Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

U Bulevaru Oslobodjenja ukinuto je sigurno 4 mesta, posto su stanica i pesacki prelaz pomereni za nekih 10tak metara.

Na mojoj prvoj slici gde je parkiran punto tu je nekad bila trafika, gde je parkiran ovaj sivi ili koja vec boja skode tu su bila dva divlja mesta, ljudi su se parkiravali ali nisu bila obelezena i tu ovi iz parking servisa nisu naplacivali kazne, tu je kaznu mogla da napise policija ili komunalna policija.

Posle te skode gde je parkiran isto neki sivi auto :) tu su ivicnjaci niski 2,3 cm al tu je i ulaz u garazu od zgrade. Tu su pre mogla tri auta da stanu, tacnije na dva mesta su se auti parkirivali a trece je bilo da mogu ovi iz garaze da udji i izadju, cesto se desavalo da neka bu**** parkira i na to trece mesto pa da pola sata ljudi koji hoce da udju ili izadju trube.

Na istoj slici gde je postavljena stanica, tu su bila 2 mesta i iznad stanice isto 2 mesta, sad tih mesta nema, jer su ivicnjaci visoki, posle tih mesta do raskrsnice sa Knjiginje Zorke ivicnjaci su niski, 2,3 cm tu kontam da ce ostati parkiranje.

Takodje na prvoj slici gde je punto ima i znak za pesacki prelaz i posle toga ide ova druga slika, gde su takodje ivicnjaci visoki.
 
Trebali su da primene rešenja kao u Maršala Birjuzova i da stave kamenu kocku na mestima gde će automobili presecati trotoar da bi ušli u garažu, ovako će behaton uskoro završiti svoju misiju.
Takodje je bespotrebno takvo postavljanje ivičnjaka oko stabala, naročito uz samo stajalište, mnogo je bolje rešenje da su u nivou sa trotoarom i sa rešetkom.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Остављање паркинг места на саобраћајници булеварског типа је чисто повлађивање возачима јер се то иначе не ради.
 
Није ни повлађивање возачима, већ стоки која не направи довољно паркинг места у згради или продаје одвојено те нико не купи
 
Таман где су руине да се направи гаражина једна фина

По правилу, у граду једна паркинг гаража по месној заједници
 
Na zalost u Bulevaru Oslobodjenja od slavije do Knjeginje Zorke, samo jedna zgrada ima svoju garazu, ali dzaba i to u toj zgradi je BioMedic firma koja ima svoja 4 auta i imaju jedno zakupljeno mesto u garazi, i oni se sad redovno parkiraju na sat,dva,tri ili ... na istim ovim mestima gde se i onih 5 auta parkirali.

Sigurno da treba neka velika garaza na slaviji.
 
Upravo to, garaza sa po 2-3 podzemna i 3-4 nadzemna nivoa, ne parking.
 
Гаража испод парка у Катићевој. Уместо букнера. Ту је најсмисленија јер сем станарима, значила би и посетиоцима клиничког центра, нарочито Тиршове.
 
Zanimljivo da u Deligradskoj ima jedna garaza parking servisa ali nema mesta za mesecni zakup :)

Edit: Takodje ni na parkingu na slaviji nema mesta za mesecni zakup
 
Da ima smislenih žičara/gondola,prvi ne bih nikada išao kolima u grad.Žičara je 100 puta jeftinija od metroa,mnogo brže se montira i uvek imas kabinu ispred sebe.Na to da dodamo recimo brzog hoveckrafta na reci,pa kakav crni metro.Ovo sve može da se uveže za godinu dana.Jedan Zlatibor ide sa gondolom od 10km,mi moženo sa desetak takvih gondola da pevamo.Nema: zagađenja,buke,šverca,sve na struju, bez uticaja udesa,kopanja,prekopavanja na rad žičare.
 
Zivim u blizini Karadjordjevog parka, toliko sam se radovao toj rekonstrukciji da mi se bukvalno place kada vidim koliko se kriminalno radovi izvode. Nije mi jasno zasto nisu uzeli model bastica iz Nemanjine (stampani behaton). Sta ja pisem kada je ovde vec sve receno, ne znam ni sam :bash: . TUZNOOO :vops: :violina:
 
Tramvajskom basticom u Nemanjnoj se krecu iskljucivo tramvaji tako da je stampani beton prihvatljivo i dobro resenje.
 
