Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

Meni je sama ova ideja - simpatična, ništa više od toga.
Nastojim da vidim koji su aktuelni projekti, šta obuhvataju, hvalim šta je dobro, kritikujem šta je loše. Stručnim ljudima prepuštam da "maštaju" šta bi bile alternative.
Nažalost, naučio sam da se u ideju "malog čoveka" ne može uzdati.
 
Svestan sam da sam malo preterao sa reakcijom, i izgeneralizovao, to da, jbg to mi je mana, barem je priznajem. Međutim, treba da budete svesni da su predlozi dobrodošli, kakvi god da su i da u svakom, i najluđem, ima nešto vredno pažnje. Ne treba na ovaj način destimulisati, kako pomenutog člana, tako i bilo kog drugog koji ima neku ideju. Svako treba da izloži neku ideju.

Ja se sećam da mi nije ni malo bilo svejedno kada sam se kanio da prvi put nešto napišem na forumu. Da sam ovako dočekan tada, ne bih sigurno danas bio ovde.

Uostalom, nije kao da sad gomila ljudi predlaže svašta pa će se topik zatrpati. Neće, jer se ionako forum sveo na fotke sa gradilišta i pljuvanje sadržaja na njima.
 
To je ok šta kažeš, ali šta je simptomatično na ovom forumu, pa ljudi tako reaguju: liku napljuju (s razlogom) jedan profil. Sad, kad je on došao na "kreativnu" ideju (nenormalnu i zasnovanu na neproverenim informacijama), on napravi drugi profil i odvali tu "ideju" i izgube se tri strane na objašnjavanju dotičnom kako tako nešto nije moguće, a on zapenio i nema nameru da odustane (nisam imenovao dotičnog, znaće ko treba da zna :sesir: )
 
Да ме неко не схвати погрешно, нисам желео да омаловажавам Бегексов предлог, већ да изнесем своје виђење колико је та идеја теже изводљива. Познајем тај део булевара и његову ширу околину у сваки ћошак, и искрено трамвај ми је ту најмањи проблем.

Што се тиче померања трамваја са оба колосека на десну страну гледано од Славије, та идеја ми се одувек допадала, али кад сам мало размислио шта се добија а шта губи:
-добија се тиме што се губи прелазак левог колосека од Франша до Славије преко булевара код Ветеринарског факултета, чиме би се добило на убрзању и друмског и трамвајског саобраћаја,
-али се зато губи пре свега на жутим тракама, чиме се гурају аутобуси на преостале 3-4 траке које су за друмски саобраћај, а туда пролази гомила аутобуских линија,
-губи се на простору због трамвајских стајалишта са стране до коловоза, што опет сужава и овако узан простор за сав саобраћај који би смо да провучемо кроз овај део булевара.

Моје неко маштарење на тему овог булевара је био тунел за аутомобиле од ветеринарског факултета до Славије за смер од Аутокоманде ка граду, мада је и то теже изводиво, пре свега због железничког тунела :D
 
Ja samo mislim da treba manje da se raspravlja o raspravama.
Ne znam za druge, ali meni manje smetaju ovakve stvari (primeri su izmišljeni i preterani ilustracije radi) :

-A šta fali da se napravi most od Pariske, preko VRO, do Borče? (fantaziranje) ;
-Joj vidi kako su nakrivo stavili ovaj ivičnjak (cepidlačenje za neke) ;
-Šta je bre ovo, opet fušare... (kritika) ;
-(desetine slika)
-(komentarisanje slika i offtopic)

nego ovakve

-Joj bre ništa vam ne valja (zato što neko napiše nešto što mu smeta) ;
-Jao bre ispisali ste 2 strane kritika (kad učestvuje xy članova u popularnoj temi i svako da svoj komentar naravno da će lako da se napune 2 strane) ;
-C c c vidi kako ljudi lajkuju pljuvanje (neki ljudi tu koriste lajk ne zato što vole svađu ili zato što su botovi nego da daju do znanja da dele isti stav a da pritom ne ispisuju post koji će dodatno da napuni forum i njegov server a temu da prolongira i razvodni još više);
- samo pljujete a ne dajete rešenje! (kao da mora da se bude majstor sa 20 godina iskustva da bi smelo da se kaže da drveni materijali i srpsko (ne)održavanje nisu dobra ideja i da treba izabrati sve osim osetljivih materijala...)

