Ево мене већ шести месец у иностранству, ретко стижем да погледам форум, и уопште вести из Србије, а видим да се лудо забављате...
Као, избили би неки нереди ако би се посекло неколико стабала? Садашња власт би задрхтала, од губитка гласача због скандала? Могу рећи да ми мало недостаје тај хумор и сатира :laugh: :lool: Већ видим наслове "Вучићу није лако, после Храста, сада штите и платане". "Смета им и Еди Рама", "Страни плаћеници са запада..."
А иначе, на потезу Вук-Дорћол-Калиш, ако ћемо са техничко-функционалног аспекта, не би требали посматрати целу улицу као исто. Чак и естетски, различити делови имају другачију вредност. Оптималан положај колосека је онај који је у функцији управљања саобраћајем. Најважније попречне улице су Рузвелтова, Старине Новака, Таковска, Деспота Стефана, Француска, и готово све имају виши ранг у управљању саобраћајем од овог саобраћајног потеза. Од Рузвелтове до Скадарске пијаце би најбоље било да оба колосека буду са јужне стране, односно ка унутрашњости Круга двојке. На раскрсници са Таковском би требало разматрати да унутрашње траке Таковске оду у подвожњак, а спољашње на површину за лева и десна скретања+високи ранг трамвајима. За Деспота Стефана трамвајски подвожњак. Разматрати и код Француске трамвајски подвожњак. А онда би у баш Цара Душана трамвај могао на средину. Ако је и до сече стабала, да би се добио простор за стајалиште, то би била сеча 3 стабла овде, 4 онде, а не цео дрворед. Узгред, са аспекта капацитета, уска грла су околине семафоризованих раскрсница, тако да ако дође до сужења на једну траку по смеру на далеко од семафоризоване раскрснице са дугим попречним интервалом, то неће уопште утицати на капацитет улице. Генерално, Цара Душана никада није загушена зато што је "предиментионисана" у односу на све саобраћајнице које јој прилазе.
За Булевар ослобођења са Славијом је најпогодније решење било са померањем колосека на западну страну и Булевара ослобођења и Славије. Чак код Пастерове и Тиршаве се могао озбиљно разматрати трамвајски подвожњак.