Igor pravo zbori. Da se po tramvajskoj baštici u Nemanjinoj kreću konvoji pretrpanih autobusa sa 8 linija i trocifrenim brojem putnika unutra, do sada bi taj štampani beton bio školski primer ruševine, a ne školski primer dobrog i kvalitetnog rešenja.
Jeste Nemanjina kvalitet za ono što se radi danas, ali budimo realni, taj materijal nije adekvatno rešenje za Bulevar JNA. Tamo treba podloga kao za aerodromsku pistu. Ili metro.
 
Kada se napravi armirano betonska podloga za šine kao što to rade sada,onda je i asfalt preko baštica dobro rešenje, jer se bar može brzo skinuti kada zatreba a trajaće duže od bilo koje klasične ulice sa klasičnom šoder podlogom.Ovaj nesretni beton kada propadne, mora da se kopa kompresorima pola metra u dubinu,nema leka protiv pucanja i truckanja.Ako ništa drugo ono bar da ostave beton u sredini a levo i desno da stave asfalt,ali ne ne onaj od plastelina.
 
Nažalost, u betonu nema uopšte armature. Radi se iz dva sloja, prvi je podloga za šine i onda se naliva najgori mogući kvalitet betona do nivoa šina. Da se radi kvalitetnijim materijalima, a da posao obavljaju trezni i obučeni radnici, ne bi to tako izgledalo.
 
Tjah, pa pre rekonstrukcije je Bulevar JNA ispod asfaltnog sloja imao armiranobetonski sloj. Dobro se sećam kako je armatura virila iz svih onih udarnih rupa... Čudo su bile te dosadašnje baštice, kolovoz je po liniji kolotraga bio razdrobljen bukvalno do armature u betonu, ali su se koloseci držali pravi, tramvaji se nisu njihali.

Ova nova betonska podloga bez armature, videćemo kako će nositi konvoje prepunih i preteških autobusa (to je skoro kao da napunjeni kiperi svakodnevno idu tramvajskom bašticom) i da li će se koloseci kriviti.
Mene najviše brine to što se betonski kolovoz nalazi pod velikim nagibom, pa otuda sledi ona pretnja da se neravnomerno sleže po rasedima gde bude pucao, te bi mogao da se formira onaj efekat stepenica... Sećate se betonskih zaustavnih traka na autoputu ka Bubanj Potoku pre rekonstrukcije?

Kad betonski kolovoz formira "stepenice" na nagibu, onda postoje samo dva rešenja: sve razbiti, ili samo preliti asfaltom (što je kratkoročno rešenje za jednu-dve sezone). S tim što ovde prelivanje asfaltom neće biti moguće, neće biti kratkoročnog "leka".
 
Koliko sam ja video, armatura se nalazi blizu nultog položaja ka zemlji.To što su stavili od armature je teška smejurija i neko bi već trebalo da odgovara zbog toga.
067e7a65838f5a7b9c63fd248d181c3a.jpg
d512a55d32c358bfa9e4495d7552efe4.jpg
 
Ista priča i Mije Kovačevića - Ruzveltova

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459774#p459774:1n5cg889 je napisao(la):
Žika » Ned Jun 18, 2017 4:39 pm[/url]":1n5cg889]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455641#p455641:1n5cg889 je napisao(la):

Koliko vidim ove betonske ploče nemaju nikakvu armaturu osim na krajevima / spoju dve susedne ploče.
Da li će moći da izdrže opterećenja i udare koja prave šinska vozila ?
Ili će da prođe kao i na Banovom Brdu gde su ploče posle izvesnog vremena u pukotinama.
 
Za ova dva posledja posta, slike su iz ulica Mije Kovačevića - Ruzveltova?


Ovi da imaju malo vise masina ovo bi moglo mnooogo ranije da se zavrsi.
 
Чини ми се да и имају. Кад год прођем код Богословије, на плацу Aутосрбија где им је база механизације за ове радове има увек доста паркираних машина.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473794#p473794:3o72mg0p je napisao(la):
srdjanprpa » 26 Aug 2017 07:14 pm[/url]":3o72mg0p]


Ovi da imaju malo vise masina ovo bi moglo mnooogo ranije da se zavrsi.