Dakle meni ne smetaju ni cepidlačenje, ni kritikovanje, ni ponavljanje, pa čak ni svađanje (dokle god nije baš onako valjanje u blatu). Jer sam prosto prihvatio da sve te pojave čine jedan forum. I to ne samo u Srbiji, nego svugde. Nego meni više smeta to raspravljanje o raspravi. Analiziranje nečije analize. Mislim da je to gubljenje vremena, da škodi samim diskusijama, i da na kraju škodi i onome koji se time bavi. Jer onda uđeš u loop da analiziraš sve i svašta, i u svemu možeš da vidiš dejstvo A botova protiv B botova. Ili da počneš da stičeš utisak da svi Srbi samo pljuju i vole loše vesti i svađe. A u stvari prate i ostalo. Nego prosto komentarišu na nekoj temi jer je ona aktivnija od drugih i jer ima više kontroverzi i nerešenih pitanja nego npr vest o sadnji drvoreda. Dakle po mom mišljenju, ne treba toliko secirati i lupati glavu oko svega.

S ovim ostalim što si napisao se generalno slažem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466759#p466759:17y0tbvd je napisao(la):
DzonTravolta » 21 Jul 2017 02:36 pm[/url]":17y0tbvd]Meni je sama ova ideja - simpatična, ...

I meni je ideja simpaticna i interesantna. Mislim da ne iziskuje mnogo radikalnih poteza da bi se izvela u praksi. Mozda ce jednog dana neko od strucnih i nadleznih da je uzme u razmatranje i realizuje.


:D
 
Danas posekose jedno drvo, jel ima neko neki info, hoce li jos seci stabla ili samo ovaj jedan?


Mozda je off pitanje ali ne znam gde da pitam :)
Ako je neko skoro prolazio bulevarom, video je da deo gde su sine, radjena betosnka podloga pa su postavljene sine i onda sa leve i desne strane stavljeni su ivicnjaci i to ravni, i onda izmedju je isao beto do visine sina. Jel moze na taj beton da idu novi ivicnjaci sa jedne strane ili ti sa strane zgrada, jer ako ne moze izlgeda da nece biti vise parkiranja u bulevaru.
 
Данас сам прошао колима од Франша до Славије и видео сам да се тротоар поплочава исто као В. Степе са зелено-жутом комбинацијом бехатонских плоча.
 
Nekoliko jučerašnjih fotki. Ne znam kako će da uglave još jednu traku kad su ivice Bulevara pomerili za pola metra, u proseku.
Autobusku stanicu su pomerili dalje od Slavije i biće ispred Raiffeisen banke.
Behaton je siv, a čini mi se da sam video i par žutih kockica (a može biti i od vrućine...). Parking mesta ostaju manje-više kao pre, čak su i u istom nivou sa trotoarima, što je baš nesrećno rešenje.
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Коначно неке слике :) Да ли ми се чини или су пешачки део тророара са леве стране лепо сузили?
 
Moj utisak je nešto drugo: podigli su nivo cele ulice za dobrih 20-25 cm.
 
Zivim u Bulevaru oslobodjenja na 10 metara od slavije, i tu sam non stop, trotoar su suzili za nekih 40,50cm, to se vidi i po sinama, a nisu podigli nivo cele ulice za 20,25 ostao je skoro isti, mozda plus minus 5cm max. Bice manje za nekih 6,7 parking mesta, posto pomeraju i pesacki prelaz a samim tim i stanicu, okacicu koju sliku u nedelju cim se vratim za BG.
 
Hvala na slikama, ovaj behaton je svakako lepo iznenadjenje, mislio sam da će ponovo staviti asfalt i to je to. Ako dobro vidim na 6. slici trotoar je uzdignut od parkinga, mada nisam siguran ne vidi se baš dobro, ako neko želi nek proveri.
 
znaci ipak je prosireno malcice, da li je isto is sa druge strane?
 
Мислим да са друге стране још нису дирали шине, али су стубови јавне расвете увучени.
 
Znaci suzili su trotuar zarad prosirenja puta?

Najbolji su ovi u forumu sto traze da se doda 6 traka. Po cijelom svijetu se ide prema tome da se automobilni saobracaj smanjuje zarad prevozom javnim sredstvima ili pjesacima.

Po meni je trebala srednja traka da leti i da se taj prostor pridoda javnom saobracaju, biciklistima i pjesacima i tako potakne sto manje koristenje automobila koji stvaraju guzve
 
E us*aću se više od tih priča o smanjivanju automobila...

