Које мучење да се натрпа 50 слика и едитује пост, свака част
колико год сматрао погрешним.
Лондон, где већина има довољно велику плату да има кола, просечно домаћинство има 0,7 аутомобила.
Када се говори о расипничком коришћењу уличног простора, и неефикасности у зонама најинтензивнијих транспортних токова, распали Опел Кадет и Мерцедес Ѕ класе су исто.
kako oni misle da čovek ide u neku veću kupovinu na biciklu? Ili da odvede dete u vrtić? Ili da ide na put/izlet/rad negde van grada...
Делови града где је густина становања највећа, токови кратања најинтензивнији, а аутомобил најмање ефикасан, потпуно су покривени и вртићима, и основним школама, и макар локалним домовима здравља, и огромним избором различитих специјализованих продавница на пешачкој удаљености!
Одакле та глупост како нема туризма без аутомобила? Ја сам, и неки моји пријатељи, смо водили странце у најзабаченије и најлепше делове Србије у комбинацији воз-бицикл-пешачење, и дали странцима незаборавна искуства. Ја сам тренутно у Холандији, а и овде су најлепша и највреднија места у суштини или забрањена за аутомобиле, или је приступ истима врло ограничен. А везано за шта се све може превозити бициклима, овде је стандардни теретни бицикл носивости 100 килограма терета. Холандија је погодна за бициклизам због равнице? Немате појма какве ветруштине овде дувају, ужелиш се Београдских брда. Бар унапред знаш где ће ти бити лако, а где тешко да педалираш. У једном дану се промене 4 годишња доба. И опет, суштинска разлика није брдо-равница, већ цивилизација, разум у планирању, поштовање слабијих учесника у саобраћају, рад на саобраћајном образовању од 4-те године живота... А киша? Навучеш кабаницу и радиш, бициклираш, било шта. Разлог за прекид нечега је, евентуално, превелика влажност материјала за рад на киши, никако то како ће човек на киши навући кугу, колеру, ГМО, НЛО, трипер, ћелавост на печате итд.
Али, нама је алтернатива за аутомобил аутобус 31, "омиљена" јако коришћена линија просечне брзине 12км/с у шпицу...