Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

Izlomi vrat, Armatura rotiraj slike za 90 stepeni udesno.
 
sa FB

21740656_476502239398073_6026915435995373087_n.jpg
 
To je valjda mesto gde putnici treba da izađu, podignu tramvaj, premeste ga na druge šine...i nastave put.
Mislim, ako već kod crkve Svetog Marka vozači izlaze da naprednom motka-tehnologijom prebace skretnicu, što ne bismo i ovako nešto imali :D
 
Добре вести: у току је асфалтирање коловоза на страни Клиничког центра. :)
 
Sta se desava sa delom od katiceve do slavije, vec sigurno 15 dana stoji tako raskopano, vidim da menjaju cevi, ali niko nista ne radi tu sigurno 15 dana.
 
Verovatno ponovo čekaju neki tender za dodatne radove.
 
Da se i ja zapljunem da sam vozio po neravnoj tramvajskoj baštici, doduše biciklom. Po neravnijoj veštačkoj podlozi, nikad nisam vozio.
 
Иначе новина је бициклистичка стаза од Ветеринарског факучтета до Миланковићевог парка.
 
Kolaps na autoputu me primorao da idem alternativnom rutom kroz grad. Rekoh da sa vama podjelim ove slike sumornog kišnog jutra u koloni na gradilištu bulevara JNA. Izvinjavam se zbog lošeg kvaliteta slika, slikane su iz pokreta kroz staklo. Ne očekujte mnogo :)

Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Pukla je guma na autobusu na Gazeli, pa je i srednja traka bila blokirana zbog servisnog vozila. Gugl maps je pokazivao zastoj do Laste.

Poslato sa telefona
 
Ево мене већ шести месец у иностранству, ретко стижем да погледам форум, и уопште вести из Србије, а видим да се лудо забављате...

Као, избили би неки нереди ако би се посекло неколико стабала? Садашња власт би задрхтала, од губитка гласача због скандала? Могу рећи да ми мало недостаје тај хумор и сатира :laugh: :lool: Већ видим наслове "Вучићу није лако, после Храста, сада штите и платане". "Смета им и Еди Рама", "Страни плаћеници са запада..."

А иначе, на потезу Вук-Дорћол-Калиш, ако ћемо са техничко-функционалног аспекта, не би требали посматрати целу улицу као исто. Чак и естетски, различити делови имају другачију вредност. Оптималан положај колосека је онај који је у функцији управљања саобраћајем. Најважније попречне улице су Рузвелтова, Старине Новака, Таковска, Деспота Стефана, Француска, и готово све имају виши ранг у управљању саобраћајем од овог саобраћајног потеза. Од Рузвелтове до Скадарске пијаце би најбоље било да оба колосека буду са јужне стране, односно ка унутрашњости Круга двојке. На раскрсници са Таковском би требало разматрати да унутрашње траке Таковске оду у подвожњак, а спољашње на површину за лева и десна скретања+високи ранг трамвајима. За Деспота Стефана трамвајски подвожњак. Разматрати и код Француске трамвајски подвожњак. А онда би у баш Цара Душана трамвај могао на средину. Ако је и до сече стабала, да би се добио простор за стајалиште, то би била сеча 3 стабла овде, 4 онде, а не цео дрворед. Узгред, са аспекта капацитета, уска грла су околине семафоризованих раскрсница, тако да ако дође до сужења на једну траку по смеру на далеко од семафоризоване раскрснице са дугим попречним интервалом, то неће уопште утицати на капацитет улице. Генерално, Цара Душана никада није загушена зато што је "предиментионисана" у односу на све саобраћајнице које јој прилазе.

За Булевар ослобођења са Славијом је најпогодније решење било са померањем колосека на западну страну и Булевара ослобођења и Славије. Чак код Пастерове и Тиршаве се могао озбиљно разматрати трамвајски подвожњак.
 
Juče sam peške išao od Franša do Hrama , i primetio sam , e sad ne znam da li se to meni samo čini , dve nelogičnosti.
Prva satvar vezana za beton koji su postavili (izlili) između postavljenih šina u smeru ka Autokomandi , da je beton bliže trotoaru viši u odnosu na onaj u sredini (između šina). Druga stvar , da je viši nivo asfalta u Bulevaru Oslobođenja u odnosu na Pasterovu.

Da li će posle rekonstrukcije od Autokomande do Slavije deo kuda tramvaji da postane žuta traka ili ne? Koliko sam razumeo , pomeranjem šina se dobija dodatna traka na tom delu.
 
Мислим да ће обе трамвајске баштица постати жуте траке, шта више може се приметити да су оне поприлично широке.
 
Za sad ne deluje da će ikakve nove koristi doneti, više liči na običnu zamenu asfalta i stavljanje pločica na trotoare umesto asfalta ranije. Ne deluje da će išta ozbiljnije saobraćajno rešiti ovde, tipa gužvi ali dobro to je kapacitet ove gradske vlasti, ne mogu se od njih očekivati ozbiljniji infrastrukturni projekti koji će zaista rešavati pitanje gužvi, saobraćaja i parkinga.
Jedina pohvala od mene je uklanjanje divljih objekata preko puta i stavljanje pločica za pešake.
 
stetasto su ostavili parkiranje na ulici....ne moze da se prodje od automobila!
 
Могли су мало да издигну крај паркинга да кола не могу на тротоар а не овако паркира се ко колико дубоко оће
 
"Duboko" parkiranje je kažnjivo. Mogli bi neke graničnike da stave naknadno kada se nisu setili da izdignu kao što @SRBO kaže
 
Пре су и били пластични граничници на страни булевара до парка и окретнице.
 
Jesu ruzni, ali neke treba staviti, jer se sad parkiraju i ostave iza auta jedno pola metra do ivicnjaka.
 
Могу се уместо гумених граничника поставити и ивичњаци виши од тротоара у линији границе паркинг места.
 
Ovo sa behatonom trotoare sto su uradili je ok resenje ako je sve ovo sto sad osvezavaju privremenog karaktera. Meni se cini da jeste jer u slucaju da se uvede metro situacija se drasticno menja pa ovolika kolicina traka u centru grada nije potrebna vise toliko i lagano se moze suziti na 4 trake , tog trenutka postavljnje trajnijih materijala kao sto je granit ima smisla jer je onda to vec trajnije resenje
 
Мислим да би и поред метроа било сулудо сужавање Булевара ослобођења. Oн, Кнеза Милоша и Савска су главне артерије кретања север-југ, притом се на Булевар ослобођења наставља Аутокоманда као чвориште југоисточног Београда, а може се рећи и већег дела источног (Устаничка, Јужни булевар).
 
Vrh