Automobili, uzrok svog zla i nedaća u 21. veku...

Što je za Srbe bila promaja u prošlom milenijumu, to su danas automobili za svet. Nanu im njihovu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469371#p469371:28ulqkqr je napisao(la):
Bender Rodriguez » 04 Aug 2017 11:35 am[/url]":28ulqkqr]E us*aću se više od tih priča o smanjivanju automobila...

Automobili, uzrok svog zla i nedaća u 21. veku...

Što je za Srbe bila promaja u protekla dva milenijuma, to su danas automobili za svet. Nanu im njihovu...


blu_bikes_milan_1b_10001.jpg
 
I sve je to kul dok ne izleti prvi autobus, ne naiđu prve tramvajske šine sa rupama oko sebe ili ne krene prva uzbrdica.

A fala bogu pa Beograd ima baš malo takvih pojava...

P.S. Već odavno hoću da pitam te pobornike bicikla kao primarnog prevoznog sredstva, kako oni misle da čovek ide u neku veću kupovinu na biciklu? Ili da odvede dete u vrtić? Ili da ide na put/izlet/rad negde van grada...
Šta, treba da pakuje namirnice i/ili dete u one bisage sa strane? Kad kupuje nameštaj ili tako nešto, treba da kači prikolicu pa da vucara tako preko sedam brda i sedam šina? A kad ide van grada, treba da ustaje u 5 ujutru i vrti pedale 4 sata ko manijak da bi stigao recimo do Smedereva u neko dogledno vreme? I to pod uslovom da usput ne bude samleven i utaban u asfalt jedno 30 puta...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469358#p469358:2g6d25n4 je napisao(la):
Дошљак » Pet Avg 04, 2017 3:13 pm[/url]":2g6d25n4]Мислим да са друге стране још нису дирали шине, али су стубови јавне расвете увучени.

Onda ova rekonstrukcija ce itekako pobosljsati cirkulaciju saobracaja!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469368#p469368:3n6u1lqo je napisao(la):
ValterUdarnik » Pet Avg 04, 2017 3:32 pm[/url]":3n6u1lqo]Znaci suzili su trotuar zarad prosirenja puta?

Najbolji su ovi u forumu sto traze da se doda 6 traka. Po cijelom svijetu se ide prema tome da se automobilni saobracaj smanjuje zarad prevozom javnim sredstvima ili pjesacima.

Po meni je trebala srednja traka da leti i da se taj prostor pridoda javnom saobracaju, biciklistima i pjesacima i tako potakne sto manje koristenje automobila koji stvaraju guzve

Jedini nacin da se smanji protok saobracaja je izgradnja metroa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469368#p469368:a5qmyjt5 je napisao(la):
ValterUdarnik » 04 Авг 2017 11:32 am[/url]":a5qmyjt5]
Najbolji su ovi u forumu sto traze da se doda 6 traka. Po cijelom svijetu se ide prema tome da se automobilni saobracaj smanjuje zarad prevozom javnim sredstvima ili pjesacima.

У нашој средини постоји заблуда о аутомобилском урбанизму и урбане легенде које нису истините. Да, цео свет смањује друмску инфраструктуру јер је имају и превише. У једном моменту су претерали са развојем друмске инфраструктуре па морају да је сузбијају, и могу да је сузбијају. Београд је са друге стране нема довољно, тј. нема ни најосновнију друмску инфраструктуру, и све што је рађено и улагано јесте само крпљење те најосновније инфраструктуре.

Па људи моји, знате ли нашта личе магистрални градски правци у тим градовима које помињете за узор и београдски магистрални правци (који су јако често козје стазе дакле, ни пристојне улице, а не неке булеварчине).
 
Све тачно, осим да "цео свет смањује аутомобилску инфраструктуру". Смањују је само европске државе са доминантном левом-енвајорменталистичком-политички коректном друштвеном парадигмом. Кина, Русија, Турска, САД, Иран... не смањују, већ повећавају аутомобилску инфраструктуру, укључујући и ону у градовима.
 
Neka proste svi što bi šoferirali, ali iako nisam pristalica postmodernističkih političkih diskursa, podržavam ideju o smanjenju korišćenja automobila. Ne i eliminaciji, i to iz razloga koje je Bender naveo.
 
Vrh