Да нарочито из сопствене собе, лежећег положаја, уз брзи интернет и нешто на сламчицу... а може и да се набоде... :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473877#p473877:38vliw9u je napisao(la):
Veliki Vracar » Ned Avg 27, 2017 9:01 am[/url]":38vliw9u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473794#p473794:38vliw9u je napisao(la):
srdjanprpa » 26 Aug 2017 07:14 pm[/url]":38vliw9u]


Ovi da imaju malo vise masina ovo bi moglo mnooogo ranije da se zavrsi.

Да нарочито из сопствене собе, лежећег положаја, уз брзи интернет и нешто на сламчицу... а може и да се набоде... :roll:

Gledaj mozdam sam laik za gradjevinu, ali bulevar oslobodjenja je velika ulica, a oni sa jednom masinom buse celu ulicu, sa drugom ciste, a da krenu sa dve strane pa da se nadju kod hrama?

A da ne spominjem da te iste masine se prebacuju cas sa bulevara na slaviju, oni su vec sa gusenicom unistili deo puta koji su presvukli, mene samo interesuje da li ce ici jos jedan sloj duzinom celog bulevara.
 
Danas se desila teška nesreća u kojoj je jedna ženska osoba teško povređena, ne znam da li je preživela, naravno, nadam se da jeste,

HAOS U BULEVARU OSLOBOĐENJA Autobus na liniji 78 udario devojku, povređene i dve putnice
M. Antonijević , M.Brkić , | 29. 08. 2017 - 10:20h izmena vesti 13:12h

Autobus na liniji 78 oborio je i teško povredio devojku (35), a dve putnice iz tog vozila lakše su povređene danas oko 10 sati kod Infektivne klinike, zbog čega su se u Bulevaru oslobođenja stvorile i velike gužve u saobraćaju.
Težak udes u Bulevaru oslobođenja
Foto: Rajko Ristić / RAS Srbija Težak udes u Bulevaru oslobođenja
[pin on pinterest] [share it]

Kako je ispričao očevidac, devojku je udario autobus javnog gradskog prevoza na liniji 78 i ona je u teškom stanju prevezena u Urgentni centar.

- Autobus je u 10.10 sati udario devojku od 35 godina kod Infektivne klinice, na putu prema Veterinarskom fakultetu. Ona je zadobila teške traume i prevezena je u Urgentni centar na reanimaciju. U nezgodi su povređene i dve putnice iz tog autobusa, žene od 60 i 73 godine, a i one su prevezene u Urgentni centar - kaže dr Nada Macura, portparolka Hitne pomoći.

Drago Tošić iz Konzorcijuma privatnih prevoznika navodi da je do udesa došlo kada je devojka pokušala da pretrči ulicu van pešačkog prelaza.

- Vozilo na liniji 78 je saobraćalo u pravcu Banjice. Negde oko Karađorđevog parka devojka je van pešačkog prelaza pretrčavala ulicu. Vozač je na sve načine pokušao da zakoči i izbegne da je udari, ali je nažalost do toga ipak došlo. Zbog naglog kočenja povređene su još dve žene, ali koliko sam čuo povrede nisu ozbiljne. Vozač je odmah pritekao u pomoć, čak i neki putnici, a Hitna je nakon poziva ubrzo stigla. U pitanju je novo vozilo, vozač je mlađi čovek, ali dugo radi kod nas i odlično radi svoj posao, pa ovo definitivno nije bio njegov propust - priča Tošić

Kako su javili beogradski taksisti, saobraćaj u obe trake Bulevara je bio obustavljen, ali je nakon podneva ponovo uspostavljen.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/haos-u ... ve/rjmje8g

Sada već davne 2010. godine sam kod Liona video jednog tinejdžera kako je izašao iz tadašnjeg busa 7A koji je vozio umesto trola, počeo je da pretrčava ulicu i na njega je naleteo drugi autobus, na sreću mu je autobus samo prešao jednim točkom preko stopala i papuče su odletele na drugu saobraćajnu traku. Pritrčali smo, konstatovali da mu je slomljena noga, i veoma brzo je stigla hitna pomoć.

Ne znam zašto, ali naš narod misli da kada je gradilište da vozači voze pažljivije, a zapravo čak i da to rade nisu navikli na neke iznenadne promene ili suicidalne pešake koji da bi uštedeli 2 minuta pretrčavaju 4 trake u papučama.
 
Nema veze da li su 2 ili 4, da li je gradilište ili nije i da li je u papučama ili ne.

Jedino što je bitno je na kojoj se to udaljenosti od najbližeg pešačkog prelaza (podzemnog prolaza ili pasarele) desilo.
 
Vrh