada. Ako se već hvale na sva zvona kako postajemo turistička sila i povećava se broj stranaca-onda se bar glavni potezi u gradu moraju savršeno srediti. Naročito deo oko Hrama mora da blista-trotoari, kolovoz, parkovske i travnate površine, staze oko Hrama. Tu ne sme da bude propusta i tu su se morali ugraditi najbolji materijali. Paradoksalno je da će stajališta kod groblja biti u granitu, a ovde u već ulegnutom behatonu...
 
Светосавском платоу тек.предстоји уређење и комплетирање посебно источни део ка Боре Станковића. За туристичко-пешачки коридор боље би било „отворити" улицу Светог Саве која избија право на храм од Славије и у оси је Краља Милана, њу поплочати гранитом, али зато би морала да се ослободи паркинга изградњом гараже на оним распалим плацевима у булевару. Што се тиче самог бехатона, њега је нпр. бивши режим исфорсирао у ондашњим реконструкцијама Краља Милана, Теразија, Немањине и мањих улица по Старом граду, Савском венцу и Врачару.
 
Ni mnogo bogatiji gradovi nemaju granitom popločane velike pešačke zone-prvi Zagreb, u kojem je ceo Zrinjevac u asfaltnim stazama..Ali se slažem da bi Ulicu sv.Save trebalo uraditi u granitu i kocki, a i kompletno srediti ceo potez oko Hrama kao jedno od najvažnijih mesta u Srbiji. Jadno izgledaju one polomljene pločice debljine čipsa oko Narodne biblioteke. Ma ni behaton nije sam po sebi loše rešenje ako se postavi kako treba. Ali ovde se sve iskrivi i popuca još dok traju radovi. Pa osobi koja drži do sebe i voli svoj grad ne bi bile potrebne nikakve nadzorne komisije da mu govore šta da popravi. Pa vidiš valjda i sam dok redjaš tu kocku da to ne stoji kako treba. Stani nogom pa vidi da li se ljulja i popravi to. Kako ih nije sramota da za par meseci prodju tuda i gledaju narod kako lomi noge, a znaju da su oni radili popločavanje. Smešni su i ti stepenici od behatona. Pa svako sa malo pameti zna da će to sutra da bude razvaljeno. Ali ne-ovde je najbitnije da svi redom od projektanata do izvodjača otaljaju smenu i uzmu dnevnice, a kako grad izgleda-koga briga..nema ni ljubavi za svoju okolinu, ni časti, ni ponosa, a ni odgovornosti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=475048#p475048:muupawwj je napisao(la):
stanislaw » 01 Сеп 2017 07:04 pm[/url]":muupawwj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474935#p474935:muupawwj je napisao(la):
stf » 01 Sep 2017 06:59 am[/url]":muupawwj]Један детаљ си заборавио, који објашњава зашто је тако - пројекат реконструкције ових саобраћајница са премером и предрачуном је урађен пре каталога урбане опреме. Каталог важи за сва пројектовања саобраћајница након његовог усвајања.

Uf, sad mi je lakše. Verovatno je i neravan beton po projektu...
Sad je interesantno da li je u fioci preostalo još gotovih projekata sa premerom i predračunom... Recimo za ulice od 27. marta do Kalemegdana... Ako jeste, jao nama...
Заиста нема потребе за оваквим тоном, будући да ништа нисам избаронисао. Пројекат Булевара ослобођења и Славије (са све идејом о фонтани) је урађен за време Ђиласа, исто када и пројекат реконструкције Булевара Краља Александра, као и Војводе Степе. Све три улице имају идентичан визуелни идентитет.

Што се тиче улице 27. марта, она је у фази препројектовања јер шине на крају остају до тротоара, односно, не пребацују се у средину по првобитном пројекту. Значи, њу ће морати да пројектују узевши у обзир каталог урбане опреме.
 
Vrh